IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Wintersun, toivotaan, että nyt on teidän vuoro! Kuukautistenko takia menee syyskuulle? Mulla on "onneksi" lyhyt kierto, että lusin kohta yhdet kuukautiset ja sitä seuraavaan hoito.

Aloitin diabeteslääkityksen ja ei ole tullut sivuoireita :). Siis hoitosuunnitelman osa. Lääkärille aika 8.7 hoidon suunnitteluun.
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu_78
Heippa, saako tulla mukaan kirjoittelemaan ja lukemaan kokemuksia? Mulla jo kaksi lasta ja ollaan mieheni kanssa 06/2018 aloitettu ensimmäisen yhteisen yritys. Tulinkin nopeasti raskaaksi, mutta meni kesken syyskuussa. Sen jälkeen ei ainuttakaan plussaa olla saatu. Nyt tehtiin päätös tutkimuksiin menosta, mulla ikää kuitenkin jo 42v. Mies on nuorempi, mutta hänellä ei ole lapsia. Lapsettomuusasiat on itselleni aivan vieraita, koska aiemmin olen raskautunut helposti. Mistä tutkimukset alkaa (miehen sperma-analyysin jälkeen) naisella ja onko joku tietty "järjestys" tässä iässä miten edetään. Paljon on kysymyksiä ensimmäiselle käynnille joka varattiin Lappeenrannan Felicitakseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu_78 ja MyMa
Täällä taas piinailut ohi täysin tuloksettomina, veritesti taas kerran alle 2 eli nega. En varmaan koskaan saa nähä muuta tulosta, tuskin tässä koskaan raskaaksi tullaan. Kun ei ees kiinnittyä yritä ikinä.
En jaksanut tällä kertaa tehä ees kotitestejä, yhen tein viime viikon alkupuolella olikohan se pp8 ja kun sekin taas nega oli niin totesin että turha enää kotona testata, harmittaa vaan enemmän niitten katselu.

Tuntuu taas niin turhalle ja toivottomalle tämä taivail.
 
@justhope pahoittelut negasta! Oliko mones kerta?

@M4rianne77, yksityisellä varmaan tehdään niin paljon tutkimuksia kuin pörssi kestää :) Itselle tehtiin normaali gynegologinen tarkastus ja kuukautiskierron kartoitus. Tutkimuksista voi katsoa lafkan sivuilta :) Meillä todettiin, ettei kummassakaan vikaa, mutta niin vaan mentiin 5 vuotta yhdellä plussauksella, joka paljastui tuulimunaksi. Varmaan IVF järkevin sun iän vuoksi. Kevythoidot ei varmaan riitä, luulisin!Nyt siis luovutetut munasolut, joilla tuloksena kaksi raskautta ja kaksi keskenmenoa :(
 
@kiia-s ja @justhope suuret pahoittelut negasta :(:cry: Justhope, on varmasti raastavaa kun ei tule edes kiinnittymisyritystä. Muistatko/tiedätkö, minkälaatuisia alkioita teillä on? Onneksi teillä on vielä ihan hyvin reserviä jäljellä, vaikka nyt on tietysti suuri surku päällä. Koska seuraavaan siirtoon?

@m4rianne7 tervetuloa joukkoon tummaan :) Varmasti paljon saat vastauksia ekalla käynnillä ihan kysymättäkin, kun kyseessä on kuitenkin enimmäkseen keskustelu- ja selvityskäynti, ja ultraus tehdään (alakautta) varmaankin myös. Me saatiin hoitojen alussa myös iso nivaska esitteitä, joista pystyi sitten kotona kertaamaan asioita, jotka meni ekalla kerralla ohi :D Ja siinä hoitojen edetessä ne asiat alkaa selkiintyä. Kuvittelisin myös, että teillekin lähdetään IVF-hoitoihin iän takia. Ja yksityisellä tosiaan hoidetaan kyllä niin kauan kuin laskut saa maksettua :ROFLMAO: Tsemppiä alkuun! Koska eka käynti?

@kirsillevauva hyvä kun suunnitelmat taas etenee ja olet päässyt taas (kai?) parempaan yritysfiilikseen km jälkeen (y) Sulla varmaan siis 8.8. käynti, eikä 8.7.?

@Wintersun niin raastavaa kun pitää odotella, eikä pääse vielä tositoimiin vaikka haluaisi, I feel you!o_O

Itsellä nyt takana 3kk Novofemia munasarjojen herättelyyn kolmekymppisen "vaihdevuosista" :confused: Menkat olleet nyt siis kolme kertaa, eilen alkoi taas vuoto. Joka kerralla ollut hieman edellistä runsaammat. Novofemia syötiin siis putkeen 3x 28 tbl. Ekassa kierrossa vuoto alkoi kiekon loputtua, nyt kaksi jälkimmäistä vuoto alkanut jo kp 26-27. Onkohan tämä jotenkin merkillepantava asia, mä en oikein tätä asiaa osaa tulkita... Nyt aloitin kuitenkin suunnitelman mukaan Zumenonin, ja ultra heti kesätauon jälkeen elokuun alussa. Siirto elokuun aikana. Kävin ennen klinikan lomia näytillä, ja limis loistokkaan hyvä ja monikerroksinen rakenne.

MyMa
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu_78
Voi hitsi @justhope harmittaa sun puolesta! Sitkeyttä tämä homma vaatii ja sitä sullakin on ollut. Älä luovuta! En muista, oliko sulla jo jotain lisäjutskia, esim. scratching (suolaliuoshuuhtelu uä-yhteydessä ennen siirtoa lisää ns.kohdun vastaanottavuutta?), alkioliima, kortisonitabletit, Tractocilen tiputus suoneen ennen siirtoa. Alkioliimasta en tiedä, mutta noi muut ei ihan kauheesti tuo lisähintaa. Ja tietty Gonapeptyl siirron jälkeen. Ja varmaan montaa muutakin tapauskohtaisesti kokeillaan. En tiedä soveltuisiko noista jokin/jotkut sun tapaukseen.
Ja sitten omat poppakonstit, joiden käyttö ehkä vaan itsellä omaa psyykkausta, kuten ruokavalio, lisäravinteet jne. Itse harkitsen tällä kertaa gluteiinitonta tai ainakin vähentämistä, sokeria vähemmälle ja ehkä hylaa (mulla siis lieviä vatsaongelmia yleensäkin ja vähän nivelissä). Jotain rentoutusjuttuja voisin ehkä vielä kehitellä, ehkä hieroja. Akupunktiota en taida sen hinnan takia nyt ees harkita (vaikka uskonkin että voi auttaa). Eihän sitä tosiaan tiedä mikä auttaa tai mikä mättää milloinkin. Varsinkin itsellä iän takia ne kromosomivirheet niin todennäköisiä. Ja niitä kun ei ole valitett.tutkittu niin ei tiedä. Mutta alkiot ovat yksilöitä ja siksi jaksan vielä yrittää nuo kaksi pakkasesta, vaikka mieli tekisi lahjasolupuolelle asap!
Mulla siis tänään ultraus ja kaikki kohdussa ok, suolahuuhtelu tehty ja siirtoa odottelemaan melkein kaksi viikkoa (loman takia pidempi siirtoväli, mutta koska lääkkeillä pas niin pitäisi olla ok). Kaikille hyvää kesää ja tsempit&voimahalit vaiheisiinne!
 
Kiitos @MyMa ja @Nipsu_78 tsempistä, sitä tässä tarvitaan!
Seuraavaan siirtoon aion tuttuun tyyliini jo heti seuraavassa kierrossa taas, välillä kyllä itseki ihmettelen mistä revin tätä jaksamista - mutta tauon pitäminen tuntuisi itselleni paljon kurjemmalle jotenkin. Vaikka tottahan tämä alituinen lääkkeitten ja muitten muistaminenkin raskasta välillä on. Eli luultavasti seuraava siirto on ensi kuun alkupuolella.

Ja joo on mulla jotain juttuja kokeitu, nata- ja readytesit otettiin tuossa alkuvuonna, niissä ei selvinnyt mitään muutettavaa että voisi kokeilla jotain uutta. Ja siinähän ilmeisesti tulee samalla tavallaan scratchingvaikutus kohtuun, tosin mulla sen hyöty ehkä heikko kun testien jälkeen piti yksi välikierto oottaa testituloksia ja sitten oli vain yksi alkio tuolloin jäljellä eikä se ainakaan kiinnittynyt.... kun scratchingin hyöty ymmärtääkseni ei muutamaa kiertoa kauemmas riitä. Gonapeptyl on pistetty joka kerta, viime kerralla pistin kaksinkertasen annoksen. Alkioliimaan en ole perehtynyt, pitäisi kai tutkia asiaa...
Itse olen liki koko ikäni ollut gluteenittomalla ruokavaliolla keliakian takia oten siitäkään en oikein uutta konstia saa...
Se kai tässä on vaikeaa kun mun kohalla mentiin käytännössä suoraan ivf-hoitoihin ja nekin tehty varsin tujuin lääkkein alusta asti niin välillä tuntuu että onko tässä ees mitään mitä voisi muuttaa. Varsinkin kun nuo limakalvotestien tulokset oli että kaikki normaalia eli nykynen lääkitys ja muut niin homman teoriassa pitäisi toimia kohdun puolesta.
Tai juu oishan se akupunktio ja tämmöset, mutta itse en oikein sitä ole ajatellut - tässä joutuu olemaan töistä muutenkin tosi paljon pois niin ei oikein voi vielä akupunktiojutuilla lisätä. Ehkä sekin että mulla on muutenkin kynnys ajatukselle että menisi jonnekin pisteltäväksi, ei tunnu itselleni rentouttavalle ajatukselle - mä olen vähän vaivaantuvaa ihmistyyppiä että jo kampaajakäynnit on epärentouttavia ja stressaavia... :ROFLMAO:

Kai tämä vaan on niin tuuripeliä. Alkiot on tosiaan yksilöitä. Mä olen koko ajan ajatellut että olen niin nuori että kai ne alkiot vielä ihan ok ois... toisaalta lahjasiittiöt käytössä niin toki arpapeliä siinäkin mielessä, kai se lahjottajakin voi alkioitten laatuun ehkä vaikuttaa. Mulle ei ole mitään luokituksia alkioista annettu enkä ole kysellyt, siirroissa vaan sanottu että hyvälaatusia oisivat olleet. Olen ajatellut että kyllä ne ammattilaiset tietää onko hyvä ja siirtokelpoinen vai ei, lopultahan ne luokitukset muutoin kai on vaan osviittaa antavia ja huonoksikin luokiteltu voikin olla se the hyvä alkio
 
Painoa en ole saanut pudotettua, ja täti totesikin kohteliaasti minun lihoneen, kun ei oltu vuoteen nähty :( Ymmärsin kuitenkin lääkärin puheista, ettei se ylipaino ole ihan katastrofi, vaan haittoja voidaan kiertää lääkkeiden avulla. Suunnittelukäynti on 9.8 :) Odottavan aika on todella pitkä.
 
@justhope hirmuinen määrä siirtoja! Onko lääkärillä aavistus, miksi et plussaa? Ihmettelen, miten jaksat tota jatkuvaa hormonimyrskyä? Itse tulin hulluksi niistä hormoneista, aloin kerran itkemään töissä asiakkaan nähden, kun se oli niin ilkeä ;)

@Nipsu_78, mikä tuo suolahuuhtelu on?

Mulla tulee seuraavaan siirtoon instalipid (jos muistan nimen oikein), luin että hyviä vaikutuksia ollut keskenmenojen ehkäisyyn.
 
@kirsillevauva ei ole lääkäri mulle mitään arvaillut. Kun se natatesti tuloksineenkin oli normaali eli kaiken tosiaan pitäisi toimia normaalisti...
Toki mulla on taustalla pcos ja kohtu on kaksiosainen, mutta mun ymmärääkseni pcos vaikuttaa enemmänkin siihen ovulointiin ja kaksiosasuus lisää keskenmenon riskiä... niin itse olen järkeillyt että ei kai ne voi tähän olla syynä ettei kiinnity. Tai toki kaksiosaisuus voisi olla jos olisi ees kiinnittymisyrityksiä, silloin ajattelisin itse että vain huonoon paikkaan koittanut kiinni.
Itse olen miettinyt voisiko osasyy olla sekin että mulla on kuutisen senttiä iso kysta munasarjassa. Aiemmin on ollut kaksi kystaa perätysten ja ne leikattu pois, tää kolmas tuli heti tokan leikkauksesta toivuttua. Tästä päätettiin ettei leikata ellei kasva liian isoksi, kun olen muissa leikkauksissani jo menettänyt toisen munasarjani ja toisestakin osan, enää ei halua lääkärit leikata jos ei oo pakko. Mutta olen pohtinut voiko tuo kystan olemassa olo aiheuttaa jotain ongelmia kiinnittymiselle... tosin sekin kai olisi nata-testin tuloksissa näkynyt? Tai luulisi että se silloin vaikuttaisi siihen mikä tulos tulee siitä kun selvitetään sitä kohdun vastaanottavuutta tms....

Vaan joo, lääkäri kyllä on tähän asti ihan luottavainen ollut että kyllä pitäisi onnistua ja että alkiosta se on lopulta kiinni kuinka käy.

Ja juu onhan tää siirtomäärä jo melko hurja. Toivoa saa että määrä joskus toisi onnenkin...
Mulla ei hirveesti nuo hormonit ole vointiin vaikuttaneet. Tai ainakaan sillä lailla ikävällä tavalla, isoin haitta on kova väsymys. Olen huomannut että kovimmillaan väsymys on aamupäivällä ja illalla kun tulee töistä kotiin. Mielialaan vaikutus on isoin kun lääkkeet on negatiivisen testituloksen tultua lopettanut, siinä kohtaa on aina muutama päivä aika pahalla tuulella... mutta se varmaan menee ihan jo sen huonon uutisenkin piikkiin, heh.
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu_78
@kirsillevauva ei ole lääkäri mulle mitään arvaillut. Kun se natatesti tuloksineenkin oli normaali eli kaiken tosiaan pitäisi toimia normaalisti...
Toki mulla on taustalla pcos ja kohtu on kaksiosainen, mutta mun ymmärääkseni pcos vaikuttaa enemmänkin siihen ovulointiin ja kaksiosasuus lisää keskenmenon riskiä... niin itse olen järkeillyt että ei kai ne voi tähän olla syynä ettei kiinnity. Tai toki kaksiosaisuus voisi olla jos olisi ees kiinnittymisyrityksiä, silloin ajattelisin itse että vain huonoon paikkaan koittanut kiinni.
Itse olen miettinyt voisiko osasyy olla sekin että mulla on kuutisen senttiä iso kysta munasarjassa. Aiemmin on ollut kaksi kystaa perätysten ja ne leikattu pois, tää kolmas tuli heti tokan leikkauksesta toivuttua. Tästä päätettiin ettei leikata ellei kasva liian isoksi, kun olen muissa leikkauksissani jo menettänyt toisen munasarjani ja toisestakin osan, enää ei halua lääkärit leikata jos ei oo pakko. Mutta olen pohtinut voiko tuo kystan olemassa olo aiheuttaa jotain ongelmia kiinnittymiselle... tosin sekin kai olisi nata-testin tuloksissa näkynyt? Tai luulisi että se silloin vaikuttaisi siihen mikä tulos tulee siitä kun selvitetään sitä kohdun vastaanottavuutta tms....

Vaan joo, lääkäri kyllä on tähän asti ihan luottavainen ollut että kyllä pitäisi onnistua ja että alkiosta se on lopulta kiinni kuinka käy.

Ja juu onhan tää siirtomäärä jo melko hurja. Toivoa saa että määrä joskus toisi onnenkin...
Mulla ei hirveesti nuo hormonit ole vointiin vaikuttaneet. Tai ainakaan sillä lailla ikävällä tavalla, isoin haitta on kova väsymys. Olen huomannut että kovimmillaan väsymys on aamupäivällä ja illalla kun tulee töistä kotiin. Mielialaan vaikutus on isoin kun lääkkeet on negatiivisen testituloksen tultua lopettanut, siinä kohtaa on aina muutama päivä aika pahalla tuulella... mutta se varmaan menee ihan jo sen huonon uutisenkin piikkiin, heh.
@justhope - halusin huikata taalta taustalta, jos vaikka toisi toivoa - Minulla oli 8 alkionsiirtoa eika yhtaan kiinnittymisyritysta. Mitaan erityista syyta ei loytynyt. 5 siirtoa oli omista ja 3 ensimmaiselta luovuttajalta. Sitten yhdeksannessa siirrossa vaihdoimme luovuttajaa, laakkeista ihan aika lailla peruslaakkeet (vaikka niita hiukan enemman) ja mies soi seitsemisen kuukautta Sermatropia ja muita vitamiineja ja antioksidantteja. Yhdeksannesta sitten tarppasi. Eli toivoa todellakin on, vaikka ei olisi ollut yhtaan kiinnittymisyritysta. Tsemppia!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu_78
@justhope tsemppiä.. tiedän niin tuon tyhjyyden ja toivottomuuden tunteen kun "kaikki on hyvin" ja mitään ei vaan tapahdu, muuta kun rahaa palaa.. mutta jos se toivoa luon niin 18 siirtoa, yksi kemiallinnen (oisko ollut jossain 10. siirron tienoilla) ja yksi tuulimuna (tässä scrätsin, mikä mulla tais nyt se avain olla) . Plus siihen lähes 7 vuoden aikana lukemattomia kiertoja ihan perinteistä menetelmää.. ja sit tämä lähes luomu (se nata-testin scrätsing taustalla vain) ihme.. en todellakaan olisi koskaan uskonut!!!!!
 
Kiitos @Rusakkonen ja @Domi kyllä nuo aina toivoa luo :) Kyllä mä yritän luottaa siihen että ehkä vielä joskus onnistaa.
Välillä vain on vaikea hyväksyä tätä ettei onnistu vaikka kuinka sitkeä yrittää olla, mulla on niin kova toive että lapsen saisin. Ekan kerran astelin klinikalle jo yli 2,5 vuotta sitten, vaikka sieltä ekat pari vuotta aina vaan pois käännytettiin noitten kystieni takia julkiselle leikkausjonoihin. Eka lääkärini tosin ei muutenkaan ollut selvästikkään kovin kiinnostunut hoitamaan yksin lasta toivovaa, paljon toisteli että olen vielä niin nuori, terve ja mies kyllä löytyy vielä joskus...

Olikin sitten lievä järkytys kun nykynen lääkäri, joka suostui hoitamaan, totesi että mahikset luomusti lapseen olisi kyllä olemattomat, munajohtimet on ilmeisesti tuhoutuneet ekan leikkauksen jäljiltä tulehtumisen takia.

Nyt sitten roikkuu siinä toivossa että tää ivf-hoito on ainoa toivoni lapseen. Ei voi kuin toivoa että onnistuu. Välillä olen pohtinut milloin pitää luovuttaa. Nythän on mulla jo kolmas ivf-hoito menossa. :rolleyes: Kai se raja lopulta vastaan tulee siinäkin...

Noh nyt meni jo ihan jaaritteluksi mulla. Mutta kiitos oikeasti että jaksatte toivoa valaa, ei se plussaus voi mahotonta olla vaikka tällä hetkellä sille tahtoo välillä tuntua.
 
Heippa!

Saakos ”jälleen” liittyä seuraanne? Olin tosiaan tässä samaisessa ketjussa 3vuotta sitten, onko siitä muka niin pitkä aika?! Tytön saimme icsi toisella pas siirrolla, tuoresiirto ei onnistunut ja hän täyttää syksyllä 3v. Ja nyt vauvakuume on palannut.
Taustaa vielä sen verran että mieheni sairasti 7vuotta sitten ärhkän syövän joka vei häneltä mahdollisuuden tulla isäksi normaalisti vällyjen välissä, onneksi kuitenkin hän purkitti ennen hoitojen aloitusta. Syöpä oli kuitenki niin ärhäkkä jo siinä kohtaa että laatu kärsi joten icsi ainoa millä onnistuu. Pakkaseen jäi 11 alkiota odottamaan.
Mitäs viellä, itse olen 26v ja mieheni 29v. Elokuun menkat kun alkaa niin soittelen tyksiin, eikös se aloitus mennyt niin? Jännittää kovasti!
Tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu_78
Jätin soittopyynnön Dextraan toiselle lääkärille, koska hoidot pyörivät koko ajan mielessä ja olisi ihana päästä seuraavaan siirtoon. Niklas niminen lääkäri soittaa minulle huomenna. Ymmärrän, ettei siirtoa kannata tehdä, jos miehen kromosomitulokset eivät ole tulleet. Mies kävi tutkimuksissa 24.6 ja sanottiin, että kolme viikkoa menee tuloksissa. Nyt siitä on neljä viikkoa. Tukostestissä en ole vielä käynyt, kun sitä suositeltiin elokuun alkuun. Saa nähdä mitä lääkäri sanoo, odotanko vielä yhden kierron, vai pääsenkö seuraavaan kiertoon hoitoon. Kuukautiset alkaa viikonloppuna!
 
]Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään

Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa #1.IVF
Carinem #10/16 #1. #endo #2.IVF
daim1 #7/16 #1. #selittämätön/matala AMH #4.ICSI
Elisa_maria #-15 #1 #selittämätön #2.IVF
Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD
JannaJ #-10 #2. #selit./1.tuuba/hiipuvat munas. #2.IVF
Jasmina20 #26 #toinen #miehellä syöpä #1. IVF? PAS tulossa 8/19
kirsillevauva#45 #12/2013# ? # ?# lahjamunasolut / 1.Pas
KuuBe #2013 #1.#selittämätön #2.IVF/1.PAS
Lallastiina #10/2015 #1. #munasarjavasta-aineet? #2.IVF
lapsettomuutta10v #1. #munatorvet/alkioiden laatu #2.IVF
Maravilla #2/15 #1. #selit # 3.IVF
Mariah33 #5/13 #1. # selittämätön/ikä #3.ICSI
Missukkaliini #4/2016 #0 #tuntematon syy #1.IVF
MyMa #31 #2016 #2. #PCO/anovulaatio #2.IVF 2.pas tulossa 8/19
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu #2.ICSI
Neppari123 #2015 #2 #selittämätön #2.IVF/1.PAS
Ninnupinnu #6/16 #1. #selittämätön #5.IVF
Orapihlaja89 #-16 #2. #siittiöt #1.IVF/1.PAS
Piikkinen #12/16 #2. #matala amh+ikä+endo+perussairaus #4.IVF
Silmu75 #43 #2013 #1. #ainakin endometrioosi ja ikä #1.IVF/ICSI lahjasoluilla tulossa 9/19
Summerblues #2/16 #1. #selittämätön #1.IVF/ICSI
Taigariina # 1/16 #1. # endometrioosi #2.IVF
Toivo2016 #3/13 #1. #ikä, johdin poist. ym #6.IVf
Tuimatar #10/2016 #1. #selittämätön/ siittiövasta-aineet #1.IVF
Uneksija17 #4/15 #1. #pcos/selit. #1.IVF/2.PAS
Wintersun #12/10 #siittiöt #1.IVF/ICSI tulossa


Piinailijat


:love: Plussat 2018 :love:
Syyskuu:
Ihanapa 2.ICSI/1.PAS (3pv) (km)
rouvaNiisku 1.IVF/2.PAS(4pv)
Sunflower33 1.IVF/1.PAS (3pv)
Mandala 2.IVF/2.PAS (5pv)
Nipsu_78 2.IVF/1.PAS (3pv) (km)
atvk87 1.ICSI/2.PAS (5pv)
Lokakuu:
love- 3.IVF/ICSI/1.PAS (4pv)
Marraskuu:
adelmiina_ 3.IVF/2.PAS (5pv)
hillan_kukka 4. IVF/1.PAS (5pv) (km)
vipe1986 2.ICSI 2.PAS (4pv)
Ihanapa 2.ICS/3.PAS (3pv)
Katti75 3. IVF/1.PAS (6pv)
Joulukuu:
Taival 2.ICSI/2.PAS (6pv)
Nomini 1.IVF/1.PAS
BlackCat 1.ICSI/1.PAS (km)
AuroraK 1. IVF (5pvä) (km)
gemmy 4.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2019 :love:
Tammikuu:
hillan_kukka 4.IVF/2.PAS (5pv)
CherryPie85 3.ICSI/2.PAS (6pv)
Domi (5 IVF:n, yhteensä 18 siirron jälkeen "luomu", scratsingin jälk.)
Helmikuu:
kirsillevauva lahjamunasoluhoito (5pv) (km 8+0)
Taigariina 2.IVF (2pv)
Milli-34 2.ICSI (3pv) (tm)
Maaliskuu:
Anemonee 2.ICSI (6.pv)
Noran 2.IVF/5.PAS (3pv)
AuroraK 1. IVF, 2. PAS
Huhtikuu:
WishingUponAStar 1. IVF 1.PAS (5pv)
BlackCat 1.ICSI 2.PAS (3pv)
julie_ 1.IVF/ICSI/3.PAS (3pv)
Rusakkonen 6.IVF/ICSI (3pv)
rouvaNiisku 1. IVF 3. PAS
Toukokuu:
Millionnea 3.ICSI (3pv)
Nipsu_78 4.ivf, 1.pas, (5pv)
Kirsillevauva (km)
Kesäkuu:
Shelterme
1.IFV 1.PAS
Toiveitakovain80 1.IVF/1.PAS
Jantzu 5. ICSI 1. PAS
Aislinn83 2. IVF
Nonnakka 1.IVF 1. PAS
Nyuu 3. IVF
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin nyt listaa, se olikin painunut tuonne touko-kesäkuun vaihteeseen asti! Nyt se on hirmuisen pitkä, hankala lukea ja seurata. Ehdotan, että ihan kylmästi poistetaan nyt plussat 2018, kun vuosi on jo pitkälle yli puolenvälin?

Ja samoin voisin perata tuolta alun listalta sellaisia, joista ei ole aikapäiviin kuulunut mitään. Sopiiko tällainen? Saa myös olla eri mieltä :) Ja säilyyhän ne tiedot tuolla vanhoissa listoissa, kun vaan selailee sitten taaksepäin. Ja jos joku "herää" uudestaan, niin pääseehän sitä takaisin listalle kun vaan huutaa hep. Olisi sitten mukavampi lukea ja päivittäkin tätä.

Jos on korjattavaa tai lisättävää, niin tägätkää mut niin korjaan sitten. Nyt ei tainnut olla ketään piinailijoita?
 
Sekoitan vielä lisää pakkaa ja kommentoin muita asioita kuin tota listaa :cool: Kerrankin kun istuu ihan tietokoneen äärelle, niin saa rauhassa kirjoittaa.

@justhope katsotaan, päästäänkö piinailemaan samoihin aikoihin. Mulla pitäisi olla siirto elokuun toisella viikolla, jos kaikki menee suunnitellusti. Hienoa, kun jaksat peräkkäisiä siirtoja! Itsellä ei tästä ole kokemusta, aina pidetty jotain ihme välipäitä. Niin ja mulla myös lapsettomuuden syy PCO, nimenomaan ovulaatioonhan se vaikuttaakin. Mulla ei siis luomuovista ole ollut vuosikausiin. Ootko muuten yksityisellä vai julkisella hoidossa?

@kirsillevauva no olipa kiva tervehdys hoitajalta, että oot lihonut :( Kai sitä aikuinen ihminen painonsa tietää. Toivottavasti lääkäreillä olisi tosiaan eväitä vähentää painosta johtuvia haittoja muilla keinoin! Ja tuo miehen tulosten odottelu- varmaan loma-aika pidentää odotusta? Heinäkuussa ei Suomessa kyllä mikään etene...

@Jasmina20 tervetuloa mukaan :) Upea juttu, että siittiöitä saatiin talteen ennen syöpähoitoja! Toivottavasti pääset pian hoitoon. Pitääkö jonottaa uudestaan, kun IVF on jo tehty? Mulle tää julkisen systeemi on ihan vieras, kun ollaan itse yksärillä.

ON: Zumenonia olen syönyt nyt reilun viikon, ensi viikon lopulla ultraan heti kun klinikka aukeaa (ja alkuviikko ollaan reissussa).Siirto vkolla 33. Kyllä huomaa että vaikuttaa mielialaan tuo Zumenon, oon tosi alakuloinen ja itkuinen. Muutenkin nyt ollut ongelmia ystävyyssuhteissa ym, niin tää hormonimyrsky kyllä ei asiaa auta. Lisäksi paikat on vähän turvoksissa, tuntuu että alapää on ihan pullea eikä pyörälläkään pysty ajamaan kunnolla :ROFLMAO: Ähh ja pian pitää vielä aloittaa ne saamarin Lugesteronit, inhoan niitä!

MyMa
 
@MyMa Mulle vois lisätä, että 1.IVF lahjasoluilla tulossa syyskuussa. Ei se nyt ihan varmaa ole tuo kuukausi, mutta elokuun lopulla odotellaan tietoa luovuttajasta. En ole tänne nyt juuri kirjoitellut, mutta mielelläni pysyisin listalla ja varmasti aktivoidun kun alkaa tapahtua. :)
 
  • Tykkää
Reactions: MyMa
@MyMa , se oli mun täti, joka kommentoi mun painoa, ei hoitaja :) Ja minusta @Nipsu_78 meni kesken, kuten minullakin?

Miehen tulokset on kuulemma postitettu 18.7 eli ovat tulossa :) Katsotaan mitä Niklas sanoo, voidaanko siirto tehdä, kun tukostapipumuskoetta ei ole tehty vielä, vai voinko tehdä vielä tällä viikolla. Toivottavasti siirto onnistuu tähän kiertoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu_78

Yhteistyössä