Jahas, mies ei vastannu tekstariin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on vaikka kakalla tai sitten ei ole 24/7 pyhelimenvieressä.

Ei seurusteusuhde tarkoita sitä, että pitää toisen viesteihin vastasta sekunnissa.
Saa olla omaakin elämää

ootko ihan tosissas?.. mietin vaan että täällä on välillä vaan niin erikoisia alotuksia.. Siis ihan tosissaan halusit keskustella aiheesta kun lähetit miehellesi viestin sisällöltään "öitä" ja hän ei oo nyt sitten puoleen tuntiin vastannut mitään? siis PUOLEEN tuntiin. Laita vaikka ens kerralla ?-merkki siihen perään jos mieskin ymmärtää että pitää vastata. HETI. eikä tunnin päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootko ihan tosissas?.. mietin vaan että täällä on välillä vaan niin erikoisia alotuksia.. Siis ihan tosissaan halusit keskustella aiheesta kun lähetit miehellesi viestin sisällöltään "öitä" ja hän ei oo nyt sitten puoleen tuntiin vastannut mitään? siis PUOLEEN tuntiin. Laita vaikka ens kerralla ?-merkki siihen perään jos mieskin ymmärtää että pitää vastata. HETI. eikä tunnin päästä.

:) Öitä sulleki ja muista sitte vastata tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No joo, sori, olin ehkä hieman ikävä. Taidan olla vaan väsyny,lähen nyt nukkuun ja hei öitä vaan :)

ps. jos totta puhutaan niin kyllä muakin aina joskus vituttaa jos mies ei tajuu vastata mun viestiin tarpeeks nopeesti..

Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
No mihin tätä aloitusta sitten tarvittiin?

No anteeks että tein aloituksen ja että mä vaan ootin viestii, mut se onkin jo nukkumassa.. rakastuneena se toinen on aina vaa mieles ja joku öitä- viestiki on niiiin tärkee.. Eiks näitä aloituksii tehä muutenki vähä vaiks mistä aiheesta. Ja pakkohan näihin ei oo vastata. (Toisin ku mun viesteihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No joo, sori, olin ehkä hieman ikävä. Taidan olla vaan väsyny,lähen nyt nukkuun ja hei öitä vaan :)

ps. jos totta puhutaan niin kyllä muakin aina joskus vituttaa jos mies ei tajuu vastata mun viestiin tarpeeks nopeesti..

No niinpäh, vaikka sitte tajuuki myöhemmin, et taisin olla vähä höpö, et eihän sitä aina ehdi tai pysty vastaamaan... Sitä vähä taantuu teiniks joskus. mut joo.. puoli leikillään tein aloituksen, en mä täällä hajoo siihen ettei vastannu :) Öitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
kai tämä oli taas joku provo..

ai milleen provo? Mähän sanoin jo mikä oli pointti. Rakastuneena sitä oottaa heti vastausta, vaikka tosiaa tajuu iteki etteihän se nyt vältsisti oo ees hereillä tai aina tavoitettavissa tms.

Yhteistyössä