@Krippis tervetuloa! Mulla on takana yhteensä 6 punktiota, jos oikein laskin. En ole oikein valmistautunut mitenkään, paitsi tietysti ollut tarkka pistosajoista ja lääkkeistä. Ihan normaalisti olen elellyt punktion jälkeen, itse punktiopäivänä ottanut rennosti ja lepäillyt. Mulle on punktioista toipuminen ollut aina helppoa, en ole ollut kipeä enkä ole huomannut olossa mitään erityistä. Tiedän kyllä, että kaikki eivät pääse ihan näin helpolla, mutta vaihtelua siis on paljon.
@Silmu75 en kyllä usko että tolla kahdella viikolla on mitään merkitystä, eli siirtoon vain! Joo tiedän tunteen, ettei olekaan henkisesti vielä valmis Kyllä se vuoto saadaan lääkkeillä tulemaan, keltarauhashormonikuurilla, jos ei jaksa odotella, niin mun kanssa on tehty vastaavanlaisessa tilanteessa.
@Silmu75 en kyllä usko että tolla kahdella viikolla on mitään merkitystä, eli siirtoon vain! Joo tiedän tunteen, ettei olekaan henkisesti vielä valmis Kyllä se vuoto saadaan lääkkeillä tulemaan, keltarauhashormonikuurilla, jos ei jaksa odotella, niin mun kanssa on tehty vastaavanlaisessa tilanteessa.