*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Täällä samansuuntaisia tunnelmia kuin Iineksellä. Ovis oli luultavasti lauantaina ja edellisen kerran touhuiltiin torstaina. No säkällä voisi simpat selvitä, mutta muuten sitten uutta kiertoa kohti vaan... Kesäkuussa mies on onneksi lomalla niin ehkä silloin päästään paremmin hyödyntämään ovis. Mutta mulla taas sitten puolestaan alkaa työt hoitovapaan jälkeen niin voin olla aika stressaantunut. No katsotaan sitten lähempänä.

Te joilla on vielä ovis edessä, toivottavasti teillä käy parempi flaxi :LOL:
 
Huomenta kaikille :) Tai päivää pikemminkin :)

(.) En tiedä oviksesta oikein, la-su oli vähän tuntemuksia ja limoja on ollu jo viikon kohta.. KN oli lauantaina kuitenkin vielä vähän pötkömäinen, mutta nyt eilen ja tänää on ollu pehmeempi, joten en kyl osaa sanoo et koska se ovis olisi :D Tänään yritän kyllä miestä vähän ahdistella :D:D

Kaikille plussaonnea, toivotaan, että ne pienet kuitenkin änkeisivät matkaan mukaan :)
 


Keskiviikko 20.5.2008[color]

jennuli.................28v........10/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........11/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......12/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v...........14/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......16/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......16/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......16/36................18kk.....
Perla....................25v.......16/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........17/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......17/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......17/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........18/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........18/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........18/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........19/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......19/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......21/31...............yk5............esikoinen
Tuulia79.............29v........26/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]

 
hei kaikille uusille ja tervetuloa :flower:
täällä hyödynnetään nyt ovista joka taitaa olla tulossa, meneillään tai kohta ohi, ainakin tuntemukset on sen mukaset..
kahtellaan =)

kaikille peukut pystyssä täällä =)
 
Dreamer-88 meillähän sattuu testauspäivätkin lähekkäin! itse testailen 7.6 jos maltan siihen asti.. vahvasti tosin veikkaan että taidan käväistä kotitesti.fi tilaamassa herkkiä r-testejä ja ehkä ovistestejä vaikka niiiin vannoin etten testaile turhia tässä kuussa :ashamed:


milläs testeillä testailette ovista ja raskautta? mielenkiinnosta kyselen jos vaikka kokeilis jotain uusia tässä kierrossa. Tähän mennessä testattu RFSU, Onestep, Pregent, apteekin oma...
Viivanpaikkoja oon saanut kaikilla muilla paitsi apteekinomalla.
Tänään on alkanut limoja esiintymään joten joskohan se ovis sitten viikonloppuun mennessä saapuisi bdbdbd

kuupas
 
kuupas: Ovistestejä tilasin kotitestit.fi:stä ja mammaksilta. Kaapissa on myös molempien raskaustestejä odottamassa, joten niillä mennään. Esikoisesta testailin Aconilla, Clearbluella ja Apteekin omalla. Ovistestejä en silloin käyttänytkään.
 
Täällä on ovistesteinä ollu RFSU:n testit, tosin nekin loppui jo perjantaina :kieh: jolloin siis niihin tuli melko hailakka mutta näkyvä viiva, edellispäivästä tummempi.. Nyt täällä sit arvuutellaan, että koskas se ovis on :) KN:ää tutkimalla se on eilen ollut vähän pehmeämpi kuin tänää, mutta täytyy vielä illalla koittaa.. Ja tosiaan jos eilen on ollut, niin sitten täytyy pitää sormet ja varpaat ristissä että Sunnuntai-yön simpat olis jaksaneet sinne asti elää.. Kun eilen ei sitten varmisteltu enää, ku mulle iski hirveä päänsärky (siis ihan oikeasti :D)

Ja tosiaan mammaksin herkkiksiä tuolla odottaa, ja sitten yksi clearblue :)
 


Torstai 21.5.2008[color]

jennuli.................28v........11/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........12/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......13/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........15/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......17/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......17/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......17/36................18kk.....
Perla....................25v.......17/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........18/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......18/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......18/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........19/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........19/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........19/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........20/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......20/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......22/31...............yk5............esikoinen
Tuulia79.............29v........27/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
3.6. Tatyana
7.6. Kuumeilija
19.6. umayya
 
Mä nyt luultavasti testaan sit lauantaina 7.6 jos on enää tarvetta silloin.. :) ilmoittelen tuossa ensi viikolla onko tarvetta, koska mulla menkkaoireet kyllä alkavat jo muutama päivä oviksen jälkeen..

(.) nyt en ookkaan sitten varma onko se ovis ollut vai mennyt vai tulossa vai mitä.. kun tänään on taas tullu limoja aika paljon, ja oikealta puolen nippaileekin.. hmm.. :) Täytyy mennä siis virittelemään hierontaa yms. heti synnytyssairaalan jälkeen :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
mä voin laitella testauspäiviä jos haluatte, tietää sitten vähän kenen puolesta jännätään milloinkin, vaikka sen kp:stäkin näkee :)
siis ilmotelkaa miten haluutte :)
:LOL: Kerrankin jotain mitä en vielä ole laskenut:testipäivää. Laskin näet jo lapsen mahdollisen la ja jopa katsoin koska äippäloma alkaisi...ei yhtään mahdotonta menoa täällä... mutta tosiaan tuo testipäivä jää vielä arvoitukseksi kun ei kaleteria ole vieressä. Voihan sitä kuvitella odottelevansa monta päivää mutta aivan varmasti käsi vapisten siellä ekana mahdollisena aamuna tihrustelen ruutua...

tsemppiä kaikille!

(onneksi alkaa nää parhaat päivät olla ohi, ihmeen rankkaa tuo peittojen heilutuskin on joka päivä, hiukan alkoi tulla sellainen yrittämisen meihinkin, hih)
 
Mulle vois testauspäiväksi laittaa 3.6. Pakko olis saada pidettyä näpit erossa testeistä siihen asti :LOL:

Nyt jo tuntuu testit polttelevan kaapissa vaikka hyvin tietää et täs vaihees on viel aivan turha testailla (vasta dpo 5) :kieh:

+++++++++++++++ :whistle:
 
Kaa
En muuten ole missään vaiheessa katsonut kuulunko tähän pinoon edes... ei hajuakaan noista viikoista. Mutta jos 3.6 sattuu oikeille viikoille, niin silloin testaan jos menkat eivät ole alkaneet (pitäisi siis alkaa 1.6.08).
 
Jos minäkin nyt sitä testipäivää ilmoittelisin, vaikka aika hataralla pohjalla kyllä tämä raskautumisen mahdollisuus on. Eli testailen luultavasti 1.6 jos ei siihen mennessä täti kurvaa kylään. Mitään tuntemuksia ei ole ollut, mutta ei ollut kyllä esikoisestakaan kun vasta testauksen jälkeen. Ja silloin odottelin testaamista sentään viikon siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Miten mä maltoin?! Ja silti kun soitin neuvolaan niin sieltä ihmeteltiin kun olin niin aikaisin mennyt testailemaan! :eek: Näytti sentään ihan vahvaa viivaa enkä sen koomin testaillut enää. Enkä käynyt alkuraskauden ultrassakaan. Ajattelin vaan, että kyllähän nyt olen raskaana kun testi niin näytti. Onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin. Voisi olla vähän toinen ääni kellossa jos nyt tulisin raskaaksi...

Kuupas kyselit testimerkkejä. Ovista en ole testaillut, mutta raskaustesteinä on esikoisesta ollut acon10 liuskamalli (sellainen on yksi vanhentunut vielä kaapissa, en taida sitä uskaltaa käyttää enää.) Nyt tilasin kotitestit.fi:stä niitä herkkiä liuskatestejä.
 


Perjantai 22.5.2008[color]

jennuli.................28v........12/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........13/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......14/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........16/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......18/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......18/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......18/36................18kk.....
Perla....................25v.......18/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........19/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......19/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......19/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........20/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........20/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........20/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........21/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......21/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......23/31...............yk5............esikoinen
Tuulia79.............29v........28/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
1.6. kukkavanamo, Iines79
3.6. Tatyana, Kaa
7.6. Kuumeilija, kuupas, Tuulia79, niiskunenä-78
11.6. Selis
19.6. umayya
 
Testauspäivää oon suunnitellut 7.6 olevaksi, eli sen voit umayya tuonne listaan lisäillä :) se on mun ja miehen suuripäivä muutenkin, ollaan oltu sitten vuosi naimisissa :)

Meinin sitten ja sorruin tänään ostamaan kotitesti.fi:stä liuskaovistestejä, Onestep-merkkisiä (oon tosi huono yhdyssanoissa joten anteeks jo nyt kaikista mahollisista olleista ja tulevista virheistä :ashamed: pää asia että ymmärtää mitä tarkoittaa)
niin, eli siis huomenna tippuvat postilaatikkoon, jee!

nyt on tullut paripäivää kunnon limoja ja tänään jopa pientä nippailua, eli en tiiä kerkeekö nuo testit ovista näyttämään, tosin uskoisin oviksen olevan viikonloppuna.. lämmöistähän sen sitten viimeistään tiedän.
Tää aika ennen ovista menee aika lunkisti, mutta hitto mitä tuskaa on oviksen jälkeen oottaa se piinaava kaksviikkoinen |O

Umayya sulla on kyllä rautaiset hermot jos jaksat venailla tuonne 19. päivään saakka!

Kukkavanamo Täällä kans esikoisesta testailin vasta kun menkat viikon myöhässä, nyt ei tulis mitään noin pitkästä ajasta epäteitoisuudessa :D Plussa-testin jälkeen testasin vielä 2krt jotta meni jakeluun :)

ovista odotteleva kuupas kp18/30-40 yk3
 
Meinasin korjata että mulla on "vasta" kp 19 mut olikin näköjään jo huomisen lista :))

(.) nyt sit vahvasti epäilen, että se ovis loppujen lopuks oli vasta eilen.. Eilen KN oli pehmeä ja lyhyt mytty :D mutta tänää oli jo hiukan kovempi ja pidempi pötkö :D:D Ja tosiaan eilen illakin nippas tuolta vasemmalta puolelta pari kertaa niin kovasti, että luulen ovuloineeni silloin :) Nyt vaan pidetään loppukierto varpaat ja sormet ristissä :) Luulisin, että tädin pitäisi saapua 2-4.6, kun mulla vaihtelee toi loppuvaiheen kierto 12-14 pvään...

Plussatuulia meille kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

 
Heips kaikki!

Mulle vois merkata testipäiväksi 1.6 (vaikka epäilen ettei tarvetta testaamiseen ole). Mulla on jotenkin omituinen olo. Eilen vatsa oli järkyttävän turvoksissa ja tänään on nippaillut pieniä sähköiskuja ympäri masua. Mulla on koko kierron ollut alaselkä- ja alavatsakipuja, joten taitaa enteillä mahtavia menkkakipuja niukalla vuodolla.

-Iines-
 
Täällä ollaan vähän sekavin fiiliksin. Testasin tosiaan maanantaina ovisplussan, mutta olen melko varma et tulos on ollut virheellinen. Mitään limoja ei ole ollut havaittavissa ollenkaan, tänään on alkanut vähän valkovuoto ja vatsassa hieman juilii, varsinkin oikealla puolella pistelee miltei jatkuvasti. Eli oliskohan vasta tulossa?! Onko kellään kokemusta siitä, voiko ovistesti näyttää väärää plussaa? Muutenkaan ei taida tässä kierrossa olla oikein saumoja mihinkään, kun sunnuntai-ilta oli ainoa, kun on tähän mennessä ehditty harjoittelemaan :kieh: :kieh: Mies on ollut stressaantunut eikä sitä ole saanut innostumaan... Tää on just tätä, kun on oltu 10v yhdessä ja työpaikat vie molemmilta mehut ja paukut. Enkä viitsis mennä sanomaan suoraankaan, et nyt täytyis heti mennä petiin :ashamed: Meillä mies taitaa olla TJOT meiningillä menossa, tai ei sitä ainakaan yritykseksi voi sanoa. Itselläni on siis SELVÄSTI kovempi vauvakuume, ja sehän vain tietää, että projekti tulee entistä hankalammaksi :headwall: :kieh: :headwall: (sorry purkautuminen)

Jossain vaiheessa kyseltiin, mitä ovis- ja raskaustestejä on käytetty. Mä itse olen tykännyt Aconin testeistä eniten. Mutta se tietty on aina siitä kiinni mihin tottuu. Ens kierrossa yritän olla tikuttamatta ovista, koska tässä kierrossa se on aiheuttanut niin kovasti lisäpaineita. Kuten huomaatte, niin kierto vasta puolessa välissä ja mä olen jo luovuttamassa :( Mutta loppukierron aikana en voi olla tekemättä sitä tärkeämpää testiä, ja ajattelin testata 7.6. Tosin uskon kyllä, etten taaskaan malta odottaa sinne saakka ja testaan aiemminkin... :LOL: :LOL:
 
kuupas se on hyvä sanoa tässä vaiheessa että sinne oottelen, mut tuskin pitää paikkansa.. kahtellaan miten käy.. mun kierto kyllä luultavasti on lyhyempi nyt kuin tuon 38, mut toivon siis tietenkin että tämä kierto venyy ainaskin 9kk:lla :heart:
 
hmmm...mikähän mulla on kun mulla on ollut nyt viikon verran huono olo? siis oksentanut olen 2 kertaa ruoat, ja ihan hirveen huono olo on jos en syö, kun syön tulee huono olo, jne.. :x
*muoks*
niin onko kellään ollut huono olo ovisoire??
 

Yhteistyössä