Jätän tämän palstan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Tulit juttuun hänen kanssaan varmasti siksi koska itsekin olet hänen kaltaisensa outo. Fm ajautui riitoihin enemmistön kanssa
Miten niin outo?. Ei täällä ennen jatkuvasti yhen kimppuun lauma hyökännyt. Vaan oli monenlaista mielipidettä. Nyt muka pitäisi varoa sanojaan. Eli kun oikeisto otti palstan haltuun alkoi muiden mielipiteiden lyttääminen ja savustaminen pois palstalta. Eivät kestä näköjään yhtään erimielisyyttä
 
vierailija
Miten niin outo?. Ei täällä ennen jatkuvasti yhen kimppuun lauma hyökännyt. Vaan oli monenlaista mielipidettä. Nyt muka pitäisi varoa sanojaan. Eli kun oikeisto otti palstan haltuun alkoi muiden mielipiteiden lyttääminen ja savustaminen pois palstalta. Eivät kestä näköjään yhtään erimielisyyttä
Ethän sinä tietenkään itse itsessäsi sitä huomaa

oikeisto on oikeassa ja siksi Suomessa on politiikan kartalla on eniten oikeistolaisia
Kun he lausuvat mielipiteensä niin ei se ole mitään savustamista, heikot väärässäolijat vaan poistuu täältä, eli vihvas ja hyvä niin
 
9MM
Ethän sinä tietenkään itse itsessäsi sitä huomaa

oikeisto on oikeassa ja siksi Suomessa on politiikan kartalla on eniten oikeistolaisia
Kun he lausuvat mielipiteensä niin ei se ole mitään savustamista, heikot väärässäolijat vaan poistuu täältä, eli vihvas ja hyvä niin
No millä tavalla jos sä huomaat sen?. Näköjään vasemmisto hallituksen kannatus oli 60 pros ja oikeiston 40. Eli nyky hallituksen kannattaa jatkaa. Viimeksi oikeisto hallituksessa köyhät sai kyytiä. Vaikka persut tekopyhästi aina sanoo et pitää suomalaista ajatella. Mut sitkun oli hallituksessa muun muassa kesälomarahoista nipistettiin tuli työajan pidennykset ja köyhiltä leikattiin. Olen ehdottomasti tyytyväisempi tähän hallitukseen kuin edelliseen.
 
vierailija
Ei täällä voi omia mielipiteitä sanoa. Haukutaan suvakiksi ja ties miksi paskaksi. Parempi olla hiljaa.
Ei kannata välittää loan heitosta. FM oli palstan valopilkku. Nopeasti selaamalla oppii tietämään kenen juttuja kannattaa lukea ja niihin vastata.
Selasin Sara Sieppi ketjun, johon olen talvella kommentoinut. Meidän jokaisen kannattaa varjella yksityisyttään.
Rekkautuminen tälle palstalle ei maksa vaivaa.
 
vierailija
Ei kannata välittää loan heitosta. FM oli palstan valopilkku. Nopeasti selaamalla oppii tietämään kenen juttuja kannattaa lukea ja niihin vastata.
Selasin Sara Sieppi ketjun, johon olen talvella kommentoinut. Meidän jokaisen kannattaa varjella yksityisyttään.
Rekkautuminen tälle palstalle ei maksa vaivaa.
Miten se voi olla valopilkku jos se oli riidoissa vähän jokaisen mustan kanssa
 
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että kailotetaan omaa lähtemistään. Mutta jokainen tietysti tyylillään. Jos itse joskus lähden, niin lähtö tapahtuu ilman sen kummempaa draamaa. Tämä on mielestäni hyvä palsta, sananvapautta vielä on, eikä ketjuja poistella mielivaltaisesti. Jos yrittää esim. Vauvalla keskustella samoista asioista kuin täällä, niin aloitus poistuu heti. Vauva onkin ehkä enemmän vasemmistolainen, joten se ehkä sopisi ap:lle paremmin ajatusmaailmaltaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Itse huomasin jyrkän hiljenemisen palstalla sen jälkeen kun Ukrainaan hyökättiin, en tiedä oliko sattumaa vai saiko se ihmisillä aikaan sen ettei viiti ja jaksa enää heitellä täällä tai oikein missään mtn läppää..
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
Itse huomasin jyrkän hiljenemisen palstalla sen jälkeen kun Ukrainaan hyökättiin, en tiedä oliko sattumaa vai saiko se ihmisillä aikaan sen ettei viiti ja jaksa enää heitellä täällä tai oikein missään mtn läppää..
Kieltämättä vähentyi itselläkin palstailu sen jälkeen. Jotenkin uuvuttavaa, ensin korona ja nyt sota.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että kailotetaan omaa lähtemistään. Mutta jokainen tietysti tyylillään. Jos itse joskus lähden, niin lähtö tapahtuu ilman sen kummempaa draamaa. Tämä on mielestäni hyvä palsta, sananvapautta vielä on, eikä ketjuja poistella mielivaltaisesti. Jos yrittää esim. Vauvalla keskustella samoista asioista kuin täällä, niin aloitus poistuu heti. Vauva onkin ehkä enemmän vasemmistolainen, joten se ehkä sopisi ap:lle paremmin ajatusmaailmaltaan.
Sulle sopiikin semmoinen v..ttuileva ilmapiiri, koet tarvetta jatkuvasti v..lla ja päteä, vaikka et ole edes järin fiksu.

Et yksinkertaisesti pärjäisi muunlaisessa ympäristössä.
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Ei kai se suvakismi niin pahaa ole, että pitäisi loukkaantua. Näiden mielestä kaikki jotka ei kannata persuja on suvakkeja. Ihan sama, heillä on vaan köyhä ajatusmaailma. Musta tai valkoinen
Loppupeleissä mailma on musta-valkoinen. "Syö tai tule syödyksi" ei voi toinen kovin perusteellisesti määritellä toisen ajatusmailmaa. Tuon viestin voi tulkita niin, että olet "syöjä ja syöt persut".
 

Yhteistyössä