Ainox: Onpa tylsää, että tuo aika meni noin pitkälle!
Kamala odottelu, ihan niinkuin sitä ei olisi jo ollut riittävästi! Tsemppiä kovasti! :hug: Luulisi kuitenkin, että reseptit saat tälle vuodelle, jos pystyt hyödyntämään mahd. lääkekattoa (en muista sinun hoitotaustaa)? Itsellä se on täynnä niin mietin jo, mitä reseptejä kyselisin lääkärikavereilta varastoon, kun kerran saisi puoli-ilmaiseksi...
Paljon onnea
*mimmu*!! Hieno tulos!
Nyt piinaillaan sitten yhdessä ja toivotaan, että molempien kyytiläiset tarraisi kiinni lujasti! Mulla on myös Luget ja niistä tulee ihan samoin kaikki raskausoireet, palelu, rintojen (kova!) kipeytyminen jne. joten ei voi päätellä niistä mitään. Itse malttamattomana kuitenkin meinaan testailla paljon ja usein...
Tämän päivän testissä oli Pregnyl jo melkein kokonaan hävinnyt, joten sekään ei enää pitkään vääristä, ehkä pari päivää.
Manuliina: Upea hedelmöittymistulos, ihana kuulla! :heart: Peukut pystyssä tämän päivän uutisia ajatellen, tulethan kertomaan sitten meillekin?
HelgeR:llä on hieno rivi pakkaskavereita! Eiköhän niistä iso osa selviä sulatuksesta! Peukut pystyssä täällä! =)
Mulle kävi vähän samoin aiemmin, yksi tuttava kyseli baarissa asioista ja vaikka kuinka koitin sanoa, etten halua nyt puhua asiasta, hän vaan jatkoi selitystään, että kuu niitä konsteja on vaikka mitä ja varmasti tärppää sillä ja tällä tavalla, vaikka ihan oikeasti ei tiennyt mitään meidän tilanteesta. Todella ahdistavaa, varsinkin kun baarissa tuo äänenvoimakkuus usein nousee, enkä halunnut koko lähikapakan kuulevan meidän ongelmista. : / Meinasin myös laittaa viestin hänelle vielä seuraavana päivänä mutta en sitten viitsinyt kuitenkaan.
Sannukka1: Teillä on ollut hurjan pitkä odottelu!
Melkein hävettää olla niin onnekas, että on ollut varaa käydä yksityisklinikalla, mikä on nopeuttanut tosi paljon. Onneksi vihdoin olette päässeet hoitoihin! Sinullahan pitäisi olla kuitenkin hyvät mahdollisuudet nyt raskautua, kun noita raskauksia on takana, kunhan pikkuinen saadaan oikeaan paikkaan vain! :heart:
Haikala: Mulle sanottiin, että Luget voi lopettaa, kun vuoto on niin runsasta, ettei ne pysy sisällä. Tosin ei ne mulla tunnu paljon tuntia pidempään pysyvän muutenkaan... :ashamed: Ja viimeksi minulla ne ainakin piti tehokkaasti vuodon poissa ja se alkoi vasta kaksi päivää Lugejen lopettamisen jälkeen. Tämä on kuitenkin yksilöllistä. Tsemppiä testaamattomuuteen!
ON: Piinapäivä nro 3 ja piinailua alkaa olla. Kohta pitäisi olla alkion kiinnittynyt, jos on kiinnittyäkseen... Kyselin vielä eilen lisätietoja klinikalta ja meidän alkiot (toinen siirretty ja toinen pakastettu) oli siis 4 pv ikäisiä TOP-luokan blastokysteja. Kuulostaa hienolta. :heart: