no riippuu minkä rotuinen koira?Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:Pitäs huomen herää 10 ku uuteen rytmiin pitääs totuttautuu. Oon menos lauantaina koiran kanssa leirille tiedän, ei kovin miehistä :kieh:
onko kukka jo liian loppuunkulunut?Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:Päätin kirjautua sisään (siis mie vaan) Tänne hoitomuksuille pitäis jotain kesäistä askartelua keksiä. Ja pitää sopia vähän kaikenikäisille. Just pohdin tollasta sudenkorentoa. Tehty piipunrassista ja tarlataanista.
no ei sen mitä mä oon nähnyt....ja ex se oo hyvä vaan sulle kun on naisia.... ...mut muista keskittyä koiraan kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Anonyym:Siellä PK puolella on varmaan enemmän naisia kuin miehiä :kieh:
just..just....Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:Toivottavasti ei siellä kentällä näy niitä "kiimaisia narttuja" jotta minä....sii tota öhöm koira keskittyisi
mut eikö ano oo mies?Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Harvoimpa noita Naisia on esim.suojeluskoirapuolella....
mä olin töissä rantsilassa aattona mut sit jussina häivyin hailuotoon vetään perseetAlkuperäinen kirjoittaja Piglet:Taitaa olla pois muodista noi kukat perhosia ei saa olla just ollut ja tollasia toisenlaisia kukkia hiljattain.
Juhannus kyllä vielä rasittaa. Missäs päin vietitte sitä?
Me oltiin Savon sydämessä ja tehtiin kotimatkaa huimat 10h. 460km matkan pituus.
eiku mä sähläsin hetken tuolla naamakirjassaAlkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Fjonga nukahti tietsikan ääreen...kuulin kun sen pää kopsahti näppäimistölle :saint: