Selkeä polussahan tuo on!Tervetuloa @Ihanapa ja @Tupsuli sinusta kyllä vertaistukea. Osaat valita sanasi niin oikein!
Nyt tarvin apua tai selitystä.. Odotan siis, että menkat alkaisi, kun pitäisi loppua ennen tulevan torstain polyypin poistoa. Ovulaation mukaan olisi viimeistään eilen pitänyt alkaa ja kaikki tuntemukset alavatsassa on, että ihan just alkaa. Eilen tuli "ovulaatiolimaa" ja tänään nyt aamulla sit huvikseen testasin ovulaatiotestillä ja ihan selkeät kaksi viivaa testiin tuli, kontrolliviiva jopa vahvempi. Kaapissa on edellisestä hoitokierroksesta jäänyt raskaustesti ja samalla tein sen ja siihen ilmesty haalea viiva. Mitä! En siis mitenkään voi olla raskaana, kun tutkitusti mun munajohtimet on tukossa ja toisella puolella ei ole munasarjaa. Ja jos nyt joku maailman seitsemäs ihme olisi tapahtunut niin mitä sille polyypille nyt tehdään.. DHEA:ta oon siis nyt yli kuukauden popsinut. Miten se nyt vaikuttaa? Nyt on vielä viikonloppu enkä pääse hoitopaikkaankaan soittamaan. Ja mulla on siis kaikki mun yleiset menkkatuntemukset. Tissit ehkä vähän turvoksissa mutta ei kipeät.
Liitän tähän kuvan testeistä, jos vain osaan. Tässä linkki siihen, kun minusta tuo kuvan laittaminen ei tehnyt mitään. https://aijaa.com/gPAK0W
Voi ei!! Toivottavasti ei ole. Mullakin oli runsaitakin vuotoja + vielä kipua, mut se laantui muutaman tunnin päästä. En tiiä oliko joku uhkaava km. Testit saattaa vaihdella, mullakin vaihteli jos peräkkäisinä päivinä testasi, saattaa virtsan laimeus vaikuttaa kun se ero on niin pieni hcg määrässä peräkkäisinä päivinä + noilla viikoilla se testi kai alkaa laimeta muutenkin. Mitkä viikot sulla tarkalleen on? Millon pääset ultraan? Ultralla syke näkyy n 6+0 lähtien. toivottavasti laantuu vuoto ja kaikki on hyvin.Melko runsas vuoto ja testi haaleampi tänään kuin eilen illalla, taitaa olla menossa kesken. Paniikki!
Sinuna @marrasmai en vielä heittäisi kirvestä kaivoon, vaan odota rauhassa kontrollia. Tiedän tunteesta, että aika on pitkä ja piinallinen ja tuollainen vuoto säikäyttää ja tulee olo, ettei siitä mikään selviä hengissä.Nyt sitten holahti rusehtavaa vuotoa melko reilusti, ei tämä nyt kovin lupaavaa ole
Nyt on tasan 10+0, joten vielä en uskalla olla rauhallisin mielin. Tämä on kuitenkin ensimmäinen kerta kun 3,5v yrittämisen jälkeen saatiin positiivinen tulos. Hoitoja takana x monta. Ja itsellä koko ajan epäusko, että onko kyytiläinen vielä elossa vai ei. Ei voi kun mennä päivä kerrallaan.@Kartsa86 Apua, voin vain kuvitella mitkä tunnelmat on ollut tuon vuodon aikana! Mikä viikko sulla nyt menossa?
@Katti75 Mahtavaa että näkyi vielä uusiakin folleja! Nyt toivotaan että saatte mahdollisimman monta kultakimpaletta sieltä <3
Mulla on tosi sekavat fiilikset, omista tuntemuksista ei voi yhtään päätellä kasvaako tuolla vielä jotain vai ei. Ruskeaa tuhruttaa vähän edelleen.
Kaupallinen yhteistyö: Ainu
Lapsiperheet huomio! Etsimme tuotetestaajia ihanille Ainu-tuotteille – hae mukaan nyt!