@kirsillevauva ei ole lääkäri mulle mitään arvaillut. Kun se natatesti tuloksineenkin oli normaali eli kaiken tosiaan pitäisi toimia normaalisti...
Toki mulla on taustalla pcos ja kohtu on kaksiosainen, mutta mun ymmärääkseni pcos vaikuttaa enemmänkin siihen ovulointiin ja kaksiosasuus lisää keskenmenon riskiä... niin itse olen järkeillyt että ei kai ne voi tähän olla syynä ettei kiinnity. Tai toki kaksiosaisuus voisi olla jos olisi ees kiinnittymisyrityksiä, silloin ajattelisin itse että vain huonoon paikkaan koittanut kiinni.
Itse olen miettinyt voisiko osasyy olla sekin että mulla on kuutisen senttiä iso kysta munasarjassa. Aiemmin on ollut kaksi kystaa perätysten ja ne leikattu pois, tää kolmas tuli heti tokan leikkauksesta toivuttua. Tästä päätettiin ettei leikata ellei kasva liian isoksi, kun olen muissa leikkauksissani jo menettänyt toisen munasarjani ja toisestakin osan, enää ei halua lääkärit leikata jos ei oo pakko. Mutta olen pohtinut voiko tuo kystan olemassa olo aiheuttaa jotain ongelmia kiinnittymiselle... tosin sekin kai olisi nata-testin tuloksissa näkynyt? Tai luulisi että se silloin vaikuttaisi siihen mikä tulos tulee siitä kun selvitetään sitä kohdun vastaanottavuutta tms....
Vaan joo, lääkäri kyllä on tähän asti ihan luottavainen ollut että kyllä pitäisi onnistua ja että alkiosta se on lopulta kiinni kuinka käy.
Ja juu onhan tää siirtomäärä jo melko hurja. Toivoa saa että määrä joskus toisi onnenkin...
Mulla ei hirveesti nuo hormonit ole vointiin vaikuttaneet. Tai ainakaan sillä lailla ikävällä tavalla, isoin haitta on kova väsymys. Olen huomannut että kovimmillaan väsymys on aamupäivällä ja illalla kun tulee töistä kotiin. Mielialaan vaikutus on isoin kun lääkkeet on negatiivisen testituloksen tultua lopettanut, siinä kohtaa on aina muutama päivä aika pahalla tuulella... mutta se varmaan menee ihan jo sen huonon uutisenkin piikkiin, heh.