Jeesus tulee pian. Oletko valmis?

Valmista on! Sais tulla oikein rytinällä!
Ihmiskunta on ihan tärviöllä enemmän kuin koskaan. Kyllä jotakin rotia tähän hommaan olis saatava!

Epätoivoisesti ihmiset etsivät seurakuntia itselleen kaiken maailman luonnottomista kerhoista.

Täällä ihmiset pukeutuu jo peuroiksi koska he ovat omasta mielestään peuroja. Sitten mennään peuramaisesti metsään ja metästäjät ampuu peuran. Voi elämän kevät sentään! Mihin me ollaan oikein ajauduttu!

 
vierailija
Miks syytät jumalaa nykyajan sekopää-maailmasta jonka saatanaan uskovat raha-eliitit on luoneet ja tehnet sinustakin epänöyrän röyhkeilijän?

Jumala on antanut pelastuksen jokaiselle- ja ei tartte kun Jesuksen sanaa lukea Joh Matt lUUK Mark ILOSANOMISTA RAAMATUSTA.

Katekismus= Kristillisyyden käsikirja, sen Opetuspuhetta,neuvontaa tai opetusta tarkottanut nimi katēkhéō, alkuperä tulee sanoista
κατά (katá, “alas”) + ἠχέω (ēkhéō, “kuulua, kaikua”).

heijastus?
 
vierailija
Matteus 3

1 Niinä päivinä tuli Johannes Kastaja ja saarnasi Juudean erämaassa

2 ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".

3 Sillä hän on se, josta profeetta Esaias puhuu sanoen: "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'."

4 Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hänen ruokanaan oli heinäsirkat ja metsähunaja.

5 Silloin vaelsi hänen tykönsä Jerusalem ja koko Juudea ja kaikki Jordanin ympäristö,

6 ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.

7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?

8 Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä,

9 Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

10 Jo on kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen.

11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

12 Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisunsa aittaan, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa."

13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen.

14 Mutta tämä esteli häntä sanoen: "Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!"

15 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.

16 Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.

17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
 
vierailija
Ap. t. 26:14

ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'

----------------

1. Samuelin kirja 19

19 Ja Saulille ilmoitettiin: "Katso, Daavid on Raaman Naajotissa".

20 Niin Saul lähetti miehiä ottamaan Daavidia. Mutta kun he näkivät profeettain joukon hurmoksissa ja Samuelin seisovan johtamassa heitä, tuli Jumalan henki Saulin miehiin, niin että hekin joutuivat hurmoksiin.

21 Kun se ilmoitettiin Saulille, lähetti hän toiset miehet; mutta hekin joutuivat hurmoksiin. Ja Saul lähetti vielä kolmannet miehet, mutta hekin joutuivat hurmoksiin.

22 Silloin hän itse lähti Raamaan. Ja kun hän tuli sen suuren vesisäiliön luo, joka on Seekussa, kysyi hän: "Missä ovat Samuel ja Daavid?" Hänelle vastattiin: "He ovat Raaman Naajotissa".

23 Mutta kun hän oli menossa sinne, Raaman Naajotiin, tuli Jumalan henki häneenkin, niin että hän kulki hurmoksissa, kunnes tuli Raaman Naajotiin.

24 Silloin hänkin riisui vaatteensa ja joutui hurmoksiin Samuelin edessä; ja hän kaatui maahan ja makasi alastonna koko sen päivän ja koko sen yön. Sentähden on tapana sanoa: "Onko Saulkin profeettain joukossa?"

-----------

Hes. 1:28

Kuin kaari, joka on pilvessä sadepäivänä, niin oli näöltään sitä ympäröivä hohde. Senkaltainen oli katsoa Herran kirkkauden hahmo. Ja kun minä sen näin, lankesin minä kasvoilleni. Ja minä kuulin äänen, kun joku puhui.
 
vierailija
Apostolien teot 8

8 Ja syntyi suuri ilo siinä kaupungissa.

9 Mutta ennestään oli kaupungissa muuan mies, nimeltä Simon, joka harjoitti noituutta ja hämmästytti Samarian kansaa sanoen olevansa jokin suuri;

10 ja häntä kuuntelivat kaikki, pienet ja suuret, ja sanoivat: "Tämä mies on se Jumalan voima, jota kutsutaan 'suureksi'".

11 Ja he kuuntelivat häntä sentähden, että hän kauan aikaa oli noituuksillaan heitä hämmästyttänyt.

12 Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset.

13 Ja Simon itsekin uskoi, ja kasteen saatuansa hän pysytteli Filippuksen seurassa; ja nähdessään ihmeitä ja suuria, voimallisia tekoja hän hämmäs

14 Mutta kun apostolit, jotka olivat Jerusalemissa, kuulivat, että Samaria oli ottanut vastaan Jumalan sanan, lähettivät he heidän tykönsä Pietarin ja Johanneksen.

15 Ja tultuaan sinne nämä rukoilivat heidän edestänsä, että he saisivat Pyhän Hengen;

16 sillä hän ei ollut vielä tullut yhteenkään heistä, vaan he olivat ainoastaan kastetut Herran Jeesuksen nimeen.

17 Silloin he panivat kätensä heidän päällensä, ja he saivat Pyhän Heng

18 Mutta kun Simon näki, että Henki annettiin sille, jonka päälle apostolit panivat kätensä, toi hän heille rahaa

19 ja sanoi: "Antakaa minullekin se valta, että kenen päälle minä käteni panen, se saa Pyhän Hengen".

20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.

21 Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.

22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa-jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.

23 Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."

24 Niin Simon vastasi ja sanoi: "Rukoilkaa te minun edestäni Herraa, ettei minulle tapahtuisi mitään siitä, mitä te olette sanoneet".

25 Ja kun he olivat todistaneet ja Herran sanaa puhuneet, palasivat he Jerusalemiin ja julistivat evankeliumia monessa Samarian kylässä.
 
vierailija
Kyllähän niitä tuntuu tulevan harva se päivä, kun maamme rajat vuotaa. Outoa, että on mahtava armeija ja sen lisäksi rajavartijoita, mutta niin vaan suksivat Suomeen.
 
eepä oo näkynnä jessanteria
siinä sitten uottelet seuraavatkin 2K v
Tuo aikakäsite pian kärsii kyllä inflaation tuossa lupauksessa.

Pitäisi varmaan pyytää muutama tonni lainaksi vakaumukselliselta kristityltä (esim. @Echo ) ja luvata maksaa takaisin "pian". Kun tuota lainaa sitten kinuttaisiin, kertoisin, että maksan ihan samana päivänä kun Jeesus vihdoin tulee. ;)
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
"14.1.2022 · A "blood moon" happens when Earth's moon is in a total lunar eclipse ... When this red light strikes the moon's surface, it also appears red ..."
QUOTE="vierailija, post: 34071074"]
kun Suomi putosi puusta.

Se poikkipaalu kertoo kuun radasta ja pystypalkki on aurinko.
Ei onnistunu. Muka virhe vaikkei oo.
[/QUOTE]
Nyt on sentään säätiedotuksiin ilmestynyt se ⏫ ja ⏬
 
vierailija
Miks syytät jumalaa nykyajan sekopää-maailmasta jonka saatanaan uskovat raha-eliitit on luoneet ja tehnet sinustakin epänöyrän röyhkeilijän?

Jumala on antanut pelastuksen jokaiselle- ja ei tartte kun Jesuksen sanaa lukea Joh Matt lUUK Mark ILOSANOMISTA RAAMATUSTA.

Katekismus= Kristillisyyden käsikirja, sen Opetuspuhetta,neuvontaa tai opetusta tarkottanut nimi katēkhéō, alkuperä tulee sanoista
κατά (katá, “alas”) + ἠχέω (ēkhéō, “kuulua, kaikua”).
Mistä noi?
 

Yhteistyössä