Millaiselle ihmiselle voi kertoa tällaisen asian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaan kokenut vastaavaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaan kokenut vastaavaa?

Vieras
Minulle on tullut tunne oman kuoleman läheisyydestä. En pelkää kehon kuolemaa, koska uskon astraalitasoon ja elämän jatkumiseen siellä ja joskus sitten jälleensyntymään tänne maan päälle. Muistin, että äidinäidilläni oli tieto oman aikansa rajallisuudesta. Isoisä rakensi taloa ja mummi sanoi, ettei hän siihen taloon ehdi muuttaa. Niinpä, ei ehtinyt. Olisi kiva jutella tällaisestakin, mutta minkähänlaiselle ihmiselle tällaisesta arvaa puhua?

Mun isä myös tiesi milloin hänellä oli lähtö lähellä. Hän tosin kertoi nähneensä jonkun linnun, en nyt muista minkä, ikkunalaudalla. Sen linnun näkeminen kuulema ennusti kuolemaa. Hän oli aivan varma että kuolee, vakuutteli oikein. Ja eipä siinä kauaa enää kitunut sen linnun vierailun jälkeen.

Olisko jotakin keskustelupalstaa missä käytäis keskustelua tuosta astraalijutusta?

Mun isä myös tiesi milloin hänellä oli lähtö lähellä. Hän tosin kertoi nähneensä jonkun linnun, en nyt muista minkä, ikkunalaudalla. Sen linnun näkeminen kuulema ennusti kuolemaa. Hän oli aivan varma että kuolee, vakuutteli oikein. Ja eipä siinä kauaa enää kitunut sen linnun vierailun jälkeen.

Olisko jotakin keskustelupalstaa missä käytäis keskustelua tuosta astraalijutusta?

Kiitos, kun kommentoit. Oikeastaan sain nyt sitten kerrottua asiani ja suhtauduit kivasti. :) Hyvä mieli tuli.

Ai, no sehän on mukavaa.:) Eipä kestä.

Nyt heräs mielenkiinto. Millaiset tuntemukset tai tapahtumat saavat sut tietoiseksi että kohta meinaat siirtyä?

Ai, no sehän on mukavaa.:) Eipä kestä.

Nyt heräs mielenkiinto. Millaiset tuntemukset tai tapahtumat saavat sut tietoiseksi että kohta meinaat siirtyä?

No ei mitään muuta erityistä, mutta tämä intuitio vain tuli. Aikoja en osaa sanoa kuten ei kai kukaan omasta poistumisestaan. - Muistan yhden valokuvausepisodin, joka oli muille ihan vain tavallinen pikkutapahtuma. Vanhempani istuivat mökin rappusilla ja mieheni otti heistä kuvaa. Siinä mieleeni tuli "hassusti" tunne siitä, että kohta heitä ei ole. Tuo tunne tuli nyt omalle kohdalle. - En tietääkseni sairasta juuri nyt mitään.

Jos nyt tuntemustesi vastaisesti et lähiaikoina kuolekaan, voisitko ystävällisesti tulla kertomaan siitä palstalle.
Saataisiin taikauskoa hieman vähemmäksi.

Toki toivon, että minä epäilyksineni olen väärässä ja sinä olet oikeassa (ja heität henkesi?).

No ei mitään muuta erityistä, mutta tämä intuitio vain tuli. Aikoja en osaa sanoa kuten ei kai kukaan omasta poistumisestaan. - Muistan yhden valokuvausepisodin, joka oli muille ihan vain tavallinen pikkutapahtuma. Vanhempani istuivat mökin rappusilla ja mieheni otti heistä kuvaa. Siinä mieleeni tuli "hassusti" tunne siitä, että kohta heitä ei ole. Tuo tunne tuli nyt omalle kohdalle. - En tietääkseni sairasta juuri nyt mitään.

Aika erikoista.

Näin unessani oman mummini hän herätti minut unestani ja näin hänet ihan selvästi kasvojeni edessäni hän kertoi rakastavansa minua ja hävisi pois heti aamulla äitini soitti että mummini in kuollut

Itsekin muistan lähes kymmenen vuotta sitten menneeni äitini luo käymään. Mennessäni entiseen lapsuudenkotiiini yhtäkkiä tuli eteisessä tunne, että pian tai joskus tulen käymään niin että äitiä ei ole. Äiti oli silloin elokuussa pihassa pomimassa marjoja pensaista. Ja joulun aikaan hän kuoli.

Kaverini soitti vielä samalla hetkellä kun silloin elokuussa mennin sinne ja kerroin hänellekin tunteeni. Se oli niin voimakas. Ja mielestäni en ole mitenkään erityisen taikauskoinen.