IVF/ICSI tammi/helmikuu Part III





IVF-hoitolaiset maanantaina 25.2




PeePee77: 1.IVF, pp 12, testipäivä 27.2


Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pp 10, testipäivä 29.2


Popsy: 1.IVF, pp 10, testipäivä 29.2


Kamilla: 1. ICSI/IVF, pp 7, testipäivä 3.3


Kuunkulta:1.IVF/ICSI, pp 6, testipäivä 29.2.


Hapsu: 1.IVF, pp 5, testipäivä 5.3


Casa: 2.IVF, pp 5, testipäivä 5.3


Toiveikas: 1. ICSI, pp 5, testipäivä 5.3


helba: 1. IVF, pp 3, testipäivä 7.3


Kurreliini: 1.IVF, pp 3, testipäivä 7.3


marica: 1. IVF, punktio 26.2


Tiiti: 1. IVF, pistospäivä 2


soraya:1. IVF, punktio vko 13


risto: 1.IVF, PAS tulossa maalis/huhtikuussa


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa


johannalii: yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa



PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

kulti (1.IVF)

Ulpulummukka (2.IVF/ICSI)

Raitapaitainen ( 1.IVF)


HAAMUILLEET


löllykkä (1. ICSI)


OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET



kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1

ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)

Stella75 (1.IVF) km 5+1

onneliina (1.IVF)

Angelina (2.IVF/ICSI) km




 
Hurjasti onnea Raitikselle ja Löllykälle!!!! :heart: :heart:

Huomasin tuon Tyynen viestin vasta nyt. Todella törkeää käytöstä, ihan suutuin puolestasi! Minä vakavasi harkitsisin sinuna valituksen tekemistä. :hug: ja jaksamista sinne.
 
ONNEA Ihan hirveästi Löllykälle ja Raitapaitaiselle! Pakko sanoa, että eilen illalla jo ajattelin mielessäni että ihan varmasti tulee Raitikselle PLUSSA!! Ja oikeassa olin :) Ihana juttu! =)

Itestä sen verran, ett viime yö oli vähä erilainen.. mahaa kouristeli välillä niin kuin oisi menkat alkamassa ja rinnat on vaan entistä aremmat!! AUTS! nyt ne on kipeytyneet sivuilta ihan tosissaan... Onko muilla samoissa päivissä menijöillä ilmenny vielä minkäänlaisia oireita??
 
Tyyne, :hug: Munkin mielestä kannattais tehdä jo valitus tuosta lääkäristä. Todella törkeää käytöstä!!! |O Sinuna en luottais hänen ammattitaitoonsa ollenkaan. Jos on vielä puolikuuro ja sokea, niin ei ihmekään jos ei nähnyt mitään. Voi olla ihan lääkärin virhe ja pelottelee suo turhaan tuosta tuulimunasta. Ehkä siellä sydän sykkii paraikaa ja kaikki on tällä kertaa hyvin. Toivon sitä todella sinulle :heart:

Mitkäs on piinailijoitten olot?PeePee, Taivaansilpoja, Popsy, Kamilla ja muut?

Multa taas omaa napaa, että välillä olen ihan varma ettei nyt onnannut välillä taas alan (kuvittelemaan) oireita ja pikkariikkinen toivo taas herää...
Esim. nyt on tullut tuo nenän tukkoisuus, oikein tuntee että nenän limakalvot on kuivat. Sitten rupesin miettii, et mulla on aina tullut tuo nenän tukkoisuus kun on pistetty raskaushormoonia, ekan kerran nenä oikein turpos :LOL: No nyt on sama juttu ja laskeskelin, että raskaushormonipiikistä on jo 2 viikkoa, eli sen ois pitäny poistua elimistöstä.
Tisut on taas vähän kipeytyny, etenkin yöllä. Sitten on tullut päänsärkyä ja sellainen etova olo välillä, että suussa on sellanen ällö maku ja kuitenkin tuo nälkä on koko ajan. Sitten olen huomannut vaikka tuo nenä on tukossa niin haistan kaikki hajut tosi hyvin, mulla on muutenkin tosi herkkä nenä ja nyt se on 100x ja olen koko ajan haistavinani miehen jalkahien lemun ja komppuutan sitä pesemään jalkoja. Äsken ällö roskiksen lemu sai melkein yökkäämään. Mahaa nippasee taas välillä menkkamaisesti.
Kuitenkin olen varma että nää on mun kuviteltuja valeraskausoireita, kun toivon sitä plussaa niin kovasti ja olen sitten tosi pettynyt, kun se nega sieltä perjantaina tupsahtaa.
 
sata tuhatta kiloa!!!!!!

Mäkin haluun plussan, haluun haluun.....

Mitkäs on piinailijoitten olot?PeePee, Taivaansilpoja, Popsy, Kamilla ja muut?
Kuunkulta sanoi

(.)Täällä voidaan huonosti, olen todella kipeä. Kunnon kuumetta ei pidä, mutta olo vain kurjenee. Keuhkot pihalle, räkä lentää, etoo (röyhtäyttää ) , reidet särkee taudista, en saa unta. Aamut karmeimpia.

Vähän nippailee munikset (kait)sillä tämän taudin alta vaikea huomioida pinetä oireilua, jos sitä nyt saati onkaan.

Valitettavaa, mutta totta. Mulle on tullut nega-fiilis. En usko plussaan, vaikka sitä haluasin eniten tässä maailmassa.

Mutta tämä päivä on toisille ilon päivä ja ONNEA vielä kerran :D:D

T ja K (3+3) :wave:
 
Huh huh.. Siis erittäin isot kiitokset teille jokaiselle!! Ihanaa kun ootte pitäny peukkuja!!! Se auttoi!!

Pääsen illalla vasta paremmin koneelle mutta pikaisesti.. En ole käynyt veritestissä. Pissatestin (Acon 10) plussa oli erittäin selkeä, että ei jäänyt arvailujen varaan. Tunti testin teon jälkeen ehdin jo säikähtää, että nytkö alkaa vuoto mutta mulla olikin pieni naarmu limakalvossa. *huh*

Olo on ihan sanoinkuvaamattoman kummallinen! Ultraan pääsen Väestöliittoon tiistaina 11.3. Silloin selviää ovatko sekä Raita että Paita matkassa vaiko toinen vaan.

Kysyin äsken kun Väestöliitosta soittivat, että lasketaanko viikot nyt punktiosta vai siirrosta niin sanoivat, että punktiosta. :)

Nyt toivotan aivan hurjasti hermoja kaikille piinailijoille!! Olette NIIN ihania!!

t. Raitis + R&P rv 4+3 <-- Ihanaa kirjoittaa tuo!!!! :D :D
 
Raitis ja Löllykkä aivan ihanaa!!!!! Kyllä oli aikakin jo plussapinon kasvaa :heart:

Sitten omaa napaa: Ette usko mitä kävi pregnylin kannsa. Miehen kanssa turattiin sitä yhdessä, hän hoiti sekoittelut jne. Kun hän oli ottamassa neulansuojusta pois niin ainetta ruiskusi kaaressa ilmoille varmaan n.1/5 sisällöstä. No mä siihen että voi p....kele jos menee v...ksi tän takia. Ajattelin mielessäni että olisi pitäny näköjään ite hoitaa koko homma. No, meillä oli ylimääränen pregnyl kaapissa joten hetken jahkailtuamme päätettiin sitten sekoittaa se ja ottaa siitä varmuuden vuoksi pari viivaa. Katottiin että noin sen verran meni ekan kerran hukkaan. Kyllä säikäytti! En tiedä olisko haitannut jos olisin saanut ainetta himppasen liian vähän. Ei uskallettu sitä riskiä ottaa. Vaikka ei se nyt voi millin tarkkaa olla. Mitä te olisitte tehneet minun sijassa?

Huomen aamulla punktio jota kauhusta kankeana odotan :eek: Mutta minäkin luotan väestöliiton ammattitaitoon joten eiköhän se hyvin mene...

Raitis[/b]: Eikös se sun lääkäri ollut Eero, hän tekee siirron meille to kun Tarja lähtee niin ajoissa to klinikalta. Meillä menee matkassa kuitenkin 3 tuntia niin ei haluta lähtä ajamaan älyttömän aikasin. Toivotaa että hänen taikakädet toisi meillekin sen plussan.
 
niin onnellinen olen minäkin plussaajien johdosta että kyyneleet valuivat solkenaan poskille täälläkin :heart: Onneksi ukko ei ollut kotona, olisi varmaan ihmetellyt että mitäs nyt on tapahtunut, heh.

Aurinkoista päivää kaikille ihanille naisille :wave:
 
Paranemisia Taivaansilpoja! Ehkäpä toi räkätauti vaan peittää oireet..

Kuunkulta, sullahan on ihan lupaavia oireita!

Tyyne, oon samaa mieltä muiden kanssa, eli valitusta vaan kehiin. Mulla sattui kans kerran toisen lääkärin vastaanotolla (kun omalle ei just silloin päässyt) niin kylmäkiskoinen ja töykeä nainen, että pidän kyllä huolen, etten toiste sinne joudu. Uskomatonta, miten törppöjä tyyppejä sitä voi näidenkin lääkäreiden joukosta löytyä. Luulisi vähän lämpöä löytyvän, työskentelevät kuitenkin aika herkkien asioiden parissa.


Omasta tilasta.. Mä en enää pysty edes kuvittelemaan itselleni mitään oireita. Kaikki oireet on kadonneet ja tilalla vahva ja varma nega-tunne. Voi surkeus. Mä toivoin plussaa niin niin niiin paljon. Pahoittelen valitusta ja surkuttelua. Itkettää tämä pettymyspelko, mutta samalla tulee tippa linssiin myös ilosta teidän plussanneiden onnesta. Ei voi kun hartaasti toivoa, että sitä itsekin pääsis joskus sen saman tunteen kokemaan.
 
Ihania uutisia täällä! Sain uskoa ja positiivisia ajatuksia itselle. Niitä tunsinkin tarvitsevani.

Olemme juuri saaneet tietää, että meillä ainoa mahdollisuus on koeputkihedelmöitys. Hoidot aloitetaan näillä näkymin viikolla 14. Joten jos hyvin käy, kesällä voisi olla jo toivoa...

Aurinkoisia ajatuksia kaikille!
 
Marica: en usko, et siitä olis ollu kovasti haittaa, jos pregnyliä ei olis ollu ihan koko annosta. Sehän vaan irrottaa.:) Itse en olis tehny muuta sekoitusta. Mut nyt on pakko kysyä, et miten sulla on TOINEN PREGNYL kaapissa jemmassa? Ja täällä ei kukaan muu oo puhunu siitä, et se pitää säilyttää kylmässä, kun minä, et onko sulla jääkaappi pullollaan pregnyliä???
Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin.
 
Hei!

Raitista pääsinkin jo onnittelemaan puhelimitse, ONNEA VIELÄ KERRAN!! :heart: :flower: :heart: Oli aivan ihana lukea heti aamusta kännykästä että PLUSSA TULI =) =)

Löllykälle myös isot onnittelu :hug: Täähän on aivan mahtavaa ku plussia aivan ropisee!!!

(.) En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on ollut kovasti kuvotusta viime yönä töissä ja tänään. Toivottavasti olis hyvä merkki.. Tai sitten saan sen jännittämällä, kuvittelemalla ja huonosti nukkumalla aikaiseksi :whistle: Nyt vaan toivon ettei vuoto alkaisi, menkkamaisia tuntemuksia ollut eilen :kieh:
 
täälläkin taas vaihteeksi niin menkkamaiset kivut. Repii niin tosta muniksista ja kohdun yläpuolelta. Mahakin kipeä ja kuumetta puskee. Koneella kuitenkin jaksan olla. :whistle:

mua niin pelottaa noi kivut, alkaa olla testipäiväkin niin lähellä, että on potentiaalia menkoillekin. Sitten taas toisaalta jotenkin vakaa usko plussaan, mutta usko ja fiilis eri. Nega-fiilis täällä, mutta jokin usko/vaisto plussan puolella.

hmph... mutta onneksi meillä on tänään iloitsijoitakin :D

ja kiitos paranemis-toivotteluista :heart:
 
Mahtavaa!!! Saatiin taas tännekin plussahanat auki! Onnea TODELLA PALJON teille molemmille, Löllykkä ja Raitis!

Raitis, mä olin jotenkin ihan varma noiden sun (outojen?) oireiden perusteella, että kohta tulee plussa. Ja niin se sit tulikin. Tosi ihanaa! Kunhan kerkeät ja ensi järkytykseltäsi toivut, niin saat kyllä raportoida tänne juurta jaksaen kaikki sun oireet, tuntemukset yms. meitä muita varten, ok? Näissä olosuhteissa ei varmaan mikään oo niin mieluisa kuin VAHVA PLUSSA! Onnea Raidalle ja Paidalle matkaan! :flower: :flower:
 
Apua!!! Sori, että näin plussailoa täynnä olevana päivänä täällä huutelen, mutta mä vuodan! Mitä mitä, mistä tää johtuu??
Ei mulla odotukset korkealla olleetkaan enää, mutta eihän menkkojen vielä pitäis alkaa, eihän? Testipäiväkin vasta pe! Tässä tais mennä meikäläisen toiveet pöntöstö alas, kirjaimellisesti.. :( Insseissäkin menkat alkoivat vasta muutama päivä lugejen lopetettamisen jälkeen. Mitä mun muuten pitäis tehdä niitten lugejen kanssa, lopetanko? Klinikallekaan ei enää tänään voi soittaa.

Nyt on pää ihan sekaisin, ei tän näin pitänyt mennä. Siis voi surkeuden surkeus. Kiva uutinen miehelle syntymäpäivänään kerroittavana..
 
kysyin väestöliitosta, että jos vuoto alkaa niin jatkanko lugeja? He sanoivat, että kyllä. Sillä luget voivat aiheuttaa "voimakastakin" läpivuotoa kuurin loppupuolella.

Toivottavasti se on nyt vain "sitä" eikä oikeat menkat.

Koita jaksaa :hug:
 
Voi Popsy, toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Mulla alkaa paniikki hiipiä huomisesta punktiosta :eek: :eek: En tykkää roplauksista muutenkaan.

Mulle on sanottu apteekissa että pregnyl säilytetään jääkaapissa. Mulla oli siksi ylimääräinen kun aiemmin kunnallinen gyneni oli laittanut reseptiin jostain syystä 2 ja ostin ne tietenkin kun en ollut varma monta tarviin. Ja tämän ivf:n lääkkeet ostin viime vuoden lopulla etukäteen hintakaton vuoksi. En muistanut että 1 pregnyl oli jo kaapissa. Mulla ei siis ole kaapit täynnä ylimääräisiä hormoneja =)
 
Voi Popsy, :hug: Toivottavasti tuo olis jotain alkuraskauden vuotoa tai "valemenkat".
Komppaan Taivaansilpojaa, että kannattaa ottaa edelleen lugeja normaalisti.

marica, Teit varmaan ihan oikein kun lisäsit sitä ainetta. Niin mäkin oisin tehny. Parempi pelata varman päälle, kuin sit jos aine ei oiskaan riittänyt ja ei ois munasolut irronneet.
Onnea sulle huomiseen punktioon!
 
Hei taas.. Maa alkaa palautua jalkojen alle... ;)

Popsy! Lugeja ei saa lopettaa vaikka vuoto alkaisi. Vasta kun on tehnyt negan testin. Ja sitähän sinä et tee.

Sydämelliset kiitokset teille kaikille ihanille pinolaisille! Ihanaa kun te jaksatte elää mukana toisen onnessa! :hug: :hug: :heart:

Katin pyytämät oireet..
- Vilutus n. pp 4-10
- Tissien värimuutokset n. pp 5-7
- Pienehkö tissien kasvu pp. 4 alkaen
- Kuvotus n. pp5 alkaen
- KOVAT öiset vatsakivut pp 6-14 :/
- Ripuli pp 6-8
- Tyhmät mielialavaihtelut ja itkut pp 12-14 :D
Ja ennen kaikkea usko, toivo ja rakkaus plussaan sekä epäusko ja epätoivo plussaan + viha negaan.

Sama lista hienommassa muodossa löytyy Lugepaketin sisältä.. ;) Eli siis ei mitään varmaa ennenkuin ne kaksi viivaa testissä oli.

Jotenkin nuo Taivaansilpojan oireet kuulostaa aika samoilta. Ja Kamillan kuvotus!! Ja Toiveikkaan oireet oli ihanan kuuloisia!! =)

Marica: Mä oisin kans ottanu ainetta lisää. Pääasiahan on, että irtoavat! Koitahan selvitä huomisesta.. Se kuulostaa pahemmalta kuin onkaan! Tarja teki meille punktion ja Eero siirron. Sano, että haluat saman kaavan kuin palstakaverilla pariviikkoa sitten. :D

Auringonkukka tervetuloa mukaan! :wave:

Mies tuossa opettelee Kelan lapsiperheopasta ulkoa ja mä tuijottelen miestä ja koiraa rakastuneena. Tänään sais sitten lopettaa Luget ja Metformiinit. Mitä jos en halua?? Lähinnä Lugeja haluaisin jatkaa... Varmuuden vuoksi.
Se eka ultra on siis rv 6+4 ja sitten seuraava jo parin viikon päästä neuvolassa. Oih... :heart: :heart:

Te ootte ihania! Soisin tämän tunteen teille jokaiselle!
 
Kiitokset kaikille onnittelioille. Vaikkakin otin varaslähdön testaamiseen. Hassulta tuntuu kun monta pas siirtoa takana ja kaikista nega niin nyt sitten tärppää tuoresiirrosta. Vieläkään oikein usko mutta ke sitten uusinta ja testasinhan tuon meidän pakkastytönkin haamuna aikoinaan. =) Mies tuolla myhäilee että mamma on raskaana ja saadaan vauva. Oli kuulemma ollu töissä yhtä hymyä.

Popsy Mulle sanottiin silloin kun siirto oli tehty että menkat voi alkaa 10 pvää siirrosta. Mutta jospa tuo olisi lugeista johtuvaa tai sitten vale menkat. Pidän täällä peukut pystyssä että kaikki menee kumminkin hyvin. Ja saatte sen plussan sitten loppuviikosta.
 

Yhteistyössä