++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Nostetaanpa hiukan, kun oltiin näin taakse päästy tippumaan :D

Kierto on niin alussa, että edes ovista on turha jänskäillä vielä pariin viikkoon...
:kieh:

Italiassa juhlitaan näinä päivinä karnevaalia, Venetsian karnevaali nyt varmasti on kuuluisin, mutta tosi asiassa karnevaalijuhlia järjestetään ympäsi maata. Meidänkin 5000 asukkaan kylässä järjestettiin tosi mahtava kulkue tänään, jossa oli kaikenlaista teemaa inkkareista ja cowboysta intiaaneihin ja mustalaisiin... Musiikkia, tanssia ja naamiaispukuja. Voi kun oli hellua nähdä juuri ja juuri jaloillaan pysyviä naperoita pupu-, karhu-ja leijnonasuissa... Sydän aivan suli... :heart:
 
Hellou! Täällä saunanraikkaana ollaan!Tuossa just selailin pinoa,niin mä oon ollu jo viikon turvoksissa tai enemmän!Iltasin alkaa ja ihan ku oisin jossain rv 20 :D
Ihan karseeta!Janottaa ja väsyttää.Mahaa vihloo ja nippailee.Kn ulottumattomissa ja kova,kun tuossa saunareissulla ronklasin.Tosin aiemmin en oo ronklaillukaan,niin en osaa sitä mihinkään verrata.Raivo-hulluus kohtauksia ja sit itkettää ja sit naurattaa ja taas raivotaan jne..Nyt kai kp 15 tai rv 5+ :D Toivon jälkimmäistä :heart: Jos en oo raskaana,niin ovis oli kai jo kp 6...Outoo,outoo..Nännitkin muuttaneet selvästi väriään ja muutenki vähä turpeemmat tissit,mut ei kipeet. Tämmösiä tännepäi!


En taas osaa ku omasta (.) kertoo,sorry! :ashamed: Toivon plussia kaikille!!!
 
iltoja :wave:

Cristiina paljon paljon onnea :heart:

tääl sitä taas ollaan.. eilinen ilta meni mehtää ku migreeni iski kesken illan :kieh: mutta mutta.. se oli onni niin jakso sitten aamulla miestä kiusata :D kn on auki (ainakin omasta mielestä) ja ovistestiin tuli viiva.. selkeä viiva mutta ei niin vahva ku sen pitäis olla.. mutta viiva tuli ;) ovisko lieneen jo ovella :whistle:
 
Heippa ihanaiset!

Minulle tulikin tänään yllätysvieras kylään, nimittäin tiedätte-kyllä-kuka!! Ihan puun takaa pääsi iskemään! Olen ollut aivan fiiliksissä koko päivän, tämä on niin loistavaa! I'm back in the game, girls! :D

Hassua on tosiaan, etten yhtään osannut odottaa, vaikka jo eilen illalla oli maha kipeä. Ajattelin vaan, että on vatsatauti tulossa, kun oli vatsa vähän löysällä. Tänä aamuna kipu vaan jatkui, mutta vasta, kun vessassa huomasin vuodon, tajusin, että hetkonen! Tätsykkähän se siinä! :D Näin hyvin sitä voi oman kroppansa tuntea. :LOL:

Että liittyisin seuraanne jälleen tälle plussalennolle, jos vaan otatte mukaan. :) Ja kp olisi tänään siis 1/42 ja yk 4.

Onnea Cristiinalle plussasta! :heart:
 
DoB
Maanantaita :wave:

Onpahan ihana ilma ulkona :) Mulla on paikat ihan sikakipeät, oltiin eilen kavereiden luona kyläilemässä ja päädyttiin ratsastamaan. Rankkaa :D Tultiin kotiin vasta puolen yön jälkeen, joten täällä ollaan vähän silmät ristissä.

Mulla on tissit ihan kosketusarat jo toista päivää! Oispa se oire salamatkustajasta. Keskiviikkona meinasin taas testata. Ei taas malttaisi millään odottaa siihen asti :heart:
 
Pantalaimon hienoa että t-k-k tuli sulle nyt ja pääset uuteen yritykseen! Vyö vain tiukasti kiinni, niin lentsikka vie meidät kohti aurinkoa ja plussasäteitä ;)
Tinttara sulla on kyllä aikamoiset oireet :p
kenwood tuleppas kertomaan, mitä jännää se sun miehesi järjesti :D
).( ei mitään, ovis on kait joskus vkl tienoolla, mutta en halua edes sitä laskea, kun haluan nyt olla niin, etten ressaa raskaustumisella. Olen tuontenut kun tuolla munasarjat kasvaa, mutta kasvakoot vain rauhassa :D Vkl loppuu mun tipaton tammikuu ja se oli kirjaimellisesti tipaton! En ottanut edes sullista alkomaholia :saint: mennään miehen ja sen porukoitten kans lätkämatsiin ja otetaan sitten olutta siinä samalla. On kivaa, kun on kivaa tiedossa!
:wave: Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Onnea Cristiina!!! Kilokaupalla vauvaliimaa ja tarriksia matkaan!!! :flower: :flower: Täytyy myöntää että pieni kateuden väre tuossa viivähti! :D

DoB: Toivottelen sulle oikein kovaa plussapuhuria!!! Kyllä se sieltä tulee!!! ++++++++++ :whistle:

Tänne ei kummempia... Tiedätte kyllä kuka pakkasi laukkunsa perjantaina, mutta lämmöt ei ole laskeneet.... Ovat olleet koholla jo viime oviksesta lähtien.... Eikä ole mitn edes flunssaan viittaavaa... En oikein enää tajua, kun mulle sanottiin että lämmöt laskee viimestään kun menkat loppuu, mut eivät laskeneet... Perjantaina mulle on varattuna gyneaika. Jospa sieltä sitten selviäis joku syy... Sitten onkin jo kp 14.

Kohta töihin, ei vaan millään viittis mennä, kun ulkonakin on noin ihana ilma. Tekis vaan mieli olla vaan ja unelmoida vauvoista.... :saint:
 
Nyt oli ovistestiin kunnon viiva! :D Lähinnä mielenkiinnosta noita testejä teen kun mies lähti taas tänään kouluun ja to takaisin. Onneksi on vika viikko ja sitten jälleen meidän kanssa kotona. Henkisesti rankat 5kk kun mies opiskellut muualla mutta nyt onneksi ohi ja miehellä työpaikkakin jo odottamassa. =) :heart: Aika hyvin nuo omat ovisoireet pitää paikkansa noiden testien kanssa.

Toivotaan että simpparaiset elää nyt pari päivää kun eilen illalla hommailtu ja tänään ovistestiin kunnon viiva. Jännää!!!

++++++puhureita kaikille!!!!

 
heippa!oon kurkkinu teijän kuulumisia aina salaa ja hoksasin juuri että täällä on miinaliina haamulijoissa :heart: ootkos sä sama miinaliina joka oli tuolla viikon 4 jänskäilijöissä? ;) vois sinnekki listaan laittaa sut haamuilijoihin sitten :flower: vai mitä...
plussa puhureita muillekki tänne :D me ollaan potkittu juuri t-k-k viimistä kertaa pellolle nyt 9kk tuolla toisessa pinkassa ;) :whistle:
 
Miilukka tervehdys! Kuultiin tuo miinaliinan haamuilu freisialta, joten, sen jälkeen ei ole kuulunut, että mikä tilanne on, toivotaan tietysti parasta :heart:
Hyvä, hyvä potkikaa se "tiedät-kyllä-kenet" lopullisesti pois, me ei myöskään päästetä sitä meitin plussalennolle :D Tsemppiä sinulle ja tietysti ++++++++ :whistle:
 
no jos mä uskaltaudun kans lisäämään ton miinaliinan haamulijoihin myös tuolla meidän pinossa :whistle: siellä onkin jo plussia tullut 5kpl :heart: taidetaan kuitenkin jäädä siitä kymmenestä mutta ihanaa että niinkin paljon :heart:
 
Tulin tervehtii ennenku töihin pittää mennä :wave:

tääl taitaa olla ovis käsillään.. en jaksanu mitata aamulla lämpöä eli ainakin se siit täl hetkel.. :kieh: mutta jomottelua on.. huomenna tikutan jos ovis olis :whistle:
 
Mä en oikein luota noihin lämpöihin enää yhtään... Mulla on vieläkin lämmöt kohollaan edellisen oviksen jäljiltä ja menkatkin oli ja meni... eikä mulla vielä voi ovistakaan olla ku oottelen sitä vasta kp18-20 saapuvaksi.... Täytyy alotella tikuttelut loppuviikosta.

nyt pitäis lähtä töihin... plaah... evvk.... :D
 
DoB
Se ois sitte kp 40/28, voi morjes! Mitenhän tää oikein vielä päättyykään. En sitten malttanut odottaa vaan tein aamulla testin, oman tulkinnan mukaan se oli kaikkien haamun haamujen mama eli oliko haamu vai halusinko nähdä sen :D Tissit on edelleen ihan sairaan kipeet, suihkussakin sattuu kun vesi osuu :p Huomenna ois lähtö sinne Thaikkuihin, pitää pakata pari testiä mukaan. Jospa mulla ois plussa-uutisia kunhan kotiudun :heart: Tulen sitten heti kertomaan teille!

Poistun siis pariksi viikoksi, hoitakaahan paljon plussia tähän ketjuun :flower: Oikein paljon ++++++++++++++ :whistle: kaikille!
 
Moikat kaikille!

Tiigerille tsemppiä ovisjahtiin! Nyt vaan sitten apinanraivolla patjaa paukuttelemaan :D

DoB, hyvää matkaa ja nautihan auringosta meidän kaikkien puolesta *kade*

Täällä ei näy Tiedätte-Kyllä-Ketä vieläkään :eek: . Pikkasen taas toiveet kohoaa, kun tissit on pikkasen arat ja väsyttää ja vaikka mitä. Ei ois varmaan pitänyt sanoa "ääneen" mitään, eiköhän se tätsykkä just kohta sieltä tule punahelmat liehuen :kieh: .
 
DoB
Pakko oli tulla vielä kurkkimaan teidän kuulumisia kun tylsistyn töissä |O

HotCoffee älähän nyt luovuta, noi oireethan kuulostaa hyviltä plussaa ajatellen! Mua on kans väsyttänyt viime aikoina ihan törkeesti, oon käynyt iltaisin nukkumaan siinä 20.30 - 21 :D

Tiigeri Muista pupuilla reilusti, otatte sillee oikein varman päälle ;)

Mitenhän mä osaan pysyä täältä pari viikkoa pois?! :p
 
DoB :LOL: etköhän sä malta sen verran pysyä pois täältä! :p Olis se niin ihanaa lähteä lämpimään. Vuos sitten oltiin pari viikkoo Goalla, oli hyvä reissu. Pidähän lystiä siellä ja naatiskele aurinkosta ja merestä! Tuut sitten plussa uutisten kanssa ruskeana meitä morjenstaa :wave: ps. muista ottaa pari testi mukaan.... ;)
 
DoB
Jouskari-82 joo, eiköhän siellä oo niin ihanaa, että yks keskustelupalsta unohtuu :LOL: Me ei olla kumpikaan ikinä käyty noin kaukana niin on kyllä kiva lähteä. Ja ehdottomasti testit mukaan! Käyn vielä tänään ostamassa yhden lisää, kotona mulla on yksi odottamassa :D

Muistakaa, että odotan teillä olevan plussa uutisia kerrottavana kun palaan takaisin :LOL: Eiku oikeesti!
 
Isot ONNITTELUT Cristiina ihanista uutisista!!! :heart: :flower: :heart:

Ja itse kiitän synttärionnitteluista! :flower:

Mies sitte vei mut lauantaina Turkuun hohtogolfaamaan ja ravintolaan kynttiläillalliselle! Wau! Siis se oli oikeen varannu pöydän valmiiks! :D Kyllä se vaan tuntuu niiiiiin hyvältä kun toinen näkee edes joskus pientä vaivaa mun ja meidän hyväks! Ettei aina tartte itse järjestää kaikkea. Kyllä tuli taas niin onnellinen ja uudestaan rakastunut olo! :heart:

Tänään käytiin ihan huvin vuoks autokaupoissa katselemassa... 7-hengen tila-autoa!!!!! :LOL: "on kuulemma hyvä varautua tulevaan" ukko sanoi myyjälle kun kyseli tilan tarvetta autossa! Hah, tulis nyt ees ensimmäinen kyydittävä! :LOL:

Täällähän on monella epäilyttäviä oireita salamatkustajasta! Hienoa! Kumpa ne lisäviivatkin ilmestyis testeihin niin loppuis jatkuva epätietoisuus! :headwall: ++++++ :whistle:

Itellä EI MITÄÄN oireita! Ei siis kyllä mitään! :/ kn on kiinni, kiinteä ja edelleen taaksepäin kallellaan?

DoB ihanaa ja lämmintä lomaa teille! Nauttikaa ja rentoutukaa! B) Ja onneks sielläkin on tietsikat ja nettikahvilat joista voi hyvin lähettää meille terkkuja tänne kotosuomeen (ja lentoemolle Italyyn!) ja etenkin ne raskauttavat uutiset otetaan innolla vastaan! ;)
 
Heippis!
Oon tässä vähän koittanu siirtää menkka ja raskautumisajatuksia (heikolla menestyksellä) sivummalle, jos vaikka vähän kroppa rentoutuis ja päästäis menkkoja läpi.. |O
Mitään fiiliksiä ei ole.. lämmöt ehkä pysyneet koholla kun välillä viluttelee. Valkovuotoa tulee jokseenkin niin että sopivasti lämmittelee alakerrassa :kieh:
Eilen päivällä sit kuitenki menin testaamaan negan t a a s.

Oliskohan nyt ovis jääny väliin täs kierros.....??? Tietääkö sitä mistään muusta kuin piiitkästä tuloksettomasta kierrosta, ja sit jos verikokeessa käy hormonitasot tutkituttamassa tms..? Tää anovulatorinen kierto on ihan utopiaa mulle :ashamed: Nouseeko esim lämmöt silloin?..tai mitään? äsh...mimmi on ihan pihalla :LOL:
Mutta hurjan kiitollisena otan tietoa vastaan jos joku viisaampi tietää :whistle:

Dob: oikein antoisaa ja positiivista reissua teille!!! :heart:

Ja ovistelijoille paljon hikisiä hetkiä lakanoiden väliin! :p
 
DoB tosi hyvää matkaa ja toivottavasti on plussa terveiset meille tuliaisiks :whistle: :wave:

töistä tulin pari tuntia si ja oon ihan naatti.. pitkää aikaa töisä nii hohoijaa :| Huomenna on kyllä jo vapaa :LOL: mutta linnottaudun huomiseks sänkyyn het kun mies tulee töistä että jos ei näy nii tiätte misä oon :LOL:

nii ja kenwood1 oon melkeen kade sun kynttilä illallisille.. mentii miehekaa joulun alla syömää ja sanoin et halun varatun pöydän.. pah.. vei sellaseen räkälään ettei mitään :kieh: ruoka tosin maistu ;)

nyt vällyjä heilutteleen ja si nukkumaan.. heips :wave:
 

Yhteistyössä