IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tässä pp 10 testit
Kiitos kysymästä mutta ei kovin hyvät fiilikset. Viime yönä hikoilin ja se enteilee aina kuukautisia. Ja alavatsassa sellainen tunne, että tässä lähipäivinä kyllä alkaa. Tänään siis pp7. Aiemmin mulla on alkanut aina pp14 tienoilla mut nyt selvästi tuntemukset aikaisemmassa. Sitä jotenkin toisaalta turtuu näihin pettemyksiin tai ehkä sitä ei uskalla olla toiveikas ja alitajuntaisesti valmistuu jo näihin ei-toivottuihin uutisiin. Mutta haaveilu on kyllä toisaalta voimaannuttavaa, kuten @Tupsuli kirjoitti. Jos edellinen Ivf olisi onnistunut, olisin nyt n. viikon ikäisen äiti.

Tänään alkaa kesäloma. Sää kyllä ei kovin kesäinen ole mutta loma kuitenkin!
ihanaa kesälomaa❤ Ja niin tutunkuuloset fiilikset ja "luovuttajaolo" joten en osaa oikeen mitään sanoa muut kun että mulla aivan järkyttävät hikoilut yöllä siis niin että oikeesti esm tyyny märkä ja ne kivut ja nippailuja jotka mulla siis tarkotti plussaa joten jännä nähdä kuin sinulla käy ISOT TSEMPIT❤❤ Mä en saa muita hymiöitä kun sydän ja en sitäkään aina..
 
Kiitos kysymästä mutta ei kovin hyvät fiilikset. Viime yönä hikoilin ja se enteilee aina kuukautisia. Ja alavatsassa sellainen tunne, että tässä lähipäivinä kyllä alkaa. Tänään siis pp7. Aiemmin mulla on alkanut aina pp14 tienoilla mut nyt selvästi tuntemukset aikaisemmassa. Sitä jotenkin toisaalta turtuu näihin pettemyksiin tai ehkä sitä ei uskalla olla toiveikas ja alitajuntaisesti valmistuu jo näihin ei-toivottuihin uutisiin. Mutta haaveilu on kyllä toisaalta voimaannuttavaa, kuten @Tupsuli kirjoitti. Jos edellinen Ivf olisi onnistunut, olisin nyt n. viikon ikäisen äiti.

Tänään alkaa kesäloma. Sää kyllä ei kovin kesäinen ole mutta loma kuitenkin!
Ei onnistu emojit mullakaan, jollain selaimella onnistu mut en muista millä. Voi sentään Lumitalvi, olen pahoillani. Sitten kun onnistutte nuo ajatukset saattaa helpottaa ajan myötä. Meidän 1. IVF:n laskettu aika oli 20.3, kansainvälisenä onnellisuuden päivänä. Ei suotu silloin onnea meille, ja pitkään ko. päivä aiheutti katkeruutta. Nyt hymyilen haikeana tuolle ajalle, tavoitan vielä sen hirveän olon joka kaikista negoista vielä tuli tuolloin, mutta nyt kiitollisuus jo voittaa. Uskin, että teidänkin plussa vielä tulee!

On. Tänään uitin testin, pp3, ihan blanko :D Alkuviikon oireet hiipumassa, ei enää lupaavia kohdun poltteluita. Hikoilua mullakin, mutta epäien liittyvän tuohon Lugesteroniin. No luojan kiitos päästään ehkä viel yhdesti piinaileen, pakkasessa siis vielä yksi blasto. Vaikka toki olin nyt aikanen testaaja!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos @Pimpula76 ja @Tupsuli rohkaisevista sanoista. ❤ Tää vertaistuki on kyllä niin arvokasta!

Aika varhaisessa vaiheessa @Tupsuli kyllä testaat eli tuohon blankoon ei voi onneksi luottaa. Ja on kyllä varmasti helpottavaa, että seuraava mahdollisuus on jo odottamassa. Toivotaan, että sitä ei kuitenkaan nyt tarvitse tässä vaiheessa käyttää. En itse ole ostanut testejä, säästyypähän rahaa.

Oma olo on samanlainen kuin on ollutkin lähipäivinä. Yöllä taas vähän hikoilutti ja menkkajuilinnat jatkuu. Saa kokoajan hypätä vessassa katsomassa, että nytkö alkoi.. Urheileminenkin onnistuu punktion jälkeen taas aika lailla normaalisti. On kyllä itselle tärkeä henkireikä näiden kaikkien ajatusten keskellä.

Ja viljelin nyt hymiöitä tähän viestiin. Katsotaan selviääkö mikään niistä Lähetä-painikkeesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Pimpula76
@Tupsuli kyllä ajoissa testeijen kanssa vai oliko niin että katsot pregnylin tai sen toisen (en muista nimeä) poistumista? @Lumitalvi oikeesti sun oireet kuulostaa ihan lupaavilta. Vaikka et itse uskalla uskoa siihen❤ Täällä tänään virallinen testipäivä pp11 ja kunnon leffaviivat tuli ja kävinkin jo tänään verikokeessa vaikka ma vasta saan vastauksen kun esm:AVA ei käsittele verikokeita viikonloppuisin toki siis pika testejä tekevät...nyt vaan päivä/tunti kerrallaan,välillä tulee hitusen pyyhkiessä tuhrua.klinikalla meinasivat että limakalvot kovilla lääkkeistä ja alkaneesta raskaudesta ja siksi tiputtelee
 
@Tupsuli kyllä ajoissa testeijen kanssa vai oliko niin että katsot pregnylin tai sen toisen (en muista nimeä) poistumista? @Lumitalvi oikeesti sun oireet kuulostaa ihan lupaavilta. Vaikka et itse uskalla uskoa siihen Täällä tänään virallinen testipäivä pp11 ja kunnon leffaviivat tuli ja kävinkin jo tänään verikokeessa vaikka ma vasta saan vastauksen kun esm:AVA ei käsittele verikokeita viikonloppuisin toki siis pika testejä tekevät...nyt vaan päivä/tunti kerrallaan,välillä tulee hitusen pyyhkiessä tuhrua.klinikalla meinasivat että limakalvot kovilla lääkkeistä ja alkaneesta raskaudesta ja siksi tiputtelee
Joo mä seurailin Pregnylin katoamista. Vähän erikoista kun näyttää koko ajan harmaata viivanpaikkaa/blankoa, en tiedä kuvittelenko vaan sen viivanpaikan, väriä oli ehkä just keskiviikkona siinä hieman eli siinä oli varmaan Pregnylin jäännökset. Mutta viivanpaikka ei ole yhtään vahvistunut, piti käydä katsomassa omia vanhoja postauksia, että miten mulla aiemmin on mennyt. Viimeksi sain viivanpaikan pp6 /dpo 8 ja se oli vahvistunut seuraavana päivänä. Sitä edellisellä kerralla testasin vasta dpo 11, pp9, koska tuli vuotoa ja silloin oli selkeä plussa, eli on mulla yleensä aikasin näkynyt viivat, haaleat tosin. No voihan se olla, että kiittyminen vaihtelee ja eihän tässä vielä syytä ole kirvestä kaivoon heittää :D Oireina on ne menkkamaiset polttelut, kohdunkannattimien juilimiset, varsinkin jos on makuulla ja kääntää kylkeä, sattuu tosi paljon nivusiin. Lisäksi keltarauhanen kipuilee. Aika jännää, periaatteessa vanhojen postailujen mukaan samat oireet kuin viime plussassa, erona vaan, että viimeksi testissä viivat, nyt ei :D Saa nähdä jääkö mielikuvitukseksi tällä kertaa..

Muoks. Gonapeptyl nostaa lh-piikin, joten jos on pistänyt Gonapeptyliä, ei kannata lh-testillä testata :) Tuli huomattua ja muistinkin sitten, että saman ilmiön huomasin viimeksikin..

Miten @Lumitalvi , milloin aiot testata? Toivottavasti plussaat ❤
 
@Tupsuli, mulla on testipäivä vasta ensi lauantaina ja silloin ajattelin testata, jos sinne asti pääsen. Toivotaan, että sinun tuntemukset tarkoittaa plussaa. Kuulostaa kyllä hyvältä, kun on noin samanlaisia tuntemuksia kuin viime plussassa.

Itsellä samat tuntemukset kuin on ollutkin. Rinnat muuten mulla ei ole yhtään kipeät. Ei ole ollut koko aikana. Aiemmilla kerroilla oli kyllä kipeät. On tää kyllä yhtä tunteiden vuoristorataa!
 
Niin ne menkatkin sitten alkoi vihdoin eilen, maanantaina otin illalla viimeiset lääkkeet (tiistaina heti aamusta testasin sen negan). Vaikuttaa siltä, että mun kroppa toimii jotenkin laiskasti kun vuotoakin saa odottaa, vaikka ei mitään kiinnittymisyritystäkään ollut. Kaikki kivut ja turvotukset katosi lääkkeiden lopettamisen myötä, eikä mulla nytkään oo ollut mitään menkkakipuja! Tuntuu hölmöltä, että keho reagoi lääkkeisiin niin voimakkaasti, mutta mitään hyötyä niistä ei sitten varsinaisesti ollut... :(

Välillä on tosi turhautunut olo siitä, että ei tiedä miksei se alkio kiinnittynyt ja tuntuu niin kamalalta, että se vaan on tullut ulos ilman merkkiäkään siitä, että sellainen tuonne kohtuun siirrettiin. Ihan kuin ei mitään ois edes tehty. Onko teillä muilla ollut tällaista?

Ja onko muita joilla vuoto ois alkanut vasta viisi päivää lääkkeiden lopettamisen jälkeen? Tuntuu että monella vuoto alkaa jo etuajassa, jos tulee negaa...

Sori tällainen omanapainen viesti, sitä vaan on niin tyytymätön omaan kroppaan nyt. Kumpa vaan seuraava kierto ei venyisi, että pääsee sitten elokuun puolella uuteen alkionsiirtoon...

Tsemppiä vielä piinailijoille! <3
 
  • Surullinen
Reactions: pcosilainen
Harmi @Tuutikki84 vielä, ettei onnistunut. Sitten elokuussa tärppää! Minullakin on ollut aina todella pettynyt olo epäonnistumisten jälkeen mutta minulla kiinnittymättömyys johtuu varmasti huonoista munasoluista, kun aina vain yksi on selvinnyt siirtoon. Toisaalta mietityttää, onko lapsuuden umpparitulehdus vaikuttanut kohtuun ja myös toimivaan munasarjaa, kun toisen se todennäköisesti tuhosi.

Minulla kuukautiset on alkanut yleensä n. päivää ennen varsinaista testipäivää. Aiemmin on ollut käytössä Terolut ja nyt Lugesteron. Sekin saattaa ehkä vaikuttaa. Ainakin Tetolutista tuli voimakkaammat tuntemukset.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuutikki84
Oliko kukaan muu oysissa? Meille on siis ajoitettu hoito niin, että menkat alkais vko 30. No oys on sulussa 27.7. asti eli koko viikon 30 :D No siis mun menkat ei ole alkamassa vko 30, vaan todennäköisesti vasta vko 31 lopussa tai 32 alussa koska kierto niin paljo heitellu 22-25 välillä. Mutta siis miten ne voi antaa vko 30 perusteella aikaa kun ovat kiinni... Siis jos esim. alkais vko 30 ma menkat, niin eka ultrahan pitäis olla mun tilanteessa jo pe.
 
Minä oon luovuttanut jo tän kierron osalta, pitäshän blasto jo näkyä testeissä viikon päästä siirrosta edes pienellä häivähdyksellä, ihan blankona pysyy, pienet Pregnylin jäänteet hävisivät pari päivää sitten testistä. Sitä paitsi nyt alkaa olla jo pientä ruskeaa vuodossakin, joten menkat varmaan alkais ellei luge pitäis vielä poissa. Te joille on blasto siirretty, kuinka monta päivää siirrosta on virallinen testipäivä? Kun en millään muista milloin mun piti testata, torstainahan tulee 4+0, eli jos sillon ei näy häivähdystäkään voisko lopetella lugesteronia jo? Mitenkähän sitä seuraavaan kiertoon lähtis valmistautumaan, luonnolliseen edelleen vai täysin lääkkeelliseen. Pitäskö kuitenkin kokeilla tuommonen lääkkeellinen seuraavaksi, olis aikataulut selkeemmät. Pahoittelut kaikille negan saanneille, ehkäpä ensi kierrossa sitten meillä tärppää, kesästä energiaa, D-vitamiinia ja voimavaroja ammentaneena ❤
 
  • Surullinen
Reactions: Tuutikki84
Minä oon luovuttanut jo tän kierron osalta, pitäshän blasto jo näkyä testeissä viikon päästä siirrosta edes pienellä häivähdyksellä, ihan blankona pysyy, pienet Pregnylin jäänteet hävisivät pari päivää sitten testistä. Sitä paitsi nyt alkaa olla jo pientä ruskeaa vuodossakin, joten menkat varmaan alkais ellei luge pitäis vielä poissa. Te joille on blasto siirretty, kuinka monta päivää siirrosta on virallinen testipäivä? Kun en millään muista milloin mun piti testata, torstainahan tulee 4+0, eli jos sillon ei näy häivähdystäkään voisko lopetella lugesteronia jo? Mitenkähän sitä seuraavaan kiertoon lähtis valmistautumaan, luonnolliseen edelleen vai täysin lääkkeelliseen. Pitäskö kuitenkin kokeilla tuommonen lääkkeellinen seuraavaksi, olis aikataulut selkeemmät. Pahoittelut kaikille negan saanneille, ehkäpä ensi kierrossa sitten meillä tärppää, kesästä energiaa, D-vitamiinia ja voimavaroja ammentaneena
Pahoittelut jos nyt käy niin että ei viivoja tule mutta malta vielä hetki. Mulla 5päiväinen blasto ja virallinen testi päivä pp11 eli alkio 16vrk sama oli viimeksi nelipäiväinen moulur testipäivä pp12 eli 16 vrk alkio...
 
  • Tykkää
Reactions: Tupsuli
Minullakin @Tupsuli alkoivat kuukautiset tai ruskea niukka vuoto. Tiesin heti aamusta, että tänään alkaa. Sitä tuntee oman kroppansa jo aika hyvin. Eli tällainen synttärilahja tuli tänä vuonna.. ja mittarissa nyt siis 40. Ja synttärilhjaksi tuli myös lasku Mehiläisestä. Aika kallis hinta yhdelle alkioille, joka sekään ei selvinnyt. Elämä on..

Soitin Mehiläiseen ja käskivät jatkaa lugesteronia vielä, koska virallinen testipäivä on vasta lauantai ja vuoto on vielä niukkaa. Mehiläisessä testi päivä on tosi myöhään, kaksi viikkoa siirrosta. Oysissa oli minulla aina kaksi viikkoa punktiosta ja se päivä on tänään. Tein kyllä nyt sitten raskaustestinkin ja negahan se ihan selvästi oli. Tuntuu jotenkin turhalta ja itsensä kiusaamiselta noiden lugesteronien laitto.

Voimia kaikille!
 
  • Surullinen
Reactions: Paips ja Tuutikki84
Pahoittelut negan saaneille! Itsellä alkoi juuri uusi kierto ja tähän kiertoon pas 3D alkioilla jos vaan selviää pakastimesta. Samalla kun kierto alko niin alko ahdistus ja pelko siitä että tästäkään kerrasta ei tuu mitään. Takana ivf:stä kaksi raskautta ja ne molemmat meni kesken. Nyt sit keskenmenotutkimusten avulla vähän erilaista tukilääkitystä mut eihän sekään tietty paikkaa sitä, jos alkio on huonolaatuinen ja sitähän ei voi tietää. Paras ystävä kertoi reilu viikko sitten raskaudestaan (ekalla yrittämällä, tietty) ja on nyt ihan innoissaan siitä että saadaan melkein yhtä aikaa lapset. Vaan kun kaikilla se ei mene niin että raskaus noin vaan alkaa ja jatkuu. Huoh. Tästä tuli tällainen ahdistuspostaus :(
 
@Lumitalvi @odotuksenodotus @Tuutikki84 , ehkä ensi kuu on sitten meidän! Pakko siihen on uskoa, jokainen yritys tuo (tilastollisestikin) plussan lähemmäksi ❤ Mulla kans yksi kaveri sai juuri tietää plussasta, olivat miehen kanssa ilman ehkäisyä, koska "kondomi tuntuu ikävältä ja hormonit ei sovi", nyt kaveri kipuilee, kun vauva ei sovi oikeen elämäntilanteeseen... Voi elämänkevät, kyllä tuntuu hankalalta olla tukena tilanteessa, jossa aikuiset ihmiset on vaan yksinkertaisesti tyhmiä ja ajattelemattomia. En ole kertonut meidän yrityksestä nyt kenellekään. Jos ykskään blasto ei nyt tärppää, jatketaan elämää nelistään, mikä on jo tuplalottovoitto. Silti se ärsyttää, että toiset sitten pelleilee lapsiasian kanssa eikä ymmärrä kuinka hankalaa on edes raskautua tai vaikuttaa omaan lapsilukuun. Myös luovutettuja alkioita, muniksia ym kannattaa harkita, jos oma laatu mietityttää. Meillähän on luovutetut siittiöt käytössä, koska omia siittiöitä ei ole ja ollaan asian kanssa ihan fine.

Hirveen pitkältä tuntuu tuo, että, pitäis odottaa kunnes alkio 16 vrk ikäinen, kyllähän herkät kotitestit näyttää jo takuuvarmasti kun alkio on 14 vrk...

Mitkä suunnitelmat teillä @Lumitalvi nyt on jatkoon? Meihläisestä saa 30 vrk korotonta maksuaikaa, kannattaa se ottaa nyt ainakin, voi vähän jakaa maksua kahdelle kuukaudelle. Vieläkö teette IVF:n?
 
  • Rakkaus
Reactions: Tuutikki84
@Tupsuli ja @Lumitalvi pahoittelut negoista :( Kyllä sen blaston pitäis kai antaa edes pieni haamu ennen virallista testipäivää (riippuu tietysti testin herkkyydestäkin). Mä testasin ekan kerran pp9 (Onestepin 10-herkkyisellä) ja kun testissä ei näkynyt haaleintakaan haamua, niin en enää hirveästi elättänyt toivoa että se siitä muuttuisi... itkut tuli itkettyä etukäteen, niin että varsinaisena testipäivänä sai todeta sen minkä jo tiesikin.
Ja siis virallinen testipäivä oli mulla tasan kaks viikkoa alkionsiirron jälkeen, eli aika myöhään oikeastaan. HUSilla tällainen linjaus - ilmeisesti se päivä on sama, vaikka ois siirretty blasto tai kolmepäiväinen. Lääkkeitä kyllä söin ihan loppuun asti, vaikka tuntuikin niin turhalta ja inhottavalta... ne hemmetin Luget varsinkin.

On tämä nyt kyllä kummallista aikaa, kun niin paljon tulee negaa ja niin vähän plussaa. Mutta kyllä se tästä vielä plussavoittoiseksi joskus kääntyy, ei auta muu kuin luottaa siihen!

@Tupsuli ja @odotuksenodotus tuo on kyllä niin turhauttavaa, kun toiset tulee raskaaksi ihan tuosta vaan.... mullakin kaveri, joka usein siitä puhuu miten helposti hän on aina raskautunut, joskus ehkäisystä huolimatta ja joskus heti ekalla yrittämällä jne. Ja sitten kuitenkaan ne edellytykset äitiydelle ei välttämättä oo olleet ihan kaikista parhaat. Yritän olla ajattelematta, että se ei ole minulta kuitenkaan pois - en haluaisi katkeroitua. Mulla on myös hyvä ystävä, joka on jäänyt lapsettomaksi vastoin tahtoaan, ja hän on ainut jolle oon enemmän näistä lapsettomuushoidoista kertonut. Muille kavereille en oikein viitsii avautua, kun ei kaikki tajua miten raskasta tämä voi olla.
 
  • Tykkää
Reactions: odotuksenodotus
Oliko kukaan muu oysissa? Meille on siis ajoitettu hoito niin, että menkat alkais vko 30. No oys on sulussa 27.7. asti eli koko viikon 30 No siis mun menkat ei ole alkamassa vko 30, vaan todennäköisesti vasta vko 31 lopussa tai 32 alussa koska kierto niin paljo heitellu 22-25 välillä. Mutta siis miten ne voi antaa vko 30 perusteella aikaa kun ovat kiinni... Siis jos esim. alkais vko 30 ma menkat, niin eka ultrahan pitäis olla mun tilanteessa jo pe.
En osaa tähän vastata... Kuin että ei se aina tuolla isossa sairaalassa oo niin järkevää tuo touhu, kaikella kunnioituksella, itsekin siellä töissä :D Onko sulku jo, pystytkö sinne soittamaan vielä ja kysymään ohjeita?

@odotuksenodotus Kuinka laajasti keskenmenoja tutkittiin? Kaikki hyytymis/vuotohäiriöjutut, vasta-ainetutk. ja fosfolipidit ym? En oo yhtään näihin perehtynyt, mutta joskus multakin katsottiin keliakia-va:t ja kilpirauhasvasta-aineet, kun meni monta IVF:aa ilman inahdustakaan testissä. Keskenmenoa en ole toistaiseksi kokenut. Tsemppiä sulle tähän kiertoon! Ehkä tämä on nyt sitten the kierto. ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: odotuksenodotus
@Tupsuli, jatkosta ei olla vielä miehen kanssa puhuttu ja toisaalta pitää kyllä kysyä lääkärinkin mielipidettä, että onko omilla soluilla ylipäätänsä mahdollista raskautua. Meillä ei siittiöisä ole vikaa vaan ainoastaan minussa. Tai voihan tietysti olla, että meidän solut ei vaan natsaa. Kait sekin on mahdollista? No, joka tapauksessa munasoluja on tullut aina vähän. Lahjasoluista en vielä ole enempää ottanut selvää. Munasolujen kohdalla se on kuitenkin aina vähän haastavampaa ja käsittääkseni niitä ei ihan tarjottimella ole tarjolla. Ja siihen tarvisee kyllä sitten rahoitusta. Nyt onneksi sopivasti tuli molemmille lomarahat, joten sai ton laskun pois alta. Yleensä itse olen vaihtanut ne lomaksi mutta nyt meni toiseen kohteeseen.

Pitää tässä vielä puntaroida. Toisaalta en olisi vielä valmis luovuttamaankaan. Mutta toisaalta uusi yritys tuntuu toivottomalta. Vaikeita asioita!
 
En osaa tähän vastata... Kuin että ei se aina tuolla isossa sairaalassa oo niin järkevää tuo touhu, kaikella kunnioituksella, itsekin siellä töissä Onko sulku jo, pystytkö sinne soittamaan vielä ja kysymään ohjeita?

@odotuksenodotus Kuinka laajasti keskenmenoja tutkittiin? Kaikki hyytymis/vuotohäiriöjutut, vasta-ainetutk. ja fosfolipidit ym? En oo yhtään näihin perehtynyt, mutta joskus multakin katsottiin keliakia-va:t ja kilpirauhasvasta-aineet, kun meni monta IVF:aa ilman inahdustakaan testissä. Keskenmenoa en ole toistaiseksi kokenut. Tsemppiä sulle tähän kiertoon! Ehkä tämä on nyt sitten the kierto.
Meillä tehtiin kromosomiverikokeet, vasta-ainehommat, keliakiat jne, tukostaipumuskokeet, nata ja era. Fosfolipideistä en tiedä mitä ne on, mut mulla on semmonen olo että aikalailla kaikki on tutkittu :D Natassa ja erassa on poikkeavuuksia ja tässä pas:ssa koitetaan nyt sitten niitä paikkailla lääkkeillä. Ensi viikon perjantaina edessä Intralipid -tiputus ja ultra. Seuraavalla viikolla sit varmaan siirto. Kiitos tsempeistä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
Pahoittelut negan saaneille, onpa harmillista, ettei montaakaan plussaa osunut tähän ryhmään tämän kesän aikana. Voimia kaikille <3

Täällä eletään tylsääkin tylsempää välikiertoa ja odottelen vain että menkat alkaisivat ja päästäisiin uuteen siirtoon. Mutta eipä ole vielä edes ovulaatiota näkynyt tikuissa vaikka on jo kp14. Hajoo pää jos kierto venyy aivan tajuttoman pitkäksi.

Toivotaan elokuulle sitten kunnon plussavyöryä. :)
 
Mäki pohdin välikierron pitämistä. Meillä sattuu just reissuja tulemaan tähän heinäkuulle, loma kun on. Ois tylsää kököttää kotona sen vuoksi, että dippailee ovista, jää loma lomailematta. Ja kun pelottaa, että se yksi ainoa blasto ei tärppää ja sit lomakin jää lomailematta. Tai siis en minä edes tietä onko ne kaksi muuta päässeet takaisin pakkaseen, en oo uskaltanut kysyä. Varmaan kysyn sitten kun soittelen toimintaohjeita jatkoon. Välikierto tosiaan houkuttaa, mut lähinnä siksi että saa jatkettua tätä toivoa ja lykättyä pettymystä :D Toivon, että muut pääsis pian siirtoihin ja plussaamaan <3 Täällä menkkoja odotellaan, tänään siis "4+0" eli blaston pitäis näkyä plussana, ei näy kuin blankoa, joten lopettelen lääkkeet hiljalleen, vaikka virallinen testipäivä olis vasta maanantaina:cautious:
 
Tsemppiä kaikille muillekin negan saaneille. Ei ole kesän valo eikä koronan kotoilut täällä hirveästi näkyneet, valitettavasti :(

Mehän ei saatu pakkaseen mitään, seuraavaan hoitoon voidaan ilmoittautua lokakuussa eli seuraava ivf ehkä joulukuussa sitten... Ihan kauhealta tuntuisi vaan toimettomana sinne asti odottaa, joten lääkitään sitten omatoimisesti. Jämä letrozolit käyttöön ja mini-asat jo aloitin eilen oletetun oviksen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumitalvi
Hei! Haluaisin osallistua keskusteluun piiiiitkään sivusta seuranneena. Tuntuu, että vertaistuesta voisi olla tässä vaiheessa jo apua.
Olen 30-vuotias, 6 vuotta yritystä takana ja nyt hitusen reilu vuosi hoidoissa.
Aloitettiin suoraan ivf:llä pitkästä yrityksestä johtuen ja nyt menossa ensimmäisen ivf:n kolmanteen pakastetun siirtoon.
Jouduin pitämään taukoa hoidoista hetken, koska pää ei ihan meinannut kestää jatkuvia pettymyksiä. Nyt kuitenkin taas valmistautumassa uuteen ja ekan ivf:n viimeiseen siirtoon.
Meillä diagnoosina selittämätön. Alkiot pitkällä viljelyllä priimaa, mutta eivät vaan kiinnity. Lääkäri ehdotti, että kokeiltaisiin tässä siirrossa embryo-glueta, josko siitä olisi mitään apua. Onkos täällä kellään siitä kokemuksia?
 

Yhteistyössä