A
AP
Vieras
Niin, seurustellaan, molemmil lapsii, se omansa kaa ja mä omani nyt ja äsken soitin sille, nii ei vastannu puhelimeen! Voi helvetti!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Uhkaile vähintään erolla kun saat kiinni!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja no:voi hyvänen aika. Pitääkö sitä aina olla puhelimen tavoitettavissa. Oletteko te jotain 16v? Mä saatan olla koko päivän vastaamatta enkä välttämättä edes tiiä missä mun puhelin on.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Mä kyl ilmoittelen teille miten tilanne etenee! Jo on kumma!
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Niin, seurustellaan, molemmil lapsii, se omansa kaa ja mä omani nyt ja äsken soitin sille, nii ei vastannu puhelimeen! Voi helvetti!
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Ja jos se yrittää soittaa takasin, älä missään nimessä vastaa! Saa se sika maistaa omaa lääkettää...
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Joo, mä laitoin sille viestin sitten että et vastannu, hän pahoitteli ku on ollu niin kiire, oli ollut jotain menoa ja tekmistä tyttären kanssa! Annetaan tän kerran anteeksi!