@Pimpula plussasi kesäkuussa ja eikös
@pcosilainen plussannut myös
Miten
@Pimpula76 sun viivat, vahvistuuko? Entä vuoteleeko vielä?
Pp1. Täällä pääsin piinailemaan, tänään pistin Gonapeptylin. Pakkaseenkin meni eilen blastovaiheessa yksi, tänään ehkä 1-2 vielä hitaampaa kaveria. Ihan huikee tulos, kun en uskonut että yksikään etenee siirrettäväksi asti! Nyt on hiukan ristiriitaiset olot, välillä en edes muista, että alkio on siirretty, välillä on olo, että miksei vois jo heti tärpätä ja sitten realisti iskee takaisin, että ei joka alkio tod. näk. elinkelposia ole, että hattu viilenemään! Itse siirto oli helppo, ei tuntunut muu kuin sen tähystimen laittaminen. Kahden synnytyksen jälkeen kohdunkaula on ilmeisesti jo väljä. Ja on tuntunut hieman paineen tunnetta menkkamaisesti, kuten ennen siirtoakin, varmaan Lugesteroniin liittyen.
Ensimmäistä kertaa mulla ei ole yhtään raskaustestiä kotona. Enkä osta! Vasta jos alkaa tulla oireita, voin ostaa, mutta nyt aattelin ootella ainakin ens viikkoon... Toisaalta tuo Pimpulan pp4 plussa kyllä vähän innostaa, jospa itsekin testailis jo esim. sunnuntaina, kun alkaa kesäloma... Mulla on ovistestejä vielä pari kpl, joten niillä vois kokeille vahvistuuko viivat, sit on digiovistestejäkin muutama
Tsemppia
@Tuutikki84 elokuun siirtoon, ehkäpä se tosiaan on teidän kuukausi