Jätän tämän palstan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse huomasin jyrkän hiljenemisen palstalla sen jälkeen kun Ukrainaan hyökättiin, en tiedä oliko sattumaa vai saiko se ihmisillä aikaan sen ettei viiti ja jaksa enää heitellä täällä tai oikein missään mtn läppää..
Korona hellitti ja kevät on jo pitkällä. Elämä on palautunut normaalimmaksi.
Etätöiden ja etäopiskelun takia ruudun ääressä olosta on saatu tarpeeksi.
Katsoin Ylellä mainostetun brittisarjan Peribrittiläinen skandaali, jos oikein muistan sarjan nimen.
Pääosassa on tunnettu naisnäyttelijä. Ohjelma perustuu tositarinaan.
Samalla chattailin netissä. Sain myyntipuhelun veroasioista. Pienellä jäsenmaksulla olisin saanut alennusta mm. vakuutusmaksuista. Selasin uutisia ja juutuin tälle palstalle.
Iloitsin, kun moderaattori siivosi pahimpia Ukraina-aiheisia ketjuja.
En viitsi heittää läpppää vakavista tai kevyistä aiheista. Kai ikä tasoittaa kirjoitustyyliäni.
Eilen katsoin Sukuni salat tv-ohjelman jakson, jossa vieraili Miitta-täti. Minua ei saisi ohjelmaan millään ilveellä.
Haluan jättää edesmenneet sukulaiseni rauhaan. Äitini isän tausta joskus kiinnosti, mutta asia ei enää askarruta mieltäni.
Ulkona tuulee kovasti. Vien roskat ulos ja palautan simapullon tölkkiautomaattiin.
Ostin simapullon ja kaksi munkkia marketista. Konditorio oli myynyt kaikki kotitekoiset loppuun ennen kello iltakuutta.
Kävelin sitten kuntoportaat ylös ja herkuttelin huipulla vappusimalla munkeilla.
Nuori nainen juoksi puuskuttaen raput ylös. Nousin ylös ja kävelin portaat alas.
Seuraavana päivänä paistoin munkkeja. Lapsuusdessani oli hyvin usein munkkikestit.
Jos yhteistyöni tämän palstan moderaattorin kanssa jatkuu yhtä hyvin kuin tänään ehkä jatkan tällä palstalla rupattelua. En rekisteröidy ja osaan jo väistellä Echon sivalluksia. Hän elää elämäänsä ja minä omaani.
”Kaikille tilaa riittää… ei kukaan ole onneton” pidetty lasten virsi Soi päässäni.
 
vierailija
Luonnossahan pätee laki syö tai tule syödyksi kaikille eläimille käy luonnossa näin ennemmin tai myöhemmin siksi merkitty lainausmerkeillä tässä ketjussa. "Syödä persut" tarkoittaa haluat vaientaa persujen mielipiteet koska omasi on ainut "oikea" vaihtoehto.
Älkää jaksako tuota vainoharhaa tuosta vaientamisesta. Olette kuin kolmivuotiaat, jotka hokee, ettei teitä kuunnella. Ei voi enää tehdä muuta. Olette tässä mielessä pahempia kuin feministit. Muakaan ei voisi vähempää kiinnostaa teidän väkivaltafantasiat, mutta jotenkin vain joka paikassa niitä tungette toisten ruuduille väkisin. Olette pahempia mielensäpahoittajia, kuin mitkään vähemmistövärien edustajat. Teille ei voi sanoa mitään, mikä olisi teidän uskomuksia vastaan, tai heti on kyse "vaientamisesta".
 
vierailija
Korona hellitti ja kevät on jo pitkällä. Elämä on palautunut normaalimmaksi.
Etätöiden ja etäopiskelun takia ruudun ääressä olosta on saatu tarpeeksi.
Katsoin Ylellä mainostetun brittisarjan Peribrittiläinen skandaali, jos oikein muistan sarjan nimen.
Pääosassa on tunnettu naisnäyttelijä. Ohjelma perustuu tositarinaan.
Samalla chattailin netissä. Sain myyntipuhelun veroasioista. Pienellä jäsenmaksulla olisin saanut alennusta mm. vakuutusmaksuista. Selasin uutisia ja juutuin tälle palstalle.
Iloitsin, kun moderaattori siivosi pahimpia Ukraina-aiheisia ketjuja.
En viitsi heittää läpppää vakavista tai kevyistä aiheista. Kai ikä tasoittaa kirjoitustyyliäni.
Eilen katsoin Sukuni salat tv-ohjelman jakson, jossa vieraili Miitta-täti. Minua ei saisi ohjelmaan millään ilveellä.
Haluan jättää edesmenneet sukulaiseni rauhaan. Äitini isän tausta joskus kiinnosti, mutta asia ei enää askarruta mieltäni.
Ulkona tuulee kovasti. Vien roskat ulos ja palautan simapullon tölkkiautomaattiin.
Ostin simapullon ja kaksi munkkia marketista. Konditorio oli myynyt kaikki kotitekoiset loppuun ennen kello iltakuutta.
Kävelin sitten kuntoportaat ylös ja herkuttelin huipulla vappusimalla munkeilla.
Nuori nainen juoksi puuskuttaen raput ylös. Nousin ylös ja kävelin portaat alas.
Seuraavana päivänä paistoin munkkeja. Lapsuusdessani oli hyvin usein munkkikestit.
Jos yhteistyöni tämän palstan moderaattorin kanssa jatkuu yhtä hyvin kuin tänään ehkä jatkan tällä palstalla rupattelua. En rekisteröidy ja osaan jo väistellä Echon sivalluksia. Hän elää elämäänsä ja minä omaani.
”Kaikille tilaa riittää… ei kukaan ole turvaton” pidetty lasten virsi Soi päässäni.
Oikaisin lainaamani virren tekstin.
Jokainen kirjoittaja käy läpi omaa kehitysvaihettaan.
Näitä keskustelupalstoja seurataan.
Luin Ylen uutisista aihetta käsittelevän artikkelin. Lukijoita ja kirjoittajia tulee, kun täällä tuntee olonsa hyväksi.
Minulla kyllä riittää lukemista vaikka allakan vanhoissa lehdissä.
 
vierailija
Älkää jaksako tuota vainoharhaa tuosta vaientamisesta. Olette kuin kolmivuotiaat, jotka hokee, ettei teitä kuunnella. Ei voi enää tehdä muuta. Olette tässä mielessä pahempia kuin feministit. Muakaan ei voisi vähempää kiinnostaa teidän väkivaltafantasiat, mutta jotenkin vain joka paikassa niitä tungette toisten ruuduille väkisin. Olette pahempia mielensäpahoittajia, kuin mitkään vähemmistövärien edustajat. Teille ei voi sanoa mitään, mikä olisi teidän uskomuksia vastaan, tai heti on kyse "vaientamisesta".
Tuo viestihän on ulkona kuin lumiukko. Tiedätkö mistä viestistä tämä juttu lähti liikkeelle? Tuossa viestissä olevat johtopäätökset ovat niin väärässä kuin olla voi. En todellakaan ole pahoittanut mieltäni vaan olen huvittunut toivon, että sielläkään ei ole pahoitettu mieltä.
 
vierailija
Nyt se alkoi soida minunkin päässä, laulettiin tuota lapsena usein koulun aamunavauksessa..
Ihana laulu. Korjasin jo aiemmin virheeni. Pitää laulaa: kukaan ei ole turvaton.
Suomessa seurataan nyt tiukemmin keskustelupalstojen sisältöä. Toivottavasti tämä palsta rauhoittuu. Sain äsken kuulla, että lapsenlapseni suosii enemmän ranskaa kuin suomen kieltä. Äidillä on kova työ pitää Suomen lippu korkealla.
Joten tuskin minun kannattaa jättää ranskan opiskelu tähän kevääseen.
Jatkan nyt A-studion katsomista.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Jo vuosia tämä palsta on aiheuttanut vain pahaa oloa. Silti olen sitä lukenut ja tänne kirjoitellutkin. Viimeisen vuoden aikana on elämään tullut kaikkea muuta, joten olen pyörinyt täällä todella vähän. Huomaan, että en tätä kaipaa.

Suosittelen kaikille muillekkin. Vähintään 50% mustista nimimerkeistä ovat hyvin pahansuopia ja omaavat maailmankuvan, joka on omiaan lisäämään tuskaa ja kärsimystä. Eivät sitä itse edes tajua tai halua tajuta. Osa näistä on varmaan omassa elämässään kovin tyytyväisiä, Osa sitten varmaan elämäänsä kovin katkeroituneita.

Ei kannata jäädä tänne itseään saastuttamaan kun "patriootit" meuhkaavat, syytävät valeuutisia ja lannistavat kaikkia eri mieltä olevia.
👍
 

Yhteistyössä