Järkyttävä tapaus vanhusten palvelutalossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai miten niin?! Kyllä se on siinä ihmisessä itsessään se suurin vika eikä koulutuksessa jos noin pääsee käymään!

Ei se hyväkään koulutus niitä mätäpesiä poista, valitettavasti. Valitettavan paljon on hoitajaksi sopimattomia ihmisiä töissä hoitoalalla, ei pelkästään vanhuspuolella. Näiden mätäpesien takia kaikki hoitajat saavat huonon maineen.
Nimenomaan, huomasit itsekin, että koulutuksessa ON vikaa. Se tyyppi olis pudonnut kelkasta jo alussa, jos olisi alalle sopiva. SIKSI teidän olisi sellaiset tyypit saatava jo alussa pois sieltä!
 
vierailija
Nimenomaan, huomasit itsekin, että koulutuksessa ON vikaa. Se tyyppi olis pudonnut kelkasta jo alussa, jos olisi alalle sopiva. SIKSI teidän olisi sellaiset tyypit saatava jo alussa pois sieltä!
Mistä sä tiedät, kuka tämä henkilö on, onko jo vanhempi ihminen, joka on tympiintynyt alalle, vai sitten nuorempi? Minustakin koulutusta on turha syyttää. Eikö ihmisellä ole itsellään mitään vastuuta? Eikä kaikkea huomaa päälle päin ja ihminen voi tosiaan myös muuttua, jos mielentilassa jokin vinksahtaa.
 
Hoitoalalla
Sait nyt kiitosta pelkistä sanoista, et teoista ollenkaan.
Missä sun muuten nyt pitäisi olla? Ruokatunnillako?
No miten kukaan tällä palstalla voisi kiittää mua teoista kun ei tiedä kuka olen ja miten teen työtäni. Kyllä se kiitos tehdystä työstä tulee ihan irl.

Missä mun pitäisi vapaapäivänä olla? Etkö ole kuullut vuorotyöstä ja arkivapaista? Töissä mulla ei todellakaan ole aikaa plärätä puhelimella jotakin kaksplussaa. Työpaikan tietokoneilla hoidetaan työasioita kuten esim. kirjaamiset asukkaista.

Ja mitä se muuten sulle edes kuuluisi mitä mä teen ruokatauolla? Kyllä mä silloin syön evääni, ajatella.
 
vierailija
No miten kukaan tällä palstalla voisi kiittää mua teoista kun ei tiedä kuka olen ja miten teen työtäni. Kyllä se kiitos tehdystä työstä tulee ihan irl.

Missä mun pitäisi vapaapäivänä olla? Etkö ole kuullut vuorotyöstä ja arkivapaista? Töissä mulla ei todellakaan ole aikaa plärätä puhelimella jotakin kaksplussaa. Työpaikan tietokoneilla hoidetaan työasioita kuten esim. kirjaamiset asukkaista.

Ja mitä se muuten sulle edes kuuluisi mitä mä teen ruokatauolla? Kyllä mä silloin syön evääni, ajatella.
Älä välitä tuosta tyypistä, taitaa itse täällä kirjoitella kaiket päivät kaikenlaista, kun ei itsellä taida olla juurikaan sisältöä elämässä.
 
vierailija
Mistä helvetistä mä tiedän jonkun tuntemattoman ihmisen koulutuksen ja pätevyyden! Mikä hitto sua oikein vaivaa???
Yleistät nyt asian koskemaan kaikkia hoitajia, vaikka tuo 1 on voinut olla epäpätevä tai ei ole ymmärtänyt mitä sauna tarkoittaa tai on ollut syv entyneenä someen, vaikka olisi pitänyt keskustella sen mummon kanssa saunassa, onko hyvä olla!
 

Yhteistyössä