Voi vitsi täällä on tapahtunut paljon!!!!
Oon ollu kyläily reissulla enkä kerennyt ollenaakn piipahtamaan koneella. Nyt olikin paljon lukemista ja kamalasti tapahtumia!
Adela: ikävää kun kävi noin punktiossa, en ole koskaan kuullut vastaavaa! Toivottavasti olosi on ja parempaan päin! paljon voimia sinulle :hug:
Sannukka1 ja HelgeR Tsemppiä piinailuun!!!!
UniUnnalle paljon onnea siirtoon
Rapu78: hirmisesti onne plussasta :flower: aivan mahtava utinen!!!!
Vienda: Onnea hirmuisesti sinullekkin!!! :heart: ootko jo käyny verikokeessa vai käytkö sellaisessa? onko ollut mitään oireita tai tuntemuksia? muita kuulumisia?
Keijukainen: jaksamisia sulle passin odotteluun!!!
Paljon tsemppiä kaikille muillekkin, nyt varmaan unohtui paljon kun oli niin hirmuisesti tullut viime kerrasta uusia sivuja luettavaksi.
Mulla onkin sit virallinen testipäivä huomenn! Jännittää... hieman on paha olo ollut iltapäivän mittaan ja migreeni jo kolmena päivänä peräkkäin. Apteekit onkin kiinni joten testaus taitaa jäädä tiistaille. Menkkojen piti eilen alkaa mutta toistaiseksi ei ole tapahtunut mitään sen suhteen
hyvä niin, mut silti jännittää... ei viitsi vielä olla liian positiivisella mielellä, ettei tule pettymystä!
Jänniä nuo lääkäreiden määräykset noiden lugejen lutinusten suhteen??! Mulle tosiaan määrätty kolmesti päivässä ja lopetus jos nega testi mut jos plussa jatkuu oliko se rv6tai 9 kunnes on eka ultra käynti siellä yksityisellä... outoa! nuo on vielä niin inhottavia lääkkeitä että mielellään lopetaisin tuon testin jälkeen!
Mahan sisällä tuntuu pinetä kuplintaa tai outoa liikehdintää, ehkä hieman elohiiren tapaista naputtelua? eipä ole aiemmin ollut sellaista... mutta onkin tullut nega... ettei vain voisi olla kohdun ulkopuolinen. onko muilla mitään tuntemuksia ollut alavatsalla enne plussaa? hirmu jännät hetket tääll nyt todella monella!!!
Hirmuisesti onnea kaikille piinailijille ja kiakille joilla on testi pv edessä
Sekä tsemppiä teille kaikille punktioon ja siirtoon!!!
Ja vielä teille joilla on odotusaikaa hoitoon jäljellä!!
Plussatuulia hirmuisesti :heart: