Viivoille vahvistumista tytöt!
ja varovaiset onnittelut jo!
Havina täällä kanssa yksi joka (ainakin) siittiöiden vuoksi hoitotaipaleella! Meillä ei ole miestä hoidettu millään, itse vain tuputan hälle vitamiineja. Tosin mehän käydään julkisella.
Meilläkään ei loppuusa hääppöset kaverit oo, mut on jonkinlaiset. Pariskuntakäynnillä näytteestä köytyi 13% normaaleja siittiöitä, muuten epämuodostuneita ja hitaita. Noh, ekassa insissä olikin enää 8%. Icseistä ja ivfstä en sit tiedä. Meillä on hedelnöitysprosentit olleet tähän asti korkeat, mutta onnistumisia ei ole ollut
nyt alkaisi 2.hoidon 3.PAS.
Ravishing mun silmiin ainain oot tuttu. Kovia oot joutunut kokemaan ja ihanaa että olette päässeet eteenpäin. Voimia ja tsemppiä hoitoihin!
Piikkinen meilläkin täälläpäin nykyään luget/terot aloitetaan ennakkoon
ennen alkoi siirtopäivän illalla, mut sit jossai vaiheessa muuttui et ennakkoon jo aloitettiin.
Nyt olisi tarkoitus alkaa suunnittelemaan uutta pas:ia. Pe alkoi uusi kierto ja kaiketi huomenna soittelen polilta aikaa. Turhauttaa vaan jo valmiiks et jos kierto normi, niin siirto osuisi lauantaille joka tarkoittaa sitä ettei sitä sit tehdä
toivoa sopii et ois joko vähä lyhyempi tai pari pv pidempi kuin normisti.
Pakkasessa odottelee kaksi 4-päiväistä huippu alkiota, jotka kai tarkoitus nyt vihdoin ja viimein blastoiksi yrittää kasvattaa (tähän asti vknloput olleet esteenä). Kieltämättä vaikka siellä ne kaksi vielä on niin katseet on jo kolmannessa hoidossa sekä suunnitelmissa että mitä sen jälkeen.. Vähän on välkytelty vihreää valoa myös yksityiselle, luulen että sitä miettisi loppu ikänsä jos ei sitäkään korttia kääntäisi.
Tsemppiä tytöt!