Mies ei vastannu puhelimeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kamala! Jätä se heti, ennenkuin se tekee lisää noita likasia temppujaan! Eikö se muka tajua, että puhelin on otettava mukaan jopa paskalle mennessä, jos vaikka SÄ satut soittamaan sillä aikaa...

voi hyvänen aika. Pitääkö sitä aina olla puhelimen tavoitettavissa. Oletteko te jotain 16v? Mä saatan olla koko päivän vastaamatta enkä välttämättä edes tiiä missä mun puhelin on.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
voi hyvänen aika. Pitääkö sitä aina olla puhelimen tavoitettavissa. Oletteko te jotain 16v? Mä saatan olla koko päivän vastaamatta enkä välttämättä edes tiiä missä mun puhelin on.

Ei olla, me ollaan kolmekymppisii, molemmat!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Mä kyl ilmoittelen teille miten tilanne etenee! Jo on kumma!

Joo, tuut heti kertoo mitä tekosyitä se keksi! Onhan se jo selvää, että jotain se yrittää kuitenkin valehdella, joten älä usko mitään mitä se sanoo!

Tässä ei nyt auta mikään muu, kuin koitat olla pettämisessä nopeampi! Mikään ei vituta miestäsi enemmän, kuin se että tänään illalla ilmoitat että: "Hah! Sinä olit pettämässä minua muijasi kanssa, niin minäpä kävin pettämässä omani kanssa!"

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Niin, seurustellaan, molemmil lapsii, se omansa kaa ja mä omani nyt ja äsken soitin sille, nii ei vastannu puhelimeen! Voi helvetti!

Ukkosi harrastaa toisen miehen kanssa persepanoa. Ei siinä kerkiä. Kun ukkosi tulee kotiin, haista sen penistä, se aivan varmasti haisee paskalle. Jos haisee silakalle, ei tilanne kannaltasi ole oleellisesti parempi.

Joo, mä laitoin sille viestin sitten että et vastannu, hän pahoitteli ku on ollu niin kiire, oli ollut jotain menoa ja tekmistä tyttären kanssa! Annetaan tän kerran anteeksi!

Yhteistyössä