kattellaan....ja hauskat leirit...jos sitä ennen ei nähdä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:Njoo mut hyvät yöt ja kahtellaa ellei tulla sokeiks :wave:
joo naamakirjan lisäksi koukuttaa irkki, irc-galleria, kuvakenet ja youtube :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:mä en onneksi oo sinne vielä eksynyt...jää pian sinnekin koukkuun.....
hyvät ukot mennee ihan pilalle ku ne sitoutuu akkoihin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:Voi kun se vaimo olis.....tai no iha tyttöystävä. Tällä hetkellä turhan hiljaasta. Mut toi koiruli onneks on tääl :heart:
sama täällä... äskenki hienosäädin mun profiilitietojaAlkuperäinen kirjoittaja Piglet:Oli pakko käydä keittään kahvia.
Mä oon niin koukussa siihen naamagalleriaan ettei tosikaan.
niinku riippuu miltä kannalta ottaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:onko fjongalla miestä...
YhteinenHyvä oon minäkin B)Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:niin mut omaa..omaa...miestä siellä kotona ...niin kun jo kerroin mä oon yksinhuoltaja...siis ei miestä :saint:
ite kun en hae mitään vakavaa niin tulee sit pidettyä monta rautaa tulessa...Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:mulla ei oo ees ketään kierroksessa..ollut pitkään aikaan :snotty:
loppui jo :'( |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:sokeria pitää saada että jaksaa....ota toinen litra :saint: