*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****



Maanantai 2.6.2008[color]

jennuli.................28v........22/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........23/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......24/28..............yk2.........esikoinen
neiti21wee...........21v.......25/28-29........yk4..........toinen
Selis....................24v........26/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......28/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......28/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......28/36................18kk.....
Perla....................25v.......28/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........29/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......29/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......29/38................yk3........kolmas
miracle................23v.......31/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......33/31...............yk5............esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
3.6. Kaa
6.6. Lilla My, neiti21wee
7.6. niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88, umayya
9.6. Andala, jennuli
11.6. Selis
14.6. kuupas


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
 
huomenta naiset!
mikäs on olotila?
itsellä vaan odottelua ja odottelua, ei oo ole oikein oiretakaan nyt suuntaan tai toiseen, eilen kävin aamusta veskissä soittamassa lontooseen mutta muuten on vähän sellaine "hälläväliä" olo :/
 
tatyana: voi surku :hug:
jennnuli: Tää yk menee selvästi erilaisten testien merkeissä, mutta ens kierrossa sitten vähän rauhallisemmin =) Tai ainakin aion yrittää... :ashamed:
Umayya: Olotila on sekava... Mä olen varma, et kaikki mun oireet johtuukin työstressistä, koska tänään voin NIIN pahoin kun olin tulossa töihin. Lämmöt siinä 37:ssa aamulla ja Aconin herkkä testi puhdas nega. Mä olen nyt sitten päättänyt testata joka päivä tädin saapumiseen, kun tää kierto on ollut muutenkin niin omituinen. Olis kyllä kiva tietää, mitä ne haamut oli siellä kierron puolenvälin kieppeillä, muutamia päiviä sen ekan ovisplussan jälkeen. :snotty:
 
niiskunenä jänniä kyllä oli ne haamut.. toivottavasti se plussa sieltä tulis :heart: mua kauheesti toisaalta polttelis tehdä testi taas, koetan kuitenkin jälleen malttaa mieleni, jotenkin sellanen olo että vaikka olis tärppi käynytkin se tuskin viel näkyis.. mua vaan niin polttelee se viihteelle lähtö perjantaina niin toisaalta olis kiva tietää jotta vois sitten sopia jo menoa.. mut en tiiä.. dpo taitaa olla vasta jotain 9 tai 10..
 
Viikonloppu meni niin menoissa ettei koneelle juurikaan kerennyt, tekstiä on taas tullut niin paljon että kommentointi jää nyt vähälle, mutta ensiksi

:hug: tippuneille, ja onnea uuteen kiertoon! Nyt kun on kesä niin keskitytään rentoutumiseen ja josko se sitten auttaisi raskautumiseen :)

Umayya kyseli oireista, nooh, hiljaista sillä saralla.. väsymystä tosin pukkaa, mutta ihan muista syistä :/ Testejä tilasin sen 9 ja ihan huvikseen niitä oon jo testaillu, kun niin malttamaton oon :ashamed:

Kaa täällä ootellaan onnen uutisia!! huomennako vasta testaat, vai joko tänään olisi sen paikka?

ON: Taas, jälleen ja vielä pohdiskelen tuota ovista.. Jos se nyt mahdollisesti oli, niin veikkaan lauantaita. Lauantai aamuna lämmöt oli 35.5 (alhaisin koko kierrosta) ja sunnuntaina kohonneet 35,8 ja tänä aamuna 36,1 (korkeammalla kuin aikaisemmat lämmöt tässä kierrossa).. Silti pidän hyvinkin mahdollisena ettei itse ovulaatiota tässä kierrossa edes tapahtunut.

Näitä alamahan jomotuksia, kouristuksia ja nippailuja on ollut kp19 alkaen, eli 10pv jo nyt.. Kuuluukos nämä nyt asiaan? ennen raskautta en tunnistanut ovulaatiota, eikä mitään menkkajomotuksia ollut kuin 2-3pv ennen menkkoja.. Nyt synnytyksen jälkeen näissä huimissa 3 kierrossa, heh, on jokaisessa alkanut jomotukset reilusti ennen menkkoja, joten nyt pelkäänkin ettei kaikki toimi niinkuin pitäisi :(
osaatteko arvuutella onko ihann normaalia vai mistä ois kyse? Ovis-plussan oon saanu ekassa ja nyt tässä kolmannessa kierrossa.. tokassa kierrossa en ovuloinut, kipuja oli silti.


Löytyykös meistä kesälomalaisia näin heti ekalla viikolla? ja onko millaisia kesäloma suunitelmia?

Itse toivon saavani viettää kesän ihanasti oksennellen ja pahoinvoivana :p Viime raskaudessa pahoinvointi kesti rv9-rv17
Sen kummemmin ei reissuun lähdetä, mutta tuonne savoon päin viikonloppuina suunnataan ja jonkunlaista kotimaanmatkailua olisi tarkoitus harrastaa :)

Hyvää alkanutta kesää kaikille!!
 
mä täällä heti vastailemassa :D kuupas mulla on tässä äippälomaa vielä 3 viikkoa ja sitten 4 viikon kesäloma, joten "lomailija" löyty ainakin täältä :)
mä en osaa sen tarkemmin vastailla noihin kysymyksiin kuin että mulla on ainakin esikoisen jälkeen muuttunut voimakkaammaksi nuo pms-oireet ja kuopuksen syntymän jälkeen kaiki tuntemukset tuntui triplaantuvan, siksi epäilen että oviksen aikainen pahoinvointikin ilmestyi, koska mulla ei oo ikinä sellasta ollut..
ja tuohon pahoinvointiin sen verran että mulla on pahoinvointi kestänyt molemmissa raskauksissa ihan sine synnytyssaliin asti joten mä en niin innolla sitä odota.. mutta jos se on merkki raskaudesta niin tervetuloa vaan :p
huvikseni äsken tossa lämmöt mittasin niin oli 35.76 ja se on normaalia korkeampi mulla, hieman mutta en mä sen varaan laske koska olis pitänyt ennen ylösnousua mitata se :)
 
Kaa
Testasin siis verestä negatiivisen testin (HCG oli 2,1) lauantaina. Eli raskaana en ole. Mutta menkatkaan eivät ole vielä alkaneet. Kumpa vaan alkaisivat piakkoin... taitaa tulla meille lemmekäs juhannus. :) Toivottavasti taiat toimivat silloin!
 

Mä en kyllä tajuu pystynkö vielä yli viikon oottaa testausta :headwall: . Jotenki mulla on sellanen olo etten olis raskaana... päätä särkee ja vatsas on nippaillu, munsta se viittaa enemmän menkkoihin kun raskauteen. Toivotaan et joku meistä nyt kuiteski plussais!

Tatyana :hug: .

Tervetuloa nti21wee
 


Tiistai 3.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........18/27.............yk8........esikoinen
jennuli.................28v........23/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........24/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......25/28..............yk2.........esikoinen
neiti21wee...........21v.......26/28-29........yk4..........toinen
Selis....................24v........27/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......29/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......29/36................18kk.....
Perla....................25v.......29/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........30/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......30/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......30/38................yk3........kolmas
miracle................23v.......32/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......34/31...............yk5............esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
6.6. Lilla My, neiti21wee
7.6. niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88, umayya
9.6. Andala, jennuli
11.6. Selis
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
 
Heippa!
Ihmeitä ei kuulu, menkkoja ei vielä kuulu, päiviä 28/28-30 vaikka listan mukaan näyttää virheellisesti olevan jo 29. Kohtuu rauhassa täällä ollaan, ihan hirveästi toivon, mutta jos joudun pettymään niin sitten ensi kiertoon uutta intoa puhkuen, kesällä on kiva heilutella peittoja =) pääsee vaikka sitten mökin tunnelmassa sitä tekemään.
Täällä myös lomaillaa, olen siis hoitovapaalla syyskuun alkuun asti, ihana kesä tämän kolmikon kanssa (isot koululaisia ja pienin 1.5) toivottavasti ensi kesä on sitten huippuihana nelikon kanssa...

onneksi on ollut muutakin tekemistä kun miettiä vointia ja käydä vessassa tarkistamassa tilannetta, toivottavasti täti nyt sitten tulee pian jos sen on pakko tulla...testin teen varmaan ke, ellei menkkoja kuulu...toivottavasti pääsen testailemaan.
:hug: tippuneille, ja muille tsempiä ja kärsivällisyyttä, jos sitä nyt joku tarvii =))

ensimmäistä plussaa odotellessa, kelläs niitä haamuja olikaan kellä oireita??
 
Huomenta vaan... Mulla on edelleen kaamee väsymys :( . Aamulla ei meinaa jaksaa töihin lähteä. Toivottavasti väsymys viittais raskautumiseen ;) . Sitten mulla on ollu jatkuva nälkä, ihan kuin esikkoa odottaessa. Mä luulen etten jaksa oottaa ens keskiviikkoon sen testaamisen kanssa, tarvii varmaan hakee apteekista herkkä testi ennen sitä...
 
Huomenta kaikille =)
Meillä alkaa olla täällä jännät paikat tässä pinossa :D Toivotaan, että nyt jokunen plussakin saadaan, vai mitä?!
Kekkeri: kuulostaapa teidän perhe-elämä ihanalta! Voi kun joskus pääsisi samaan tilanteeseen :p Tai jos nyt edes se yksi... =)
Umayya: toivotaan, ettei menkoista ole kyse sulla. Joko olet sortunut testaamaan :LOL:
Kuupas: en kyllä tiedä, mistä moiset kivut voisivat tulla. Josko ne olis kiinnittymiseen liittyviä? Mulla on itselläkin ollut oviksen jälkeen vihlontaa tuolla alavatsassa lähinnä oikealla ja jossain vaiheessa jo kuvittelin parasta. Itse olen ajatellut varailla gynelle aikaa ihan jo vuositarkastukseenkin, niin siellä on hyvä sitten jutella noista.
Selis: täällä kanssa väsymistä pukkaa kovasti. Eilen nukahdin jo puol 9 ja aamuun asti nukuin oikein hyvin. Toivottavasti sulla tärppää :heart:
ON: täällä taas nega testattu, ja testailut jatkuvat tädin tuloon saakka, jota siis lauantaiksi odotellaan näillä näkymin. Mä en jaksa enää oikein uskoa siihen mahdollisuuteen, et tässä kierrossa olis tärpännyt... Itse asiassa tuli mieleeni kaikkien noiden testailujen ja oireiden perusteella, et oliskohan voinu olla kyse kemiallisesta raskaudesta? Onko kellään tietoa siitä asiasta? Ens yk:ssa sitten otetaan järeät aseet esiin, eli ajattelin alkaa juomaan greippimehua. :LOL: :LOL: Onko kenelläkään kokemuksia siitä?
 
Joo, jo näin aamusta tuli täti käymään. Vierailu ei ollut toivottu, vaikka ehkä vähän odotettu... Parempaa onnea ensi kerralla, ja toivon että te muut plussailette! Mikäli joku jää plussailematta niin mennään sitten porukalla seuraavaan pinoon, taitaa olla suurinpiirtein viikko 28...tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja niiskunenä-78:
kekkeri: :hug: :hug:

Musta olis ollu niin kiva, et kaikki tässä pinossa olis plussannu :D
Juu, kiitos :hug: , pidän sulle peukkuja, ja tietty muille myös. Onneksi ihan varmasti joku/jotkut tästäkin pinosta plussaa. Tietysti toivois hartaasti että jokainen saisi sen esikon ja varsinkin kauan yrittäneitä onnistaisi. (Onneksi sekään ei ole keltään pois vaikka jollakin tärppääkin heti ja monen lapsen kanssa.)

Kaunis päivä taas tulossa, siitä nauttimaan...
 
Tervetuloa Arcatha mukaan piinailemaan!!

Ai joo, mä ole tänään kotona ja sattuneesta syystä on vieläkin enemmän aikaa pyöriä täällä :LOL: :LOL: Tänään on ollut aika ilkeita vatsakipuja, joten eiköhän se täti sieltä kurvaa tänne meille muutaman päivän sisällä :kieh:
 
kekkeri :hug: voi :(

arcatha teretulemast! lisätty on :) toivotaan sinulle sitä plussaa jo :heart:

niiskunenä vielä maltan.. maltan, maltan, koko ajan hoen itelleni että tää päivä vielä.. katotaan kuinka kauan tehoaa.. menkkajomotukset hävis taasen, yskiessä ja äkkinäisissä liikkeissä tuntuu pientä repäsyä että toiveet nostelee taas päätään.. eilen aattelin jo että se huono olokin hävis mutta kyllä mulla taas oli vähän :x aamulla, mutta vielä jännätään..
jotenkin on sellannen olo ettei tapahdu oikeen mitään..

*muoks* niiskunenä hyvä että joku muukin roikkuu täällä koko päivän :LOL: en oo ihan yksin :whistle:
 
Kekkeri: Ei ole tosiaan keltään pois jos joku muu plussaa, oli se sitten heti ekasta yk:sta ja 10 lapsi :LOL: :LOL: Musta tää jännäviikkoporukka on ollut tosi mukavaa, joten kovasti varsinkin tälle porukalle toivon onnea :heart: Eli sitten kun siirrytään seuraavaan yritykseen, niin toivottavasti ollaan taas porukalla jännäilemässä :D B)
 

Yhteistyössä