Kauanko odotat maksua (huutonet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hömppö

Aktiivinen jäsen
19.08.2006
5 080
2
36
Mulla yks kohde sulkeutunut 18.2 eikä ostaja ole ottanut mitään yhteyttä. Laitoin pari päivää sitte sähköpostia muttei siihenkään vastannu. Vieläkö pitäs odottaa vai laitanko jo negatiivista palautetta ja tuotteen uudestaan myyntiin?

sopimuksen mukaan... en ole alkanut nirppanokaksi, koska niitä tuntuu olevan jo ihan liikaa huutiksessa. hyvin joustavasti sovitaan huutajan kanssa maksusta /ajankohdasta. Reilua kauppaa molemmin puolin ja HYVÄ MIELI KAUPAN PÄÄLLE :)

Alkuperäinen kirjoittaja huutis:
sopimuksen mukaan... en ole alkanut nirppanokaksi, koska niitä tuntuu olevan jo ihan liikaa huutiksessa. hyvin joustavasti sovitaan huutajan kanssa maksusta /ajankohdasta. Reilua kauppaa molemmin puolin ja HYVÄ MIELI KAUPAN PÄÄLLE :)

No siis, mä oon tästä kyllä sinänsä samaa mieltä mutta tässä kohtaa mulla vissiin vähän ymmärrys loppuu :ashamed: Jos mä itse huudan jotakin niin pidän kyllä huolen, että otan myyjään yhteyttä HETI, päivän tai parin sisällä kohteen sulkeutumisesta. MOnesti jopa samana päivänä. No, meitä on moneksi.

mie olen myös jo samana päivänä yhteydessä mahdolliseen myyjään tai ostajaan. Olenkohan liian hätänen :D. Itseäni hämmästyttää palautteen saannin kesto. Jopa kuukausia saapi orotella.

Odotan viikon korkeintaan. Tosi moni huutis ostaja on sellainen ettei ilmoita mitään,maksu ilmestyy sitten joskus tilille. Ei edes viestiin vastaa vaikka sähköpostin perään aina laitankin.
Itse en osta mitään jos en heti pysty maksamaan,ei tarvitse sitten myyjän odottaa.Viestin nakkaan myös perään että olen maksanut. Muutaman kerran on palautetta saanut pyytää mutta pääosin homma huutiksessa toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja Verita667:
Odotan viikon korkeintaan. Tosi moni huutis ostaja on sellainen ettei ilmoita mitään,maksu ilmestyy sitten joskus tilille. Ei edes viestiin vastaa vaikka sähköpostin perään aina laitankin.
Itse en osta mitään jos en heti pysty maksamaan,ei tarvitse sitten myyjän odottaa.Viestin nakkaan myös perään että olen maksanut. Muutaman kerran on palautetta saanut pyytää mutta pääosin homma huutiksessa toimii.

Näin mäkin teen. Palautteita en tosin kysele.... toinen antaa palautetta jos antaa.

Minusta hiihtoloma ei oo mikään syy olla ottamatta yhteyttä. Huutaja on varmasti nähnyt jo huutoa tehdessä, että kohde sulkeutuu sillä aikaa kun hän on lomalla (jos on). Ois voinu joko jättää huutamatta tai laittaa myyjälle viestiä, että maksu viivästyy mikäli hän voittaa huudon.

Odotan viikon, että ottaa jotenkin yhteyttä edes. Maksun kanssa voin vaikka odottaakin.

Silläkin on vaikutusta, onko ollut aikaisempia hupihuutoja palautehistoriassa. Silloin pistän viikon päästä viestiä, että jos ei siihen ja siihen päivämäärään mennessä rahat näy tilillä, pistän negaa ja tuotteen uudelleen myyntiin.

Yhteistyössä