++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Hahaa! Lentoemo is back in the game... :LOL: Tai siis melkein... Tahtoo sanoa, mulla on maailman selkeimmät ovismerkit, ellei nyt ovistikkuja (joita en ehtinyt ostaa) oteta huomioon, nimittäin:
-Lämpö laski yllättäen 0.3 astetta, eli jos se nousee huomenna, oon ovuloinut tänään oikein peruslämpökäsikirjan mukaisesti :D

- mulla oli tänään maailman selkein ovislima, se oli jopa hiukan punertavaa, niin kuin oviskäsikirjassa sanotaan, että joillakin naisilla se voi olla :D

Jes! Jes! jes! :LOL: :LOL: :LOL:

Niin no jos jotain oikein negatiivista pitää etsiä tästä asiasta (muistatteko Lapinlahden linnut ja niiden asuntoesittelyt, joissa aina löytyi jotain negatiivista :LOL: ),

niin tietysti se, että mies lähti pe matkalle, eikä ne simpat oo voineet 3-4 päivää taatusti säilyä hengissä, niin sehän nyt on siinä mieles negatiivista, että raskaaksi en tässä kierrossa voi tulla. Mutta oikeesti oon niin iloinen tästä mun ovislimasta, koska ehkäpä sitten kuitenkin ovuloin ja vielä kp14! Eli ensi kierrossa sitten kyllä seuraan miestä vaikka maailman ääriin simppojen perässä, jos kerran on toivoa oviksesta.

Oon jo näin 4. yrityskierrossa tullut siihen tulokseen, että vauva tulee kun on tullakseen, niin että en täällä tätä oviksen "missaamista" edes sure, oon vain tosi iloinen, että peli ei ole menetetty näiden mun ovismerkkien mukaan ainakaa.

Huom! Mulla ainakin toi greippimehu tekee todella valtavan eron, eli ovislima on todella selkeää niissä kierroissa, joissa olen sit juonut, kun taas viime kierrossa, jossa en juonut, en bongannut ovislimaakaan. Tai saattoihan se olla tosiaan anovulatorinen kiertokin, onhan ihan normaalia, ettei nainen ovuloi joka kierrossa, kun ne lämmötkin oli viime kierrossa niin sekaisin
 
Olen nyt pohtinut ja miettinyt tätä omaa kehoani ja tullut siihen tulokseen että tuo tuhruttelu ei ainakaan edes auta tätä raskaaksi tuloa. Uskon että se on suurempi ongelma kun luulinkaan. :kieh: Tätä on siis kestänyt jo viikko ennen menkkoja ja nyt tuntuu siltä että se tätinkin tulee. :kieh: Joten tulin siihen tulokseen että jätän palstailun vähäksi aikaa ainakin. Jollei näihin kiertoihin tule tolkkua täytyypi mennä lääkärin pakeille. :kieh: Olen nyt selaillut netistä yhtä sun toista ja kaikkia diagnooseja tuntuu löytyvän. :kieh: En kuitenkaan vaivu epätoivoon, sillä minullahan on noi kaksi ihanaa lasta jo, ja toivon vakaasti, että meille vielä vauva suodaan kun on sen aika. :heart:

Toivotan teille kaikille kaikkea hyvää ja paljon plussa puhureita jokaiselle. Tovotan teille matkalle onnea, lämpöä ja läheisyyttä. Olen hengessä mukana ja olette ajatuksissani. Olette olleet henki reikäni, nyt monen kuukauden ajan. Mutta nyt minun pitää hypätä hetkeksi kyydistä pois. Mutta palaillaan vielä joskus ;)
 
Heippatirallaa!!

Kiva kuulla susta lentoemo ja nuo sun limatkin kuullostaa kivalta! :LOL:
maaruska Mulla oli viime kierrossa 5 pvää tuhrua ennen "menkkoja",jatkui niiden aikanaki=menkkavuoto oli tuhrua suurimmaksi osaksi, ja vielä kp 8 asti?!
Nyt en ees viiti kirjottaa mitä mun kropalle kuuluu,muuten joudun pettymään varmasti kun kirjoittamisen lopetan...Juu nou vat ai miin? :D
Ja ehkä se pikkupaussi tekeekin hyvää,vaikka ethän kauan ole poissa,ethän?! :) :hug: Itsekullekin tauko vauva-palstailusta voisi tehdä hyvää (=minä itse) ja tuottaa sillä aikaa sen toivotun tuloksen. Toivotaan ettei se kamalasti kuitenkaa vaikeuttaisi raskaaksituloa,koska itselläni sama riesa.Eipä kyllä lääkäri sillon ollut moksiskaan kun sanoin siitä ja hormonit ok..En sitten tiedä.

Täällä jatkolennolla on ollu kyllä jotenki latistuneempi ja apaattisempi meininki kun siinä meidän edellisellä lennolla..?Onko muut sen aistinut?Mutta eipä kai sitä nyt tarvii höyrytä ja hötkytä turhia,eletään vaan päivä kerrallaan ja kerrotaan ja luetaan kuulumisia kun niitä ilmaantuu..

Itse kyllä aina joka kerralla kirjottaessani toistan itseäni, mutta kun mitään uutta ei oikeen ole kerrottavana.

Mutta toivotaanhan plussia oikeen kamalasti! :heart: ++++ :heart:
 
Maaruskalle iso :hug: , ymmärrän fiiliksesi loistavasti, koskapa itsekin samaa tuumailin, kun tajusin viime kierron olleen anovulatorinen. Ja tämäkin kierto meni vähän ohi, mutta varmaan taas ensi kierrossa sitten saa uudelleen jänskätä. Eli pidä rauhassa taukoa, käyt täällä aina kun huvittaa, mutta kieltämättä huomasin itse, että voin paremmin, jos ei ajatukset aina pyöri tässä yhdessä ja samassa asiassa :D

Tinttara84, mäkin olen huomannut, että tää vauvakuumeilu on aika aaltomaista, jos simpat on saatu liikkeelle oviksen aikaan, niin kummasti sitä sitten aktivoituu testipäivän lähestyessä, mutta kierron alussa tai näin kun tietää melko varmasti missanneensa oviksen, sitä vähän niin kuin rauhoittuu :saint:

mutta lisää plussia, eikö juu?++++++++++++ :whistle:
 
maaruska :hug: , tuut takasin sitten kun siltä tuntuu, ei me sinua unohdeta!

Tinttara, se tunnelman latistuminen johtuu varmaan osittain myös siitä, että nyt porukat menee vähän eri kierron vaiheissa. Aikasemmin kaikki tähtäs siihen viikkon 3 ja siitä nous se fiilinki :D .

Ja sit vielä ku osa roikkuu edelleen sillä alkuperäisellä lennolla niin alkaa kieltämättä tunnelma latistua :kieh: . Vaan eiköhän se taas kohene kun/jos tässä pääsee toiselle kierrokselle :)
 
Tinttara, olen huomannut saman ja niin on käynyt muissakin "jatkopinoissa", joissa olen ollut. Se varmaan johtuu juurikin siitä, mistä HotCoffee kirjoitti. Ihmiset ovat niin eri kierron vaiheissa, eikä sellaista yhteisfiilistä ehkä enää tule. Silti, on kiva lukea teidän kuulumisia. :)

Hei, hienoa lentoemo, että ovis tapahtui/tapahtuu! :D Harmi toki, että miehesi on niin kaukana. :hug:

maaruska: Palstatauko tekee varmasti hyvää, mulle ainakin teki. :hug: Tule vaan takaisin heti kun siltä tuntuu. :) Toivottavasti tuolle tuhrulle löytyy joku ihan viaton selitys.

ON: Aloitin tosiaan vhh-dieetin maanantaina ja viikossa on melkein kolme kiloa pudonnut! :eek: :D Olen tosi tyytyväinen, vaikka onkin välillä tiukkaa, kun karkinhimo iskee. Perjantaina pystyin välttämään houkutusta jopa monta tuntia, kun olimme kaverien luona iltaa istumassa ja pöytä notkui herkuista.
 
Ihanat limat sulla lentoemo-76!!! :D kuullostaa kyllä hyvältä!

Tämän lennon yhteishengestä sanoisin kyllä sen verran et musta tää on ollu ihan huippuporukka! Vaikka välil on taukoo ja hiljaisia hetkiä nin sit ku tulee tekstiä ja ajatuksia niin ne on "täyttä asiaa" :D ju nou? En mää oo osannu siirtyä mihinkään muualle kirjoittelee! Kyl muita tulee luettua mut jotenkin on vaan vaikee siirtyä johonkin muualle, tää lento tuntuu vaan niin kotoisalta! :) Kiitos siitä teille siskot!

HotCoffee kyllähän mulla niitä raskausoireita oli, toisinaan ihan paljonkin, mut luulen et pää niitä keksi ja sit tuli se olo et oon ihan pöhkö kun moisia aattelen! :ashamed: Tuoksut/hajut ja maut nyt on tuntunut voimakkaammin, mut tupakoinnin lopettaminen viime lokakuussa voi olla se suurin syyllinen ko.asiaan!? Kai sitä ennenkin vatsaa on nippaillut mut niihin ei oo kiinnittänyt huomiota niin kuin nyt kun sehän on merkki raskaudesta... ;) Tissit oli kipeet kolmisen päivää joskus kp18 tienoilla. Mut tosiaan nyt ei oo ollu kun satunaisia "menkat alkaa" tuntemuksia+kylmä+(pikku)väsy . Ton ylläriplussan jälkee on kyllä (siis 3pv) ollu kuvottavaa oloa, väsyä, mielitekoja (oliivit+hillosipuli), mut onko ne vaan koska "se kuuluu siihen" ja koska nyt on lupa tuntea niin???
Ystävän kanssa juttelin tänää jolla ylihuomenna la, sanoi et oo vaan tyytyväinen olostas, kyllä niitä oireita ehtii vielä tulemaan... :LOL:

Laitoitko sä miehes HotCoffee katsastamaan sun kn värin? :LOL:

Maaruska parin päivänkin palstattomuus voipi tehdä ihmeitä aikaan... :hug:

Illan jatkoja kaikille...puuron keittoon nyt... :wave:
 
heippa :wave:

pantalaimon lonkka kipu johtuu ihan sairaudesta ja seisomatyö yhdistelmäöstä.. nytkin se ois ku joku viiltäis sitä katki.. semmonen kipu :kieh:
ja het ku valitin oviksesta niin lämmöt oli sit kohonnu tänä aamulla.. :kieh: ja mies ei paikalla.. ja ei tää mun jalka kyl taipuiskaa mihinkää :LOL: eli voisin jo ripustaa narikkaan plussa testit.. turhia niit tekemään.. jos nyt en saa ihme aineita ja miehen paikalle :LOL:
 
kenwood: ei se mies suostunu, menee liian hard core -osastolle kuulemma :LOL:

Tiigeri: jos vaan makaat paikallas ja annat miehen tehdä työt :D , paitsi huonompi homma, jos ukko ei oo maisemissa. Tsemppiä kuitenkin!

Mulla mahassa vihloo ja nipistelee aika ajoin, mutta eipä muuta. Saa nähdä kuinka tässä käy, kuka voittaa taiston :kieh:

Mikäs meininki Mivillä?
 
Heippis!
Kiitos Hottis kysymästä! Meininki...jaa-a. Saas nähdä ny. :p Ei mitään uusia fiiliksiä suuntaan tai toiseen...
Ja sit tää greippijuttu, kun tuota mehua juon ihan huvikseenkin oli kierron vaihe mikä tahansa, niin nyt on taasen ilmaantunut kahtena päivänä lähes kirkasta valkovuotoa joka on satunnaisesti lievää, ja satunnaisesti vähän venyvämpää. Mä en niinku tottajumaliste enää ala mihinkään! :kieh: :kieh: Siis kp:t kohta viideskympis ja tällästä rupee alapää pelleileen!
 
Moikka kaikille! :wave:

Aamulla kävin viemäs pissanäytteen labraan ja ottivat samalla verikokeet, apteekista kävin ostaas sen testin jonka voin säilyttää ihmettelemistä varten ja josko se auttais ymmärtämään tilannetta! :)

Mivi koskas olit viimeksi testaillut ja millä?? Täällä peukut pystys et tilanne selkiintyis ja mieluummin sinne plussan suuntaan! ;)

Jännittää mitä uutisia tuolla DoB:lla on matka tuliaisina! Salamatkustaja...ei laukussa vaan masussa! :whistle:

Tuli sellainen mieleen et kai teille passaa et pyörin täällä kun uutta "osoitetta" en vielä oo löytänyt? :ashamed: Ehkä sitten muutan kun ultrassa nähny (toivottavasti) jotain...

HotCoffee eilisestä oirelistasta jäi pois toi röyhtäily! :ashamed: Siis ihan hirveitä! :x ...ja usein! Eipä aikaisemmin moista ollut ainakaan tässä mittakaavassa! :LOL: Onpa sulla tiukka mies ku moista ekstremee ei suostu harrastaa... :LOL: :LOL:
 
maaruska en sua kuitenkaan tuolta listoilta hävitä mihinkään, vaikka vähän taukoa piteletkin. Ymmärretään kyllä hyvin jos siltä susta tuntuu, että pitää jäädä jäähylle.. tule sitten taasen kun siltä tuntuu :heart:
Tiigeri toivottavasti kipuilu lonkassa loppuu mahd. pian! Kurjaa kärsiä kivusta :kieh:
Tinttara + kumppanit lento on joo hiukan latistanut, toivottavasti ei johdu kapteenin vaihdosta, mutta eiköhän fiilikset nouse taas, kun kp:t alkaa oleen isommat :saint:
Hottis joko sun lentu on parmpaan suuntaan? Mulle se pukkas nyt päälensä :snotty: Vielä olen duunissa, mutta jos se lömmöt nostaa tässä lähipäivinä, niin sitten täytyy jäädä kotiin :headwall:

Sorry kun en ole kerenyt päivitteleen listaa, mutta oli hieman kiireinen vkl. Hauskaa kullä oli appivanhempien kanssa. Tammikuun tipaton tuli hienoon päätökseensä. Toisin sanoen olin turpa täynnä :LOL: Nyt on taas sellanen fiilis, että olisikohan helmikuunkin tipattomana :ashamed: On niiiiiiin väsynyt olo |O ei jaksa olla töissä ja sit vielä tää lentu iski |O
).( ovis aika on mennyt ja torstaina ja eilen se on hyödynnetty... saas nähdä mitä tuleman pitää... :whistle:
 
kenwood ilmanmuuta olet meidän seurana, siihen asti, kun löydät oman paikkasi ja toki sen jälkeenkin! Tulet meille kertomaan uutisia ym.. plussa tuulia puhalteleen, että mekin päästäis tuonne odottavien puolelle :p
 
Pikaisesti käyn... :whistle: Olen yrittänyt vähän enemmän taustailla tämän kierron ettei olisi koko ajan mielessä.. Lukemassa kyllä käyn päivittäin mutta omia oireita suuntaan tai toiseen en hirveästi ole tarkkaillut. Ovis oli siis viime viikon ma-ti ja viimeksi peitot heilu sitä ennen su. Joten vähän on nyt tuurista kiinni... =)

 
Tytöt: En suinkaan pahalla sitä tarkoittanut,että tunnelma latistunut,se oli vaan semmonen huomio..toivottavasti ette pahastuneet? :ashamed: :|
Voin myöntää,etten itse kamalasti ainakaan pidä keskustelua yllä kun niin harvakseltaan käyn,enkä osaa oikeen myötäelää kaikissa jutuissa,jos näin voi sanoo...

Jouskari: Ei tietenkään kapteenin vaihdoksesta johdu! :hug: Olethan meidät turvallisesti nostanut tähän uuteen lentoon ja nyt yhteisvoimin nostetaan korkeutta,eiköstä vaan jookosta!?
Voi kun mua nyt vähä surettaa,kun menin sanomaan latistumisesta,en tarkkoittanut pahaa,anteeksi! :'( Ja olen toki sitä mieltä,että porukka mitä parhainta!Niinikään mäkään en muualle osaa kirjotella kun tähän meidän pinoon!


Mivi: No voihan nenä,miten se alapää nyt tolleen?!On se tämä naisen ruoto niin kummallinen kapistus! :headwall:

Tuisku: lle peukut pystyyn! b :) d

Sen verran taas omaa napaa,että menkkakipuja ilmaantu eilen, mutta ei mitään alapäästä tuu,ei minkään väristä siis...En kirjota asioiden oikeilla nimillä..muuten hulahtaa kun nousen tästä viestin lähetettyäni! :D
 
Mivi: Jos sulla on ovis :D ?

Jouskari: Hyvin pyyhkii, kiitos kysymästä :) . Lentsu lähti, ei siis onneksi ollut influenssaa, mitä vähän etukäteen pelkäsin :whistle:

Ja kenwood tottakai sä pysyt täällä meidän seurana. Oon käyny salaa vaklaamassa tuolla odotuspuolella ja siellä on vähän tylsää, eiks vaan ;) . Teitkö sä muuten sen testin jo vai vieläkö säästelet?

On kyllä kiva katella vierestä, kun toiset alkaa jo toista kertaa jännäilemään ja itse polkee paikallaan :D . Että onnea vaan Tuisku jännäilyihin ja pitkää pinnaa pariksi seuraavaksi viikoksi!
 
Tinttara eläpäs nyt sitä harmistele!! :heart: :hug: En mä itseeni tuosta ottanut, kunhan oli vain typerä "heitto" :ashamed: :headwall: Porukka on kyllä ihan ykkösluokkaa ja lentisikka nousee taas korkeemmalle plussasäteitä, niin korkeelle ettei "tiedätte-kyllä-ketä" saavuta meitä!! :p +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
HotCoffee: Sulla on kyllä melkoinen etumatka! Et kuitenkaan ole vielä tarpeeksi lähellä mun ennätystä 74 kiertopäivää, joka tuli yk 2:lla! :D Hyvä, että flunssa hellitti.

Mivi: Mitäs jos sulla on ovis tuloillaan? ;)

Huh, väsyttää ihan vietävästi, mutta silti pitäisi vielä kahdeksalta vääntäytyä jumppaan. Viime viikon lopullinen pudotettujen kilojen saldo oli kolme, josta olen enemmän kuin tyytyväinen! Ei varmaan jatku samanlaisena, mutta jos kilon viikossa saisi pois, niin olisin reissuun lähtöön mennessä päässyt hienosti tavoitteeseeni. :)
 
En ymmärrä miten veri vetää tänne, tuli siis teitä jo nyt ikävä :LOL:
Mutta yritän käydä harvakseltaan. Nyt siis kp2 eilen illalla alkoi ihan järjetön vuoto "klimppeineen" päivineen. Olen siis tullut siihen tulokseen kehoni kanssa, että limakalvot eivät ole riittävät vastaanottamaan alkiota ja tuo hormoonikierukka on sekoittanut kaikki. Mutta olo on jotenkin huomattavasti rauhallisempi, ei tässä hötkyily auta. Ehkä ensi vuonna ehkä seuraavana. :heart: ;)
Ajattelin että ehkä seuraavaan kiertoon ostan ovis tikut, en vielä tähän. Ja sitten lääkäriin huhti-toukokuussa, sillä luin että jos hormonikierukan poiston jälkeen ei puoleen vuoteen tuhruttelu lopu niin lääkärissä käynti olisi paikallaan. Mutta enpä ota stressiä asia kerrallaan ja harjoitellaan nyt sitten oikeen olan takaa :LOL: :LOL: Toisin mies lähtee nyt reissulle, mutta vuotaa tuo alakertakin :/

Sitten kun raskaudutte niin perustakaan odotuspuolelle oma jatkolento, mitäs sen on väliä vaikka eri kuukaudella olisittekin, koska tämä porukka on niin mahtava. Ja kivahan se on jakaa kommentteja puolin sun toisin myöhemminkin ja voin minäkin käydä kurkkimassa kerralla mitä teille kaikille kuuluu :heart: :heart: eikä tarvitset surffailla kuukaudesta toiseen ja etsiä teitä, mielipiteitä ????
 
Hottis Ootsä käyny gynellä/verikokeissa?Koitin selata pinkkaa,mutten löytäny mitään,jossa oisit kertonu.. :ashamed: On kyllä aikasta lailla megasuperhyperextra pitkä kierto sulla! :hug:

Oohhoh,mä just saunasta tulin ja ihan itse kävin.Olipa rentouttavaa!Tosin tuo koiruliini pakkautu seuraks :D Ukko lähti puol 6 töihin.Laittelin tuossa just vielä koneellisen pyykkiä peseytyyn.Hittolainen,kun pitäis koko torppa joskus siivota,mutta kun ei millään jaksa!Keittiö on ihan ok,mut muualla on ku pommin jäljiltä! :ashamed:
Pitäis kyllä jotain kehittävämpää keksiä ku koneella istua,mutta en jaksa.Sitä paitsi kohta on yö,niin eipä tässä kai tarvi kun sohvan pohjalla notkua siihen asti kun sänky kutsuu.Aamulla taas 05.00 herätys..plääh!
 
Emmä missään kokeissa oo käynynnä... mulla vasta toka luomukierto renkaan jälkeen menossa, joten eiköhän tää venyminen ihan siitä kapineesta johdu :kieh: . Mitään hormonaalista en enää ikuna ehkäisymielessä kehooni laita, se on varma se.
 

Yhteistyössä