jäinkö ihan yksin?

Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:
Piru kun alkoi hammasta taas särkee. Se on pari kertaa paikattukin. Väliaikainen paikka koko aika. Perjantai pitäis päästä piinasta.
Mulla on ainakin niin et nyt kun on varattu nii kysyntää ois enempi kuin sinkkuna. :kieh:
mulla on yks etuhammas muovia puoleksi :D
se vienti on ihan kausiluonteista ja omasta asenteesta kiinni varsinki jos on ollu sinkkuna jo yli 2 vuotta kuten mä :D
 
Vois ajatella et mäkin olin pitkään sinkkuna ennen tätä suhdetta. Oli kyllä kaks suhdetta. Toinen vm-77 ja toinen vm-75 eikä ne halunut seksiä ollenkaan. En tajua miten tollasia miehiä voi olla olemassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:
Vois ajatella et mäkin olin pitkään sinkkuna ennen tätä suhdetta. Oli kyllä kaks suhdetta. Toinen vm-77 ja toinen vm-75 eikä ne halunut seksiä ollenkaan. En tajua miten tollasia miehiä voi olla olemassa.
:eek: halusko ne pitää vaan kädestä kiinni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:
Toinen vältti kaikkea läheisyyttä ja toinen taas ei halunut yhtään mitään ja haukkui mua kerran seksihulluksi kun menin vonkaamaan. Seksihullu joo oon. :LOL: mies ei aina tunnu pysyvän mun tahdissa.
ja mä oon nymfomaani ku pyysin kolmannen kerran 12 tunnin sisään :eek:
 
Kun seurustelin Italialaisen kanssa niin nää asiat sujui kuin tanssi. About kolmesti pvässä ja kaikenkaikkiaan kahden tunnin ajan.
Noh joskus meillä on nykyään neljästikin pvässä et en valita vaik mies ei oo Italiaano.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:
Kun seurustelin Italialaisen kanssa niin nää asiat sujui kuin tanssi. About kolmesti pvässä ja kaikenkaikkiaan kahden tunnin ajan.
Noh joskus meillä on nykyään neljästikin pvässä et en valita vaik mies ei oo Italiaano.
enkä mä valita vaikka ei oo samalla jääkaapilla yks ukko =)
 

Yhteistyössä