Ha hah, no me ollaan ketarat ojos samaan aikaan Mulla oli paljon pienempi annos 3 x 200 ja loput 150 >
Tänään ei piikkejä!
Tänään ei piikkejä!
Mulle lääkäri sanoi että siihen jää niin paljon "ylimääräistä" pulloon että älä heitä pois jos vielä tarvii muutama lisä päivä sumutella ni ei tarvi ostaa uutta.Nonni, synarelat nokassa ja pi**upallurat paikoillaan! Tän on ny paree onnistua! Btw, huomasin silloin kun tuota synarelaa käytin, että ne annoskoot ei pidä yhtään paikkaansa. Kun sen piti olla jo loppu, eli merkkattu kertamäärä käytetty ni se pullo oli vielä puolillaan. Eli ei kannata ihan heti uutta putelia ostaa etiketti irti ja kirkasta valoa vasten niin näkyy hyvin se määrä mitä on jäljellä. Säästövinkkiä taas!
joo, siellä on kyllä vielä reilusti sitä jäljellä! Mulla ei oo ku noita CB digitestejä, ni en tiiä viittinks hupia lähtee kokeileen. Muutenkin alkaa olla jännäpäivät siinä vaiheessa et vois kohta jo näkyä mahdollinen raskauskin. Muussa tapauksessa voisin koittaakinMulle lääkäri sanoi että siihen jää niin paljon "ylimääräistä" pulloon että älä heitä pois jos vielä tarvii muutama lisä päivä sumutella ni ei tarvi ostaa uutta.
Jos sul on ni testaappa huvikseen näyttääkö ovistesti sulla jotain
en mä tiedä vielä. Nythän mulla on PP4 menossa. Viime kuusta on jo niin paljon aikaa, etten muista miten muilla on alkanut jo mahdolliset plussat näkyä? koska sinä? Sun neljä sidukkaa ei varmasti haitannut yhtään mitään, päinvastoin! Rentouduit varmasti juuri sopivasti tsemppiä kaikille punktioihin ja piinailuihinKoska nennalii ajattelit alkaa testaamaan vai odotatko ihan testipäivään?
Musta tuntuu että tää meni mönkään, join eilen 4 siideriä, vaikka luin ettei pitäisi olla haittaa niin kyllä nyt on syyllinen olo tänään pp3
Yleensä tietyillä klinikoilla on oma tapa mitä tehdä, ja heillä omat perustelut sille. Mutta varmasti siellä voidaan ottaa huomioon asiakkaan toiveet, vähän paremmin varmasti kuin julkisella.Ensimmäisen ivf-hoidon suunnittelu ensi viikolla. Yksityisellä ollaan. Vinkkejä mitä kannattaa ottaa huomioon ja kysyä? Voikohan itse vaikuttaa siihen, monenko päivän ikäisenä alkio siirretään (jos alkioita saadaan)?
Mulla on ollut koko ajan tunne että nyt sulla tärppää, eikö sulla siirretty kaks ja toinen ainakin hyvä alkio, vai muistanko väärin? Nyt tarrasukkia ja onnea, peukut ja varpaat pystyyn, että pysyy!!onnea kaikille piinailuihin <3
Tänään pp10 ja sain tunnin päiväpissasta hailuran mutta en uskalla silti hihkua yhtään..lauantaina kyllä näytti puhdasta negaa päiväpissasta..täällä tissit ei oo enään kipeet, mutta pissalla saa ravata usein. Iltaisin kylmä ja eilen sain kaupanpäälle vielä pukaman. Syödä pitää säännöllisesti ettei huono olo yllätä. Mutta elämäni ensimmäinen hailura saatu tikkuun, saavutus sekin <3