Ivf hoitoja lapsettomille

aniraz tuossa pp19 testaamisessa varmaan taustalla se, että ekassa tuoresiirrossa veritesti antoi pp11 hcg arvoksi 7 ja lääkäri käski lopettaa lääkkeet ja totesi ettei siellä mitään ole, hipaisu korkeintaan. Mun mielestä testi oli aivan liian aikaisin ja lääkkeet lopetettiin hätiköiden? Mut kai ne lääkärit tietää mitä ne tekee, mut niin kuin on huomattu niin tulee niillekin virheitä..ollutta ja mennyttä mutta kelaan tota melkein päivittäin :/
 
Voi Haikala, iso halaus sinne!:hug: Kirjotit tossa että tuntuu pahalta vaikka sen tiesi. Mulla on kans nyt pari päivää ollut semmonen lähes "hällä väliä"-fiilis, tuntuu että ei tää nyt vaan onnistu ja melkeinpä päänuppinsa takia jo odottaa sitä taukoa ja sitä että sitten sen tauon jälkeen voi uusin voimin jatkaa tätä rämpimistä.

Ja tervetuloa uusille minunkin puolestani, kivaa saada lisää väkeä! Vaikkei tämä nyt se kaikkein mukavin paikka olekaan joutua kirjottelemaan:headwall:
 
Moi kaikille!

Tuolla jossain toisessa ketjussa loppuvuodesta jo kirjoittelinkin itsestäni, mutta joulutaukojen yms takia meidän aloitus siirtyi alkuvuodelle... maanantaina olis aloitus. Ei mitään hajua vielä millä lääkkeillä, mutta fiilis on niiiiiiiin toiveikas ja positiivinen :heart: Tsemppiä kaikille yrittäjille ja onnea plussanneille!

YRITTÄJÄT

Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta

Valoa..................2.IVF............ ...................helmi-maaliskuu
Nannukka81…….....1.ICSI…………. .. ...........….....2.ICSI helmi-touko 2013
*keijukainen*......1.ICSI/2.PAS...........................helmikuu 2013
aniraz.................1. IVF/ICSI..........................helmikuu 2013
piu_pau.................1. IVF..........................helmikuu 2013
Snipsu.................ei ole ................................kevät 2013
Toive13................1.IVF............ ...................maaliskuu 2013
Mohair.................2.IVF............ ....................huhtikuu 2013
Ameile..................2.IVF........... .....................tammikuu 2013
RBAM...................2.IVF........... ....................tammikuu 2013
Ainox...................1.IVF/ICSI........... .................helmikuu 2013

PIINAILIJAT

Nimimerkki............Hoito............. ....Alkiot..................Testipäivä

Haikala.................1.ICSI/2.PAS..........2........................ 27 .1.2013
Helge...................1.IVF/3.PAS...........2....................... .4 .2.2013
Vihervaara.............1.ICSI........... ......1.......................3.2.2013
ambrosio.............1.IVF/3.PAS.............1..................... .1.2 .2013
grosjean.............1.IVF/3.PAS..............2.................... ..1. 2.2013
Lutinus................2.ICSI/ 1.PAS..........2........................ 4.2.2013
Manuliina.............1.IVF/1.PAS.............1..................... 5.2.2013
RBAM..................2.IVF............. ........1....................28.1.2013

PLUSSANNEET

Nimimerkki............Hoito............. .....................Plussauspäivä

Neela84...............1.ICSI............ ...........................29.12.12
idealisti...............välikierron ylläri .......................... 14.1.2013
 
Voi Haikala, on se vaan valtaisa pettymys, aina, osasi sitä odottaa tai ei. Jaksuja :hug:

HelgeR Mä inhoon kans sitä valuaa lugemössöö. Pakko käyttää pikkuhousunsuojaa ja libresseä liputan minäkii :) Melko pitkälle on tosiaan laitettu sulle testi, mutta ihan hyvä vaan. Eipähän ainakaan tule testattua liian aikaisin!

Piu_Pau ja Aniraz hyviä sumutteluja teille! Toivotaan että IVF tuottaa tulosta!

Tervetuloa myös minun puolesta jokojo! Mä olen myös hieman laiska kirjoittelemaan, vaikka käynkin ahkerasti lukemassa. Harmi ettei "yllätys raskaus" sinulla jatkunut :( tsemppiä tulevaan IVF-hoitoon!

Minulla on ihan normaali olo, edes tissit eivät ole kipeät! En tiedä pitäiskö siitä masentua...? Vain päässä humisee ja huomenna on vielä täysikuu, varmaan sekoan lopullisesti :LOL: Maanataina tosiaan veritestiin ja tiistaina sen tulos kuultavissa (mikäli hoitsu muistaa soittaa - eikä olis ees eka kerta kun ei muista).
Plussa olisi kyllä yllätys. Pessimisti ei pety...
 
Ambrosio juu testipv ois ollu vasta tänään mut tein jo pp14, että saan jo huokaista. Menkat eivät ole vielä alkaneet, mutta sellainen olo että alkaa hetkenä minä hyvänsä. Luultavasti viim. huomenna. Uutta testiä en aio tänään tehdä..rahan haaskausta :D !

Kiitos kaikille osanotosta :) !

RBAM Sinä oletkin seuraavaksi vuorossa, toivon sinulle plussaa :) !Kuulostaa hyvältä että mitään oireita ei ole ollut :) Itsellä kun alkaa aina mahakivut niin tietää jo siitä että peli on pelattu :/

Päivitän itseni jo listaan.

YRITTÄJÄT

Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta

Valoa..................2.IVF............ ...................helmi-maaliskuu
Nannukka81…….....1.ICSI…………. .. ...........….....2.ICSI helmi-touko 2013
*keijukainen*......1.ICSI/2.PAS...........................helmikuu 2013
aniraz.................1. IVF/ICSI..........................helmikuu 2013
piu_pau.................1. IVF..........................helmikuu 2013
Snipsu.................ei ole ................................kevät 2013
Toive13................1.IVF............ ...................maaliskuu 2013
Mohair.................2.IVF............ ....................huhtikuu 2013
Ameile..................2.IVF........... .....................tammikuu 2013
RBAM...................2.IVF........... ....................tammikuu 2013
Haikala..................1.ISCI/3.PAS ....................maaliskuu 2013?
PIINAILIJAT

Nimimerkki............Hoito............. ....Alkiot..................Testipäivä

Helge...................1.IVF/3.PAS...........2....................... .4 .2.2013
Vihervaara.............1.ICSI........... ......1.......................3.2.2013
ambrosio.............1.IVF/3.PAS.............1..................... .1.2 .2013
grosjean.............1.IVF/3.PAS..............2.................... ..1. 2.2013
Lutinus................2.ICSI/ 1.PAS..........2........................ 4.2.2013
Manuliina.............1.IVF/1.PAS.............1..................... 5.2.2013
RBAM..................2.IVF............. ........1....................28.1.2013

PLUSSANNEET

Nimimerkki............Hoito............. .....................Plussauspäivä

Neela84...............1.ICSI............ ...........................29.12.12
idealisti...............välikierron ylläri .......................... 14.1.2013
 
Tervetuloa uusille minunkin puolesta :wave:

Haikala Olen pahoillani :hug: Voimia :heart:

ON: pp10. Ei oireita. Tänään on kiukuttanut, ärsyttänyt, itkettänyt. Oon vellonut itsesäälissä ja korostanut omaa masentuneisuutta, oon hakenut sääliä ja leikkinyt marttyyriä. Oon vihainen, katkera, surullinen, ahdistunut, epätoivoinen + kaikki muut maailman sanat jotka masentaa. Eli ihan normaali päivä siis.
Tänään päätin että tän hoidon jälkeen tulee tauko ja se on pitkä tauko. Mä haluan pitkästä aikaa tehdä asioita joita en oo pystynyt itsesääliltäni tekemään. Haluan nauttia elämästä taas, nauraa, olla onnellinen. Jos siihen vaaditaan se että vanhenen taas muutaman kuukauden/puoli vuotta/vuoden ja olen taas lähempänä ikää että on entistäkin vaikeampi tulla raskaaksi, niin olkoon sitten niin. Ei tämä elämä voi tähän lapsettomuuteen kaatua. Haluan murehtia näitä asioita sitten taas joskus myöhemmin. Nostan hattua kaikille teille jotka jaksatte tsempata itsenne uuteen hoitoon aina uudelleen ja uudelleen. Mun henkinen puoli on nyt niin loppuettä pakko luovuttaa.

Huh, olipa helpotus sanoa kaikki tuo "ääneen".

Kiitos, olette olleet korvaamaton tuki. :heart: Tulen toki vielä kertomaan testituloksen kun sen aika koittaa ja sitten poistun oman mielenterveyteni takia
 
  • Tykkää
Reactions: RBAM
Hei vaan kaikki uudet ja tervetuloa!

Haikala Voi kurjuuksien kurjuus, ei voi muuta sanoa! Vaikka sen jotenkin "tietaa", niin kamalaa se romahdus on. Huimasti voimia!

RBAM kovasti onnea ja toivotaan plussausta!

HelgeR, Vienda, Lutinus Taalla myos yksi lugejen kanssa tuskaileva. Ihan superrasittava laake, on oikeasti kuin liisteria, grrr! Valilla tuntuu ,etta puolet tule ulos ja mahtaako olla mitaan hyota? Onko teilla maara 2+2?

grosjean Ryven taalla itsekkin ihan samoissa fiiliksissa. Aloin nakemaan jo unia ystavistani, jotka odottavat tai ovat juuri saaneet kaaron (ja naitahan riittaa mun lahipiirissa rasittavuuteen asti, eika kukaan ole karsinyt lapsettomuudesta) ja tekivat sita oikein mun kiusaksi ja tyosivat kaaroja mun nenan alle.. ei siis mitenkaan positiivisia unia taalla. Ja ihan oikeassa elamassa yksi ystava kailotti vuosia, etta tulee sitten ihan varmasti heti raskaaksi, kun mies loytyy. Vahan siina olen hanta himmaillut, etta ei se ihan noin mene, kun ei voi tietaa. Mutta niinhan se helvetti teki, paksuna kuin pullataikina! Ja toinen ystava suunnittelee vauvat niin, miten tyoaikatauluun sopii ja miten mukavasti voi jaada suoraan hoitovapaalta aitityslomalle. Ja nainhan se teki ja toimi! No nailta kaveruksilta ei riita sitten patkaakaan ymmarrysta mun lapsettomuuteen ja musta tulee samalla kateellinen ja katkera, kun muut hoitaa hommat nain.

Eli ahdistus alkaa taallakin nousemaan vaikka aika positiivisissa merkeissa on mennyt tahan asti tama hoito. Mita helvettia elama tarjoaa mulle, kun nailla nakymin jaan lapsettomaksi ja miten ihmeessa ma siita selvian? Tata ma siis pohdin taalla...

on: siirto siis tehty ja siihen asti kovinkin postitiivisella mielella, kun laakari taraytti, etta TAAS vain yksi alkio on selvinnyt. Sekaan ei ollut mikaan priima, kaks miinus, ja ongelmana meilla on siis mun munasolujen jakautuminen. Sita ei siis tapahdu!!!! Se jotenkin antoi niitin sille, etta tama on niin nahty ja mun munista niita lapsia ei aikaiseksi koskaan saada.

Aloin jo synkistelemaan heti siirron jalkeen, mutta mies veti mua vahan takasin tahan maailmaan ja tako mun kalloon, etta siella on nyt yksi kasvamassa sun mahassa ja toivotaan nyt pari viikkoa parasta!

Eika meille tullutkaan sita leikkaa-liimaa alkiota, kun liimaa ei voitu kayttaa kun alkion kuori oli niin ohut. Joten nyt se raukkapieni on tuolla ihan luonnon armoilla ja jos taaksepain katsoo mun historiaa, niin ei hyvalta nayta :(. Ja tuntemukset ovat jo sita, etta sielta ne menkat kohta alkavat. Eli taalla jo vahan luovuttaja fiilis, mutta odottellaan viela sita testipaivaa kuitenkin, niin voin romahtaa sitten oikeasti |O.
 
YRITTÄJÄT

Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta

Valoa..................2.IVF............ ...................helmi-maaliskuu
Nannukka81…….....1.ICSI…………. .. ...........….....2.ICSI helmi-touko 2013
*keijukainen*......1.ICSI/2.PAS...........................helmikuu 2013
aniraz.................1. IVF/ICSI..........................helmikuu 2013
piu_pau.................1. IVF..........................helmikuu 2013
Snipsu.................ei ole ................................kevät 2013
Toive13................1.IVF............ ...................maaliskuu 2013
Mohair.................2.IVF............ ....................huhtikuu 2013
RBAM...................2.IVF........... ....................tammikuu 2013
Haikala..................1.ISCI/3.PAS ....................maaliskuu 2013?

PIINAILIJAT

Nimimerkki............Hoito............. ....Alkiot..................Testipäivä

Helge...................1.IVF/3.PAS...........2....................... .4 .2.2013
Vihervaara.............1.ICSI........... ......1.......................3.2.2013
ambrosio.............1.IVF/3.PAS.............1..................... .1.2 .2013
grosjean.............1.IVF/3.PAS..............2.................... ..1. 2.2013
Lutinus................2.ICSI/ 1.PAS..........2........................ 4.2.2013
Manuliina.............1.IVF/1.PAS.............1..................... 5.2.2013
RBAM..................2.IVF............. ........1....................28.1.2013
Ameile..................2.IVF........... ........1......................5.2.2013

PLUSSANNEET

Nimimerkki............Hoito............. .....................Plussauspäivä

Neela84...............1.ICSI............ ...........................29.12.12
idealisti...............välikierron ylläri .......................... 14.1.2013
 
Ameile Mulla annos 3 + 3, luget ei mulla se kummemmin "suttaa", jäävät ilmeisesti ihan oikeaan paikkaan. Välillä tuntuu että jotain hulahtaa, mutta se on enemmän valkovuotomaista/kirkasta tai jotain.... otapa selvää :)

Tällä hetkellä tää turvotus on kauheinta huh huh :)
 
Haikala Oon niin pahoillani sun puolesta! Muakin pelottaa, että nega paukahtaa, kun mitään oireita ei ole. Toisaalta viime kierrossa oli niin rinnat kipeänä ja silti menkat alko, joten jos tää ois hyvä merkki.

Tervetuloa uusille!

Ja mun sairasloma sen kun jatkuu... Yhtään jos rasitan tai ajan autoa niin kipeydyn. Ei onnistu lähes 1,5h työmatka + työpäivä liikkeessä. No, ainakaan mitään huolestuttavaa ei ollu tänään uä:ssä, vasen munasarjaa rakkuloiden vuoksi kookas ja ne yhdessä kiinnikkeiden kanssa kipeyttää. Lepäilen siis tän viikon ja toiv. Ens viikolla pääsen töihin kun työmatkakin sitten lyhensi kun meen 3kk jaksolle kotia lähemmäs töihin. Siirrettiin myös testipäivä torstaille ja pe saan vastauksen, tietääkään sitten ens viikkoakin varten tilanteen. Testipäivä jännittää ja pelottaa...
 
Ameile juu mulla kans 2+2 lugeja. Ja ei kyllä todellakaan mulla "sula" yhtään mihinkään vaikka yritän aina aamuisinkin maata niiden laittamisen jälkeen vähintään sen puol tuntia ennen kun nousen. Illalla laitetut imeytyy ehkä paremmin yön aikana mutta kyllä sillonkin sellasta mössöä tulee, yök.

Mutta nyt pakko sanoa tämä ääneen. Mulla on tänään siis pp10 ja ollut koko päivän sellainen olo että nyt on tärpännyt. En ole IKINÄ ennen tuntenut näin. Ei ole siis kummemmin oireita, mitä nyt vähän välillä vihloo alavatsaa ja on sellasta painontunnetta mahassa, mutta tää TUNNE, oon jotenkin vaan niin onnellinen koko ajan ja mietin että siellä se kasvaa nyt mun sisällä. En oo koskaan tuntenut näin. Eli jos nyt ei oo tärppi käynyt niin olen tullut hulluksi ja tipahdan niin pilvistä ettei mitään järkee.

Voi grosjean tiedän mistä puhut. Meillä tulee nyt pakosti tauko kun pakkanen tyhjeni. Toivon sinulle voimia ja olisi niin ihanaa kun tulisit kertomaan hyviä uutisia loppuviikosta, eikös sulla testipäivä lähene? Toivotaan parasta viimeiseen asti :heart:

Joko RBAM teki testin?? eikös tänään ole sun testipäivä :) Voi kumpa se plussa-aalto tästä nyt lähtisi.

Vihervaara tsemppiä piinailun loppumetreille! :)
 
Mites RBAM, joko oot testaillu?

Mä olen ilmeisesti päässyt aika vähällä noitten lugejen kanssa, mulla ei oo kun 2 100mg:n kapselia iltaisin.
Ja toivotaan HelgeR että ne tuntemukset pitäis paikkaansa!=) Itsellä on jotenkin taas niin varma olo että ei ole tärpännyt. Onneks olen saanu ajatukset pidettyä aika hyvin poissa tästä koko hommasta, olen elelly ihan entiseen malliin siirron jälkeenkin, ihan kuten lääkäri määräs:D Testipäivään on vielä viikko mutta voisin olettaa että viikonloppuna jo alkaa lugejen läpi menkat ku on se kaks viikkoa oviksesta. Mutta saas nähdä. Kerrankin on sellanen huojentunut olo kävi miten kävi, jotenkin on asennoitunut enemmän taukoon kuin tärppiin, eli jos tärppi kävis ni olis kyllä tosi iso yllätys!!:rolleyes:

Tsempit kaikille, piinailijoilla käy päivät vähiin!
 
Helge toivotaan että tunne pitää paikkaansa :heart:

Onko muilla väsymystä lugeista ? Minä olen kuin tapettumato, viikonloppu meni hyvin kun sai nukkua pitkät yöunet. Tänään töistä tullessani kävin sohvalle ja nukuin kolme tuntia ja melkein tästä jo voisi yöunille jatkaa... huh huh. pp7 toivottavasti menis viikko nopeesti.
 
Täällä kans väsymystä, hieman etovaa oloa, mahanippailuja. toivottavasti enteilee hyvää. Onko lämpöjä ihan turha mittailla lugejen aikana?? ku eikös ne pidä lämmöt koholla?? Nimittäin mittari näyttänyt 37,4 jo muutaman päivän..
 
RBAM, joko olet saanut tulokset, taalla peukut pystyssa!!!

Lutinus ai vitsi, sulla on viela astetta tujumpi annostus, huh. Mutta kylla tasta selvitaan :). Mutta turvotus on tassa aikamoista, valilla tuntuu, etta mitkaan farkut ei mahdu vyotarolta kiinni. Ja nyt vasta tajusin tuon vasymyksen, niistahan se johtuu... hyvahan se on tajuta tassa vaiheessa :LOL:.

Muuten taalla ennusmerkit huonot, menkkajomotus mahassa ja just normaaliin aikaan, eli taalla ei isoa toivetta yllampideta :(. Ottaa jo paahan valmiiksi!
 
Tervetuloa piu_pau, Jokojo ja Ainox! :)

Haikala : Oon todella pahoillani. Paljon voimia sulle! Toivottavasti seuraavasta PAS:sta tärppää! Halaus!

Tsemppiä piinailuun Helge, Vihervaara, ambrosio, grosjean, Lutinus, Manuliina ja Ameile! :) Huh, onpas monta piinailijaa! Toivottavasti teistä tulee oikein valtavan suuri plussa-aalto! :)

RBAM : Miten kävi..?

HelgeR : Toivotaan, että sun tunne olisi totta ja olisit raskaana! :heart:

Vihervaara : Kurjaa, että olet noin kipeä. Toivottavasti pian helpottaa. Tsempit piinailuun! :)

ambrosio : Toivottavasti lämpö enteilee hyvää! Lugesteronin haittavaikutuslistassa ei mainita lämpöilyä, joten sen puolesta vois kyllä johtua jostain ihan muusta, toivottavasti raskaudesta! :heart:

ON: Ylihuomenna viimeinen Primolut-pilleri. Sitten odotellaan menkkoja alkaviksi, jotta voin lätkäistä Estradot-laastarit massuun kiinni. Jospa niillä saatais kohdun limis sit tarpeeksi paksuksi PAS:ia varten. :)
 
Hei kaikille!

Ei lähtenyt aalto täältäkään liikkeelle, tyylipuhdas negahan (hcg alle 1) sieltä taas napsahti. Ekan kerran joku soitti sairaalasta (niiden kuuluukin soittaa, mutta aiemmin olen jäänyt paitsioon)! Siinä sitten nieleskelin itkua kesken työpäivän, vaikka menkatkin alkoi jo tulla legejen läpi että tulos ei sinänsä ollut yllätys. Kun lopetti ne tissitkin olemasta kipeät, niinkuin aina öbaut viikko ennen menkkoja.
Onneks saa lopettaa ne Lugesteronit!! Mun annostus oli 3x200mg/pv ja rasittavuuteen asti sitä mössöä tuhrimassa paikkoja... Että eipä liiemmin tee mieli sekstailla. Korjaantuupa sekin asia nyt sitten :D
Pakkasessa meillä on se 7-soluinen, mutta en usko että se aikanaan sulatuksesta selviää.
Mutta ei tämä elämä täysin kurjaa ole, kuukauden päästä mä olen kanarialla lämmittelemässä varpaita rantahietikolla! Nää on näitä onceinalifetime juttuja :heart:
Paljon minäkin olen itsesäälissä, katkeruudessa, masennuksessa ja epätoivossa rypenyt, ymmärrän kyllä hyvin mitä grosjean puhut. Aion eheytyä siellä lämpimän auringon alla ja ihanaa olisi nauraa taas.
Suunnittelin myös sixpackin hommaamista kesäksi, ei se mahdottomuus ole? Hulluna treeniä vaan.

Vihervaara inhottavaa kun olet noin kipeä! Toivottavasti alat pian paranemaan :) Melko rauhallista piinailu sinulla...

HelgeR hyvälle kuulostaa!! Eli todellakin tauko hoidoista tulee plussan muodossa ;) tsemppiä piinauluun!

Tsempit piinailuun myös ambrosio, grosjean, Lutinus, Ameile ja Manuliina!
Vielä on mahdollisuus isoon aaltoon!

Mä menen nyt nukkumaan ja herään iloisena ihmisenä.
 
RBAM Pahoittelut negasta, kyllä tää nyt vastustaa mutta pakko uskoa että kyllä se plussa vielä joskus tulee ! Oi, olen kateellinen sun lomasta :D ! Ota kaikki irti ja unohda kaikki tää edes hetkeksi.

Keijukainen Toivotaan että pääset viimein passiin ja että limis kasvais toivotulla tavalla :) tsempit !

Helge Monethan sanoo, että sen vaan jotenkii tuntee että on raskautunut ! Toivon sulle plussaa niiiin paljon ! Ajattelitko testailla jo aiemmin vai vasta virallisena päivänä :)?

Täällä on negan yli selvitty. Ihanaa levähtää nyt ainakin se kuukausi ja viettää miehen kanssa normaalia parisuhde elämää. Tekee varmasti hyvää ja on sitten enemmän voimia seuraavaan passiin :)
 
RBAM :hug: Olen pahoillani puolestasi. Jaksamista ja hauskaa lomamatkaa!!

Oon nukkunu nyt pari yötä tosi huonosti, heräilen painajaisiin ja viime yönä valvoin painajaisen jälkeen muutaman tunnin. Onneksi ei töihin tarvinnut. Tää on ihan outo mulle kun yleensä oon tosi nopea nukahtaja ja nukun kuin tukki. Yöllä sitten valveilla ollessa koko ajan tuntui, että nyt ne menkat alkoi... Laskeskelin, että normikierrossa mun kuukautisten ois jo pitänyt alkaa (kierto toisin sanoen lyhyt). Hätähousuna oli sitten pakko pissata tikkuun ja clearbluen näytössä lukee raskaana. Oon tuijottanu näyttöä vähän väliä, enkä usko todeksi. Oon niin onnellinen! Lisäksi pelko taas nousi pintaan, meillähän oli se alkuraskauden keskenmeno sillon reilu vuosi sitten. Ja voihan se olla kohdunulkoinen tai jotain muuta... Torstaina siis virallinen testi ja pe tulosten kuuleminen...
 
RBAM oon pahoillani :hug: ihanaa että pääset lomalle ja rentoutumaan :heart: voimia sinulle.

keijukainen, noi estradot laastarit on kyllä käteviä, olen tykännyt ja ainakin mulla auttanut hyvin kasvattaan limistä :)

Vihervaara meni kylmät väreet kun luin sun tekstiä! nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn että plussa pysyy plussana :heart:

Siis voitteko kuvitella, mullehan laitettu se testipäivä pp17 jota oon tässä ihmetellyt, no tänään soitin klinikalle et voiko se oikeesti olla niin pitkällä. No uuden tietokonejärjestelmän takia mulle tullut väärä testipäivä papereihin ja voinkin mennä verikokeeseen jo HUOMENNA, ja tuloksen saan torstaina :O apuaa!!!!
Tänään kun ajelin töihin niin mietin että oisin niin onnellinen kun ne kertois mun olevan raskaana että siitä itkusta ei varmaan tulis loppua. Oisin niiiiin onnellinen, ois mun kaikkien toiveitten täyttymys. Mutta sitten se nega...en halua edes ajatella :'( mietin jo että pitkitänkö tätä "muka tunnetta että on tärppi käynyt" ja menenkin vasta maanantaina alkuperäisen väärän ohjeen mukaan.
 

Yhteistyössä