ihanaa kesälomaa Ja niin tutunkuuloset fiilikset ja "luovuttajaolo" joten en osaa oikeen mitään sanoa muut kun että mulla aivan järkyttävät hikoilut yöllä siis niin että oikeesti esm tyyny märkä ja ne kivut ja nippailuja jotka mulla siis tarkotti plussaa joten jännä nähdä kuin sinulla käy ISOT TSEMPIT Mä en saa muita hymiöitä kun sydän ja en sitäkään aina..Kiitos kysymästä mutta ei kovin hyvät fiilikset. Viime yönä hikoilin ja se enteilee aina kuukautisia. Ja alavatsassa sellainen tunne, että tässä lähipäivinä kyllä alkaa. Tänään siis pp7. Aiemmin mulla on alkanut aina pp14 tienoilla mut nyt selvästi tuntemukset aikaisemmassa. Sitä jotenkin toisaalta turtuu näihin pettemyksiin tai ehkä sitä ei uskalla olla toiveikas ja alitajuntaisesti valmistuu jo näihin ei-toivottuihin uutisiin. Mutta haaveilu on kyllä toisaalta voimaannuttavaa, kuten @Tupsuli kirjoitti. Jos edellinen Ivf olisi onnistunut, olisin nyt n. viikon ikäisen äiti.
Tänään alkaa kesäloma. Sää kyllä ei kovin kesäinen ole mutta loma kuitenkin!
Ei onnistu emojit mullakaan, jollain selaimella onnistu mut en muista millä. Voi sentään Lumitalvi, olen pahoillani. Sitten kun onnistutte nuo ajatukset saattaa helpottaa ajan myötä. Meidän 1. IVF:n laskettu aika oli 20.3, kansainvälisenä onnellisuuden päivänä. Ei suotu silloin onnea meille, ja pitkään ko. päivä aiheutti katkeruutta. Nyt hymyilen haikeana tuolle ajalle, tavoitan vielä sen hirveän olon joka kaikista negoista vielä tuli tuolloin, mutta nyt kiitollisuus jo voittaa. Uskin, että teidänkin plussa vielä tulee!Kiitos kysymästä mutta ei kovin hyvät fiilikset. Viime yönä hikoilin ja se enteilee aina kuukautisia. Ja alavatsassa sellainen tunne, että tässä lähipäivinä kyllä alkaa. Tänään siis pp7. Aiemmin mulla on alkanut aina pp14 tienoilla mut nyt selvästi tuntemukset aikaisemmassa. Sitä jotenkin toisaalta turtuu näihin pettemyksiin tai ehkä sitä ei uskalla olla toiveikas ja alitajuntaisesti valmistuu jo näihin ei-toivottuihin uutisiin. Mutta haaveilu on kyllä toisaalta voimaannuttavaa, kuten @Tupsuli kirjoitti. Jos edellinen Ivf olisi onnistunut, olisin nyt n. viikon ikäisen äiti.
Tänään alkaa kesäloma. Sää kyllä ei kovin kesäinen ole mutta loma kuitenkin!
Joo mä seurailin Pregnylin katoamista. Vähän erikoista kun näyttää koko ajan harmaata viivanpaikkaa/blankoa, en tiedä kuvittelenko vaan sen viivanpaikan, väriä oli ehkä just keskiviikkona siinä hieman eli siinä oli varmaan Pregnylin jäännökset. Mutta viivanpaikka ei ole yhtään vahvistunut, piti käydä katsomassa omia vanhoja postauksia, että miten mulla aiemmin on mennyt. Viimeksi sain viivanpaikan pp6 /dpo 8 ja se oli vahvistunut seuraavana päivänä. Sitä edellisellä kerralla testasin vasta dpo 11, pp9, koska tuli vuotoa ja silloin oli selkeä plussa, eli on mulla yleensä aikasin näkynyt viivat, haaleat tosin. No voihan se olla, että kiittyminen vaihtelee ja eihän tässä vielä syytä ole kirvestä kaivoon heittää Oireina on ne menkkamaiset polttelut, kohdunkannattimien juilimiset, varsinkin jos on makuulla ja kääntää kylkeä, sattuu tosi paljon nivusiin. Lisäksi keltarauhanen kipuilee. Aika jännää, periaatteessa vanhojen postailujen mukaan samat oireet kuin viime plussassa, erona vaan, että viimeksi testissä viivat, nyt ei Saa nähdä jääkö mielikuvitukseksi tällä kertaa..@Tupsuli kyllä ajoissa testeijen kanssa vai oliko niin että katsot pregnylin tai sen toisen (en muista nimeä) poistumista? @Lumitalvi oikeesti sun oireet kuulostaa ihan lupaavilta. Vaikka et itse uskalla uskoa siihen Täällä tänään virallinen testipäivä pp11 ja kunnon leffaviivat tuli ja kävinkin jo tänään verikokeessa vaikka ma vasta saan vastauksen kun esm:AVA ei käsittele verikokeita viikonloppuisin toki siis pika testejä tekevät...nyt vaan päivä/tunti kerrallaan,välillä tulee hitusen pyyhkiessä tuhrua.klinikalla meinasivat että limakalvot kovilla lääkkeistä ja alkaneesta raskaudesta ja siksi tiputtelee
Pahoittelut jos nyt käy niin että ei viivoja tule mutta malta vielä hetki. Mulla 5päiväinen blasto ja virallinen testi päivä pp11 eli alkio 16vrk sama oli viimeksi nelipäiväinen moulur testipäivä pp12 eli 16 vrk alkio...Minä oon luovuttanut jo tän kierron osalta, pitäshän blasto jo näkyä testeissä viikon päästä siirrosta edes pienellä häivähdyksellä, ihan blankona pysyy, pienet Pregnylin jäänteet hävisivät pari päivää sitten testistä. Sitä paitsi nyt alkaa olla jo pientä ruskeaa vuodossakin, joten menkat varmaan alkais ellei luge pitäis vielä poissa. Te joille on blasto siirretty, kuinka monta päivää siirrosta on virallinen testipäivä? Kun en millään muista milloin mun piti testata, torstainahan tulee 4+0, eli jos sillon ei näy häivähdystäkään voisko lopetella lugesteronia jo? Mitenkähän sitä seuraavaan kiertoon lähtis valmistautumaan, luonnolliseen edelleen vai täysin lääkkeelliseen. Pitäskö kuitenkin kokeilla tuommonen lääkkeellinen seuraavaksi, olis aikataulut selkeemmät. Pahoittelut kaikille negan saanneille, ehkäpä ensi kierrossa sitten meillä tärppää, kesästä energiaa, D-vitamiinia ja voimavaroja ammentaneena
En osaa tähän vastata... Kuin että ei se aina tuolla isossa sairaalassa oo niin järkevää tuo touhu, kaikella kunnioituksella, itsekin siellä töissä Onko sulku jo, pystytkö sinne soittamaan vielä ja kysymään ohjeita?Oliko kukaan muu oysissa? Meille on siis ajoitettu hoito niin, että menkat alkais vko 30. No oys on sulussa 27.7. asti eli koko viikon 30 No siis mun menkat ei ole alkamassa vko 30, vaan todennäköisesti vasta vko 31 lopussa tai 32 alussa koska kierto niin paljo heitellu 22-25 välillä. Mutta siis miten ne voi antaa vko 30 perusteella aikaa kun ovat kiinni... Siis jos esim. alkais vko 30 ma menkat, niin eka ultrahan pitäis olla mun tilanteessa jo pe.
Meillä tehtiin kromosomiverikokeet, vasta-ainehommat, keliakiat jne, tukostaipumuskokeet, nata ja era. Fosfolipideistä en tiedä mitä ne on, mut mulla on semmonen olo että aikalailla kaikki on tutkittu Natassa ja erassa on poikkeavuuksia ja tässä pas:ssa koitetaan nyt sitten niitä paikkailla lääkkeillä. Ensi viikon perjantaina edessä Intralipid -tiputus ja ultra. Seuraavalla viikolla sit varmaan siirto. Kiitos tsempeistäEn osaa tähän vastata... Kuin että ei se aina tuolla isossa sairaalassa oo niin järkevää tuo touhu, kaikella kunnioituksella, itsekin siellä töissä Onko sulku jo, pystytkö sinne soittamaan vielä ja kysymään ohjeita?
@odotuksenodotus Kuinka laajasti keskenmenoja tutkittiin? Kaikki hyytymis/vuotohäiriöjutut, vasta-ainetutk. ja fosfolipidit ym? En oo yhtään näihin perehtynyt, mutta joskus multakin katsottiin keliakia-va:t ja kilpirauhasvasta-aineet, kun meni monta IVF:aa ilman inahdustakaan testissä. Keskenmenoa en ole toistaiseksi kokenut. Tsemppiä sulle tähän kiertoon! Ehkä tämä on nyt sitten the kierto.