Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mie oon ollu kohta 5 vuotta sellaisessa suhteessa (alusta asti avoliitto) ja lapsia 4. On huonoja aikoja, mutta on myös hyviä. Hyvien aikojen takia olen yhdessä ja lasten.
miksi teillä on erikseen hyvät ja huonot ajat? Mistä huonot ajat johtuu? (Siksi kyselen kun yritän kartoittaa omaa tilannettani)
Jos lapset valvottavat, ovat hankalia jne., pinna on tiukilla. Ollaan miehen kanssa sovittu että ei huudeta, ei tiuskita jne. lapsille tai toisillemme. Aina ei pysy se. Siitä on sitten tullu noidankehä, jos minä vaikka sitten huomautan miehelle sopimuksesta, se sanoo että huusit sinäkin silloin viikko sitten jne. Syyttelyä ja toisen virheisiin vetoamista.
Kaksosten syntymä on huonontanu liittoa entusestään, kummallakaan ei ns. omaa aikaa.
Seksihalut mulla kadonnu periaatteessa kokonaan. Sekään ei auta. Mies ei ymmärrä, että jos päivä on ollut yhtä kaaosta, en halua lasten nukahdettua seksiä, haluan rauhaa.
3,5 vuodessa meille syntyi 4 lasta. Ei siis ihme jos liitto jää taka-alalle. Toivon että sitten kun vauvat tästä kasvavat, saadaan taas liitto kuntoon. Toisaalta pelkään, että vieraannutaan toisistamme liikaa.
Rakkautta riittää kaikesta huolimatta, minä olen sitä vain huono näyttämään, useinkaan ei jaksa. Jos on ollut sellainen päivä, etten ole ehtinyt edes syödä, ei siinä toista jaksa alkaa hellitellä.
Yhdessä siis siksikin, että toivoa on, että tämä joskus vielä kukoistaisi...