Jeeeee nyt on mielenrauha
Tänään sain labrassa jo käytyä ja tänään myös tämä omalääkärini, josta ei-niin-mairittelevasti puhuin, soitti sovitusti ja saatiin hyvässä yhteisymmärryksessä hieno suunnitelma tehtyä!
Mulla on siis virallinen testipäivä ensi ti mutta koska mulla on aikaisemmin ei-raskauteen päättyneiden siirtojen jälkeen aina menkat alkaneet jo ennen testipäivää lugeista huolimatta niin lääkäri sanoi että voin mennä raskausverikokeeseen jo maanantaina ja meillä on sitten siinä iltapäivällä puhelinaika, jolloin hän määrää lääkereseptit jos ei ole raskaus alkanut ja sitten voidaan siis heti aloittaa uusi ivf.
Mikäli aiemmat toistuu niin mulla alkaisi tiputtelu perjantaina ”dpo 12”, jolloin luomukierrossa aina menkat alkaa, ja sitten parin päivän päästä sitten kunnon vuoto. Ja testipäivä on siis ”dpo” 16. Tosin viime ivf:ssä menkat ei alkaneet ennen testipäivää mutta siinä olikin käytössä Terolut, lugeilla on aina vuoto alkanut jo aiemmin. Normaalistihan pistokset aloitetaan kp 2, tämä lääkäri sanoi että korkeintaan kp 3 pitää aloittaa. Noh menee miten menee käytännössä, herran haltuun, mutta mua suuresti nyt helpottaa kun on selkee suunnitelma tiedossa ja se että aikaa ei hukata kun mulla toi AMH:kin on mitä on ja haluaisin hoitaa tämän vielä yhden omasolu-ivf:n ”alta pois” että pääsee etenemään sitten lahjasoluhoitoihin, mikä oli mun alkuperäinen suunnitelma jo nyt siirtyä niihin. Omasoluhoitoihin ei paljon uskoa ole mutta kokeillaan nyt kuitenkin yksi vielä kun jopa tämä minun oma pessimistilääkäri on sitä mieltä että mahdollisuuksia on kun kuitenkin blasto saatu. Lisäksi en juuri koskaan matkaile mutta juuri nyt on reissu varattu heinäkuulle ja jos tämä uusi ivf ei olisi onnistunut tähän tulevaan kiertoon niin olisi ollut pakko perua jo maksettu lähes tonnin matka koska en olisi voinut matkasta nauttia kun olisin tiennyt että ivf siirtyy sitten sen takia.
Ihanaa, nyt on mieli kepeä ja lähes aurinkoinen, voi kun tämä olisi selvinnyt jo viime viikolla ennen siirtoa kuten oli tarkoitus mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan
Mites
@Hermi alkoiko kierto odotetusti viime viikolla? Mulla ei ole ikinä ollut lääkkeellistä PAS-kiertoa mutta pariin kertaan on Zumenon mulle siihen määrätty alotettavaksi oliko joku kp 1 tai 2 mutta ollaankin kuitenkin sitten otettu luonnonkierto kuitenkin. Mä olen ajatellut että siinä vaan sitä Zumenonia (tahi muuta vastaavaa) otettais ja sitten keltarauhashormonia muutama päivä ennen siirtoa mutta en tosiaan tiedä, voipi olla muutakin
Varmaan jo asia sulle selvinnytkin :-D Toivottavasti on mahd yksinkertainen lääkitys
Ihanaa
@Aislinn83 että olette Rukalla reissulla, se on ihana paikka ja juuri tähän aikaan vuodesta ollaan siellä itekin käyty ja oli ihanaa
Ihanaa matkaa teille tai liekö ootte jo kotiutuneet! Eipä oo kauaa enää teidän hoidonsuunnittelukäyntiinkään, jännää!