Haikala: VOI EI!!!! väärä testi päivä? huonostippa on siellä laskettu! Ens siis pahoittele negasta ollenkaan, sehän näyttää negaa monesti jos viikkoa ennemmin testaa..Meillä jäi kans muutama pakkaseen, kysyin noista lääkäriltä ja sanoi että uuden tutkimuksen mukaan pakkasalkiot lähtevät paremmin kun siirretään normi kierrosta kuin että alkionsiirto hormonihoidon aikana? tiedä tuosta.. ihan vieras aihe minulle. Mutta lohduttava tieto että niillä on tapana kiinnittyä hyvin! tosin sulatuksesta selviäminen on toinen juttu! PAS minulle tuntematon? tehdäänkö se aina kun pakkas alkioita siirretään? nyt tsemppiä vaan ja vielä viikon piinailu! Toivotaan todella kovasti nyt sitä plussaa sieltä :heart:
Rapu78: tosi hyvä tuo ohjelman järjestäminen, muuten tuntuu että nää päivät ei lopu mihinkään... mä piinailen ihan yksikseen kun mies on työreissussa usemman viikon! tsemppiä piinailuun
macy gray: Voimia sinne! toivottavasti testi vielä muuttuu plussaksi :hug:
Adela: toivotaan hyvää saalista!!!!
sannukka1: kiitos
paljon tsemppiä sulle myös punktioon ja siirtoon :hug:
Vienda: Mikä päivä sulla oli se siirto? Mulla ma, eli lasketaanko sekin piinapäiväksi?
näin ollen alkio oisi saattanut kiinnittyä?
pp 4, ilmeisesti... huono olo jatkuu.. etoo aamuisin. tyhmät luget, todella hämäävää! Tisseissä ei tunnu mitään mutta eilisen päivän mahaan koski, vihloi ja nipisteli? onko muilla tuntunut mitään vastaavaa? menkkamaista kipua mutta nyt ei sitä pitäisi olla koska niihin on vielä viikko aikaa. Jotain muuta, ei lienee lupaa hyvää :/ Kurja keli senkun jatkuu, jotenkin väsyttääkin enemmän ja keli masentaa entisestään. Ystävälleni syntyi muutama päivä sitten vauva, sitä menen nuuskimaan ja haaveilen samalla omasta pienestä tuhisijasta! voi sentään!!!! :attn:
Paljon voimia piinailuun aj tsemppiä kaikille muillekkin :heart:
Kiireissäni kirjotin joten saattopi unohtua paljon ja virheitäkin lipsua...