Huutonet ja hidas kaupanteko, miten pitkään tarvis jaksaa odotella?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Melkein kuukausi sitten on sulkeutunut kohde ( 18.5. ) josta ostaja on maksanut osan ( ?! ) ja osa edelleen maksamatta.. eilen laitoin taas viestiä että koska maksaa loput mutta mitään ei ole kuulunut.. viime viikolla lupasi maksaa.. kyseessä 4,50? |O |O miten pitkään mun vielä tarvis odotella vai voinko vaan laittaa ens viikolla tuotteen uudestaan myyntiin? Eilisessä postissa kyselin vaihtoehtoisesti ostajan tilinumeroa jotta palauttaisin jo maksetun summan.. mutta siis jos mitään ei kuulu niin voinko toimia ens viikolla?

Mä olen mielestäni kärsivällinen myyjä, mut nyt alkaa kyllä jo hermot mennä..

No huh. Ja kyseessä vielä noin pieni summa... |O
Laita viestiä että jos ei ala maksua kuulumaan niin laitat myyntiin uudelleen ja piste.
Mä annan helposti maksuaikaa, mutta aina sovitaan pvä mihin mennessä maksu suoritetaan ja onneks on tähän saakka voinu porukkaan luottaa. =)

Minä odotan 2 viikkoa, sen jälkeen kohde uudelleen myyntiin.
Laita ostajalle viestiä, että ilmoittaa sinulle tilinumerosi ja palautat jo maksetut rahat ja kauppaa kohde uudelleen. Nega palkinnoksi lunastamattomasta huudosta.

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Minä odotan 2 viikkoa, sen jälkeen kohde uudelleen myyntiin.
Laita ostajalle viestiä, että ilmoittaa sinulle tilinumerosi ja palautat jo maksetut rahat ja kauppaa kohde uudelleen. Nega palkinnoksi lunastamattomasta huudosta.

Laitoin viestiin, että palautan rahat jos laittaa tilinumeron.. mutta mitään ei ole kuulunut.. ostajalla ei ole yhtään palautetta ennestään niin ei negastakaan ole mitään hyötyä kun varmaan sulkee tunnuksen ja aloittaa uudestaan alusta.. :kieh:

Yhteistyössä