V
"vieras"
Vieras
Ok, olen varmaan törmännyt sinuun ennenkin täällä, tyyliäsi ei voi olla tuntematta:headwall:
hyvä vai huono? viba
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok, olen varmaan törmännyt sinuun ennenkin täällä, tyyliäsi ei voi olla tuntematta:headwall:
No jopas oli järkevä vastaus..
Vitun ääliö! :stick:
Samalta kuin ennenkin: sut tunnistaa. Ei nyt järin tsunamivaikutusta tullut mutta olisithan sä vähän voinut vaihtaa tyyliäs - toisaalta jos tunnistettavuus oli tavoitteellista, onnistuit siinä.
Pakko tunkea lusikkani tähänkin soppaan, vaikka se ei tänne ehkä kuuluisi....Mutta kysymyksiä: miten te muut voitte olla niin vakuttuneita siitä, että teillä on ollut aiempia elämiä ja olette nyt uusintakierroksella oppiaksenne jotain uutta?
Mulla on muutamia harvoja kokemuksia ns. "hengen asioista" mutta olen kokenut ne ns. sisäisinä tiedon tuntemuksina joistakin asioista, kuten siitä mikä on jonkin ihmisen tarkoitus elämässäni tai onko ko. ihmisen rakkaus minua kohtaan aitoa. Jos sillä perusteella alkaisin maalailla taivaanrantaa, voisin soveltaa sinne vaikka mitä.
Surullisinta on se, että tässä elämässä ja tämän elämän vaikeuksien keskellä olen hukannut tarkoitukseni ja päämääräni (jos nyt oletetaan, että elämiä on useampia).
Samalta kuin ennenkin: sut tunnistaa. Ei nyt järin tsunamivaikutusta tullut mutta olisithan sä vähän voinut vaihtaa tyyliäs - toisaalta jos tunnistettavuus oli tavoitteellista, onnistuit siinä.
Itse asiassa en ole unia nähnyt näistä asioista. Olen kyllä nähnyt jonkin kerran unta, että olen ollut Suomessa jonkun sodan aikaan. Paennut sotaa. Mutta jotenkin en usko, että nämä olisi mistään entisestä elämästä.. En tiedä sitten..
Nämä "muistot" tulevat ihan normaali arjessa. Nään tai kuulen jotakin, joka on jotenkin tuttua. Josta tulee mieleen jotakin minkä olen kokenut / nähnyt ennen.Tosi vaikea selittää tätä..
Heh, sulla taitaa olla vielä pitkä polku edessäMutta älä ota pahalla, pisti vaan vähän naurattaan...