Kävin tänään lastentavaraliikkeessä ostamassa imetysliivit, kun alkaa rinnat tursuta vanhoista ulos. Ihan järkyttävän kalliita, en oo ostanu rintsikoita vuosiin, kun alunperin pienirintaisena oon suosinu Triumphin urheilurintsikoita arkenakin ja kotikäytössä jotain Gap:n toppeja. 60 euroa rintsikoista! Tosin sain erinomaista palvelua, myyjätär tuli ihan koppiin asti oikomaan olkaimia ja mittailemaan kokoa ja antoi paljon vinkkejä liivien ostoon, käyttöön, imetykseen ym, että saihan sitä toki rahalle vastinetta. Ja oli erittäin asiantunteva ja hienotunteinen myyjä. Lisäksi mua järkytti, että piti ostaa E-kuppia! Mulle on yleensä riittänyt B-kuppi tai topeista S-koko... Myyjä selitti, että naiset ei usein huomaa kuinka kookkaiksi riinnat lopulta kasvaa kun tiiraillaan vaan mahaa. Lisäksi niihin pitää mahtua liivinsuojat, maidonkerääjät, kaalinlehdet ym ja tietysti vielä tässä vaiheessa kasvuvaraa :O Sit sorruin Mamaliciusin äitiysfarkkuihin. Edelliset ostin HM:lta ja ne maksoi 20 euroa vähemmän, mut jostain syystä, liki 10 pesunkin jälkeen ne kutittaa.... Tiedä mitä kemikaalia niissä on. Mulla on muitakin pillifarkkuja, mut yhetkään muut housut (ei edes HM:n) kutita... Todella outoa. Siksi en uskaltanut enää ostaa HM:lta : > Vauvalle oon jo ostanu HM:lta pari bodya, vaikka katoinki just dokumentin Bangladeshista, jossa oli halpisvaatemerkin tehtaasta juttua. Sen jälkeen oon kyllä aatellu alkaa rajoittaa halpismerkkejä, mutku ei se takaa, että ostaa Mamaliciousta tai muuta, että ne olis tehty edes eri tehtaassa.. ärsyttävää!
Vauva muuten on alkanut potkimaan ihan kunnolla, hassua seurata kuinka nopeaa sen pikkuiset kintut vahvistuu! Tällä pikkuisella on aktiiviset ajat 10-11 aikaan, iltapäivällä ja sit illalla ennen nukkumaanmenoa : > Jos yöllä herään, se potkiskelee.. Toivottavasti se ei kerro syntymän jälkeisestä vuorokausirytmistä vielä mitään!
RBB 21+0
Vauva muuten on alkanut potkimaan ihan kunnolla, hassua seurata kuinka nopeaa sen pikkuiset kintut vahvistuu! Tällä pikkuisella on aktiiviset ajat 10-11 aikaan, iltapäivällä ja sit illalla ennen nukkumaanmenoa : > Jos yöllä herään, se potkiskelee.. Toivottavasti se ei kerro syntymän jälkeisestä vuorokausirytmistä vielä mitään!
RBB 21+0