A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jospa nukkuu jo? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on nussimassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ootko ihan tosissas?.. mietin vaan että täällä on välillä vaan niin erikoisia alotuksia.. Siis ihan tosissaan halusit keskustella aiheesta kun lähetit miehellesi viestin sisällöltään "öitä" ja hän ei oo nyt sitten puoleen tuntiin vastannut mitään? siis PUOLEEN tuntiin. Laita vaikka ens kerralla ?-merkki siihen perään jos mieskin ymmärtää että pitää vastata. HETI. eikä tunnin päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on nussimassa.
Ei oo, se rakastelee vaan mun kaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on nussimassa.
Ei oo, se rakastelee vaan mun kaa![]()
Totta, mutta mun kanssa se nussii.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ootko ihan tosissas?.. mietin vaan että täällä on välillä vaan niin erikoisia alotuksia.. Siis ihan tosissaan halusit keskustella aiheesta kun lähetit miehellesi viestin sisällöltään "öitä" ja hän ei oo nyt sitten puoleen tuntiin vastannut mitään? siis PUOLEEN tuntiin. Laita vaikka ens kerralla ?-merkki siihen perään jos mieskin ymmärtää että pitää vastata. HETI. eikä tunnin päästä.
Öitä sulleki ja muista sitte vastata tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:No mihin tätä aloitusta sitten tarvittiin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ootko ihan tosissas?.. mietin vaan että täällä on välillä vaan niin erikoisia alotuksia.. Siis ihan tosissaan halusit keskustella aiheesta kun lähetit miehellesi viestin sisällöltään "öitä" ja hän ei oo nyt sitten puoleen tuntiin vastannut mitään? siis PUOLEEN tuntiin. Laita vaikka ens kerralla ?-merkki siihen perään jos mieskin ymmärtää että pitää vastata. HETI. eikä tunnin päästä.
Öitä sulleki ja muista sitte vastata tähän.
No joo, sori, olin ehkä hieman ikävä. Taidan olla vaan väsyny,lähen nyt nukkuun ja hei öitä vaan![]()
ps. jos totta puhutaan niin kyllä muakin aina joskus vituttaa jos mies ei tajuu vastata mun viestiin tarpeeks nopeesti..
Alkuperäinen kirjoittaja :D:kai tämä oli taas joku provo..