@Liiby toivotaan että oireet on vaan jostain syystä erilaisia... meinaatko testata milloin? Pidän peukkuja, että ois kuitenkin plussa kaikesta huolimatta
Mulla oli alkionsiirto maanantaina, kolmas kerta... vähän oli jo valmiiksi sellainen aika huono fiilis, jotenkin ahdisti. Itse toimenpide oli tällä kertaa vähän kivulias, lääkäri ei meinannut saada katetria kohtuun ja se teki jonkun "nipistyksen" emättimen seinämään (näin kuvasi sen itse, enkä tajunnut edes kysyä miksi) ja sitten se katetri meni sinne minne piti. Toimenpiteen jälkeen kun otettiin levitin pois niin tunsin miten verta valahti samalla ulos. Lääkäri totesi että se veri ei tuu kohdusta, ei huolta. Ei sitä onneksi paljon tullutkaan enää siteeseen.
Kerroin siitäkin että mulla on nyt ollut joinakin päivinä migreenityyppistä päänsärkyä (viime kerralla oli myös, ainakin kerran alkionsiirron jålkeen ja piti ottaa iso annos parasetamolia että lähti). Särkylääkkeiden syöminen ei kuitenkaan oo (luulisin?) kovin suositeltavaa tässä vaiheessa, ja lääkäri totesi että jos nää päänsäryt on kovin voimakkaita ja niitä on usein, niin ensi kiertoon (jos siis raskaus ei nyt ala) voisi EHKÄ kokeilla siirtoa luonnolliseen kiertoon. Ja että jos raskaus alkaa niin Progynovan annostusta voisi pienentää. Tuli vaan jotenkin sellainen fiilis, että oon hankala potilas kun valitan näistä sivuoireista, kun oonhan mä niistä maininnut useaan kertaan... tää päänsärky vissiin on eka oire mikä otetaan jotenkin vakavammin. Tosin sitäkin lääkäri kyllä kyseli, että onko mulla niskajumia, stressiä jne, että voisko ne selittää sen. Tää särky on kuitenkin ollut erilaista kuin "normaali" niskajumipäänsärky, on ollut näköhäiriöitä ym.
Mutta jos jotain positiivista, niin ei oo maha krampannut oikeastaan yhtään nyt tän siirron jälkeen, oikeastaan nyt on ihan oireeton olo. En kyllä tiiä onko se hyvä vai paha, mut ainakin erilaista kuin aiemmin
maha kyllä oli eilen tosi turvoksissa, kuten aiemminkin... mutta katotaan nyt taas. Ensi viikolla vois alkaa testata jo vähän etukäteen.