jäinkö ihan yksin?

Päätin kirjautua sisään (siis mie vaan) Tänne hoitomuksuille pitäis jotain kesäistä askartelua keksiä. Ja pitää sopia vähän kaikenikäisille. Just pohdin tollasta sudenkorentoa. Tehty piipunrassista ja tarlataanista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:
Päätin kirjautua sisään (siis mie vaan) Tänne hoitomuksuille pitäis jotain kesäistä askartelua keksiä. Ja pitää sopia vähän kaikenikäisille. Just pohdin tollasta sudenkorentoa. Tehty piipunrassista ja tarlataanista.
onko kukka jo liian loppuunkulunut?
pahvista ja wcrullasta :whistle: :D
 
Hovawart. Saksasta peräisin vahtikoira. Tuo on kyllä 5kk vasta joten ei kauheesti miehilstellä mutta koiralla en halua lisää munan pituutta kaduilla. Sen takia niitä ongelma koiriakin on kun halutaan egota ja otetaa joku järee koira eikä osata käsitellä. Koiran nimi on Rico. Palveluskoiraksi oon ajatellut kouluttaa. Että silleen B)
 
Taitaa olla pois muodista noi kukat :) perhosia ei saa olla just ollut ja tollasia toisenlaisia kukkia hiljattain.
Juhannus kyllä vielä rasittaa. Missäs päin vietitte sitä?
Me oltiin Savon sydämessä ja tehtiin kotimatkaa huimat 10h. 460km matkan pituus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:
Taitaa olla pois muodista noi kukat :) perhosia ei saa olla just ollut ja tollasia toisenlaisia kukkia hiljattain.
Juhannus kyllä vielä rasittaa. Missäs päin vietitte sitä?
Me oltiin Savon sydämessä ja tehtiin kotimatkaa huimat 10h. 460km matkan pituus.
mä olin töissä rantsilassa aattona mut sit jussina häivyin hailuotoon vetään perseet :D
 

Yhteistyössä