Nenna81 Piti selata taaksepäin, että monikos päiväsiä sulla siirrettiin.Mutta siis tänään jos pp 6 ja parin päivän alkioita, niin ei ihme jos ei mitään vielä näy
Mutta luulis että viimestään pp8 olis jotain selkeempää jo näkyvissä
Tsemppiä siis piinailun loppuun
Henrietta-Tsemii myös sulle viimesiin piinapäiviin.
MandalaOliks teillä lyhyesti vai pitkästi viljeltyjä?
Jos tosiaan lyhyesti, niin suosittelen että yksityiselle ja pitkään viljelyyn.Siellä näkee sit oikeesti sen miten ne jakautuu, eikä tuu ns. turhia siirtoja(tosin en tiedä onko olemassa turhia, mutta sanotaan että jää pois kyydistä ne, joista ei kehittyis muutoinkaan mitään). Me ollaan kyllä oltu äärimmäisen tyytyväisiä, vaikka tässä on koettu enemmän ja vähemmän pettymyksiä.Mutta jos on tehty tuoresiirto mukaan lukien 3 siirtoa ja näistä 2:ssa on tapahtunu jotain(kohdun ulkoinen ja kkm), niin tiedetään että ainakin on mahdollista onnistua
Ja tarvittaessa osataan ajoissa sit tehdä tarvittavat toimenpiteet, jos jotain häikkää löytyy.Huono puoli tässä on että kaikki maksaa ja reilusti, mutta väitän sen olevan sen arvosta
Tsemii hirmusesti päätöksiin
Ja omaanapaa: Eilen siis siirrettiin 6 päiväset blastot kyytiin, biologi totes että täydellisinä taas lähtivät kyytiin..hetihän sitä mietti, että joko nyt kolmas kerta todensanois..oma lääkäri sai avuks klinikan toisen lääkärin, kun hoitajia oli kipeenä...nekin oli sitä mieltä että on se nyt kumma jos ei tästä satsista niitä kaksosia tuu...totesin vain että tulis ees se yks
Koska takana on ku ja kkm, niin totesivat että yleensä enään kolmatta moista ei kohalle osu, ei ole kummankaan uran aikana ainakaan osunut. Minä pessimistinä siihen , että no mä varmaan olen sit poikkeus.
Mutta tänä aamuna isketty gonapeptyl vielä mahanahkaan ja sit ootellaan..viimeks tais pp6 jo piirtyä testiin viivat(5pv:n alkiot)..eli voipi olla että maanantaina alotan testailun, tai sitten fiiliksen mukaan...
Tässä piinailuvaiheessakin on kyllä "hyötyä'" pitkästä viljelystä, ei tarvii piinailla niin pitkään
Mukavaa ja aurinkoista loppuviikkoa teille kaikille:heart: