minä oon ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Mie vain:Ootkos vielä hereillä?
no hyvä pidät siis mulle seuraa!Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Fjongaa nyt tarkoitin. Mie valvon aamu seiskaan sitten puolen tunnin ajomatka kotio.
joo kyllä ne kaks tissiä sai suurimmat huomiot kukaan sua muista no ei vaiskaan :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Fjonga....toivottavasti oot oikeessa :saint: ..tai kukas se mua täällä kaipais :/ :ashamed:
älä nyt ainakaan jankuta sitä anteeksipyyntöä kun se varmaan ekallakin kerralla tuli selväksi...Alkuperäinen kirjoittaja hemmo:ei muuta kun hyvää yön jatkoa ja sori häiriöni! hyvää kesää kaikille...
vittu mustakin tuntuu ihan oudolta kun palstalla on enemmän miehiä ku naisia koskaan yhteensä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:jep...kiitti... :hug: ...kävin tos poistamas profiilista KAIKKI tiedot ittestäni
alota sinäAlkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Joo voin olla seurana kuuteen asti sitten alkaa tulla väkeä.
Muusta voidaan puhua kuin tisseistä. Vaikka mistä.
Minä vapaa-aikana..mikä se on :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:No minä aloitan. Mitäs harrastatte/teette vapaa-aikana?
no kuule sama juttu! klo 7 ylös mutta kun se ei onnistu niin valvon koko yön. mä en voikkaan mennä sen jälkeen unille vaan pitää mennä töihin ja töistä autokouluun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:voi kun ei tarttis herätä aamulla klo 07.00...niin olisin mäkin täällä koko yön :headwall: ...tarttee viedä lapsi hoitoon ja sit takasin kotiin nukkumaan
sen ajan mitä en oo netissä mä yleensä oon töissä tai baarissa tai jotain. voisin sanoa harrastavani noita kaikkiaAlkuperäinen kirjoittaja Anonyym:No minä aloitan. Mitäs harrastatte/teette vapaa-aikana?
ai jaa se....no sillon me hoidetaan lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Anonyym:se on vapaata aikaa...
mä oon parempi kuvataiteessa... mihin sä meinaat askarrella?Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Ootko hyvä askartelemaan? Etin tässä samalla askarteluohjeita.
Mun mies hymisee vaan kun näkee et missä palstalla taas luuhaan. Yleensä tuolla kuumeilijoissa, yms.