"Vieras"
Yritän ehdottomasti parhaani mukaan syöttää lapseni ennen kauppaan lähtemistä jotta ei tarvitsisi nälkää kitistä siellä, pari kertaa on sitten kuitenkin sattunut niin, että kamala huuto onkin tullut kun lapsella yllättäen nälkä. Ekalla kerralla menin kassalle ja sanoin että "ostaisin tämän, käykö jos lapsi syö sen maksettuani kaupan sisäpuolella?" myyjä sanoi vain hölmistyneesti että "kyllä te sen voitte avata ja antaa vain viivakoodin kun olette ostokset tehneet, ei se haittaa ketään." toisella kertaa annoin jostain rusinapaketista muutaman rusinan välttäen kovaa karjumista, oletin olevan ok kun viimeksi sain hölmistyneen ilmeen ja luvan.
En todellakaan mene kauppaan olettaen että sinne voi mennä syömään ja tiedän ettei ole ok asia, mutta tämän ratkasun nyt olen kahdesti tehnyt "pakon" edessä, sekä minä olen avannut vesipullon, koska olin vähällä pyörtyä, olen todella pahoillani. Oliko se muuten väärin?
Pitää muistaa ottaa jotain omaa pikkusta naposteltavaa ettei kaupassa tarvii mitään availla ja hävetä, hajamielinen olen...
1,5v kun on kyseessä niin pitäisi muistaa ottaa EDES se maito mukaan...totta.
Aivan, pienten lasten kanssa liikkuessa ehdoton juttu on ottaa jotain hätävaraa mukaan, se vaan on fakta. Silloin ei tavitse availla maksamattomia paketteja jne. Hiukan kun lapsesi vielä kasvaa, huomaat että sille iskee nälkä/ kiukku aina kun näkee jotain hyvää mitä haluaa, vaikka olisi syönyt juuri ennen Siksi parempi pitää selvä linja, kaupassa ei syödä mitään ennen kuin ne on maksettu. Jopa meidän 2,5 vee uhmis tietää että turha kiljua, niitä ei saa avata ennen kuin maksettu.