Järkyttävä tapaus vanhusten palvelutalossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hoitoalalla
Olisikohan se löylynheitto laite mennyt jumiin. Ei noissa lämpötiloissa muuten tule palovammoja.
Enivei, veikkaan, että hoitaja ei kyllä ole ollut siinä oven takana, vaan joko muissa hommissa tai muissa maailmoissa.
Jos on liian vähän resursseja ja paljon hommaa, ajattelee helposti, että nopeasti kipaisee siinä välillä hoitamaan jonkun jutun jo pois alta.
Löylynheittolaite? Mikä ihme se on? Olen ollut töissä useammassa palvelukodissa eikä yhdessäkään ole ollut tuollaista laitetta. Löylyä heittää hoitaja tai asukas itse.
 
Itsekin hoitaja
Kovin luontevasti sulta nuo sanat lentää täällä... Miten sanot sellaiselle vanhukselle, joka ei todellakaan halua kuulla olevansa idiootti. Oikeuttaako muuten se koulutus jotenkin arvostelemaan ihmisiä enemmänkin, kun täällä todellakin on niitä hoitsuttaria, jotka jakavat diagnooseja, ihan kuin tavantakaa?
En mä vanhuksia sano idiootiksi vaan tässä ketjussa kirjoittavaa idioottia. Joko sä olet tuo idootti tai sitten joku toinen idiootti. Ei idiootin toteamiseen tarvitse minkäänlaista koulutusta.
 
vierailija
En käy kävelyttämässä vanhuksia, koska on olemassa hyvinvointiyhteiskunta, jonka veroja olen maksellut ja kuvitellut että niillä otakin hyvää todella saadaan aikaan. Voin olla väärässä tuossa(kin).
 

Yhteistyössä