IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi Siida jos sullakin noin, eikä siitä enää muutu :( niin tuttua aina se toivottomuus ja epäusko koko hommaan epäonnisen siirron jälkeen, täällä sitä jatkuu edelleen... mutta eiköhän se tästä taas, täällä ja siellä, kun uus yritys lähenee ja ajatukset alkaa olla tulevassa. Jostain se uus toivo aina nousee kuitenkin.. Ittee tosin jo pelottaa valmiiks miten paljo enemmän sitä taas pettyy jos näistä kaikenmaailman dhea:sta ym. luontaiskuureista ei ookaan mitään apua :/ millä niitä sit enää voi yrittää parantaa... eipä sitä tosin vielä kannattas alkaa murehtiin jo tässä vaiheessa.
Otetaanko sulla amh-testiä ennen syksyn hoitoa, ja onko sitä aiemmin otettu? Itellä 2 vuotta sitten oli 2,7 ja hirvittää mitä se nyt enää on kun sen verran surkeet määrät viime hoidossa, laadusta nyt puhumattakaan.

Zoona, suna varmaan alkasin selvittää jos 2 viikkoo myöhästyy.. ehkä ne siellä erikoispolilla tietää näistä paremmin? Itellä jonkun punktion jälkeen kun odottelin pas-kierron alkua tuli keltarauhaskysta mikä jumitti kierrot 2kk! Lopulta vasta Primolut-kuuri katkas sen ja kierron pituudeks tuli muistaakseni 64 päivää...
 
Lullaby, kiitos tsempeistä. Menkat on alkamassa. Ihan selkeästi näkyvä hailukka tuli tikkuun vielä illalla ja aamulla, mutta tiesin kyllä, ettei ne mitään oikeita enää tässä vaiheessa oo. Hyvä vaan että vuoto alko. Viime siirrossa oli ihan sama juttu. Multa on tammikuussa otettu amh ja oli 1,8 eli ei mikään kovin hyvä. En minäkään viime kierroksella kaksisesti muninut, mutta pistinkin tosi pientä annosta 150 puregonia ja lopussa muutaman päivän 175 ja 9munista, joista puolet meni kai ylikypsiksi kun pienempiä odoteltiin mukaan. Olivat kuulemma hajonneet hedelmöitysvaiheessa. Nyt sitte täytyy kesä vedellä tuota ubikinonia ja ajattelin vehnänalkioöljyä alkaa käyttää myös. Tänään soitin polille ja suu nittelukäynti on elokuussa. Kai me sitte jo syyskuussa piikitykset aloitetaan. On sellanen olo, että käydään nyt vielä tämä viimeinen kierros nyt ja keskitytään sitte sen jälkeen muihin asioihin. En jaksa uskoa enää vauvaan.

Ja taas tulin siihen tulokseen, että ei tuo lugesteron mulle käy. Ihan kauheita itku vollotustá useampi päivä. Kyllähän se toivottomuus ja ahdistus on läsnä joka tapauksessa, mutta ei mulla normaalisti näin karut fiilikset oo.

Zoonalle iso voimahalaus, kyllä tässä on kestämistä muutenkin, ei tarvis enää kehon temppuilee kaiken päälle. Mehän näytille, jos ei vuoto viikon sisällä ala.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli epikriisi siirrosta. Mulle siirretty blasto oli 5ab, eli mikä ihme siinä on ku ei noinkaan hyvä tartu?! En lakkaa ihmettelemästä, mutta tämän jälkeen en tosiaan jaksa uskoa mihinkään laatuluokituksiin. Tai sitte meistä kahdesta se enemmän viallinen oonkin minä. Jotenkin on nyt kauhean vaikea päästä tään pettymyksen yli.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Karoliina195# -14# 1#selit.#1.IVF

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF/1.PAS
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
Karoliina195
3.7 (2pv/21.7)

Plussat 2016: :love:
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Siidalle pahoittelut vielä, tää on kyllä aivan hurjan epäreilua hommaa..
Miten muuten teidän hoitopaikoissa on huomioitu psyykkistä jaksamista? Ainakaan missään vaiheessa multa ei oo kukaan kysynyt mitään, tokikin mehän ollaan tämän ivf:n suhteen alkutaipaleella hoidoissa.
 
Karoliina, me ollaan julkisella tayssissa ja eilen kun soitin, että menkat alkoi, niin puhelimen päässä oli aivan ihana hoitaja, joka oli tosi pahoillaan ja moneen kertaan toivotteli voimia ja jaksamista. En tiedä ollaanko etuoikeutettuja, kun ollaan saatu näin hyvää palvelua julkisella, mutta mitään valittamista ei kyllä ole. Toiveita kuunnellaan herkästi ja on kokeiltu erilaisia juttuja tukilääkitysten suhteen.

Mulla on ollut käytössä puregon kahdessa hoidossa. Mennäänköhän se kolmaskin hoito tällä samalla vai olisiko nyt järkevää kokeilla vaikka gonalilla tai menopurilla....onko jokin noista toimivampi ku on ikää enemmän? täytyy suunnittelukäynnillä ottaa asia puheeksi.
 
Täältäkin isot pahoittelut ja lämmin halaus Siidalle. :( Onpas kurjaa, että noin lupaavan kuuloinen blastokaan ei kunnolla tarttunut, mutta taitaa tosiaan olla niin ettei nuo luokitukset kovin paljon lopulta kerro (ja esim. alkion kromosomeistahan ne ei kerro yhtään mitään). Mutta syksyllä sitten uusi yritys ja parempi onni! (y) Mä suosittelisin ehdottomasti kokeilemaan jotain muuta lääkettä seuraavaksi (ja annostuskin saisi varmasti olla isompi). Menopurissa ja Pergoveriksessa on mukana LH:ta, ja siksi niitä usein käytetään meille iäkkäämmille. Mulla oli viimeisimmissä hoidoissa Pergoveris, joka on IVF-lääkkeistä ylivoimaisesti kallein, mutta sillähän ei väliä ole, jos lääkekatto on jo täynnä. Kaikki lisäravinteet (ubikinoni, myo-inositoli ym.) kannattaa myös ottaa käyttöön. Mä syötin ubikinonia miehellekin, kun se voi joidenkin tutkimusten mukaan parantaa siittiöiden laatua.

Sitten vielä pieni mainospala: me tilattiin myo-inositoli täältä:
http://www.ebay.com/itm/MYO-INOSITO...Y-SAME-DAY-DESPATCH-w-FREE-SCOOP/201900345248
Tuli siis postikuluineenkin huomattavasti halvemmaksi kuin vastaavat tuotteet Suomessa.
 
Voi harmi Siida jaksamista täältäkin.
Karoliina minulle julkisella useamman kerran (eka kerta ehkä ensimmäisen IVF:n jälkeen, siis kun kaikki PAS:itkin oli tehty) tarjottiin juttelua apua terapeutin kanssa, itse en silloin siihen tarttunut, mutta kun sit useemman kerran tyrkyttivät niin viime keväänä toisen kierroksen jälkeen kävin, minusta se oli kauheaa.. ei ainakaan apua ollut, mutta varmaan jo oma asenne mennessä oli väärä. Mutta koin ahdistavaksi kun kysellään että millainen tuntija olet ollut lapsuudessa ja mites tämä on teidän seksielämään vaikuttanut ja plaaplaa, v*tun väliäkö niillä on siihen saanko lapsen vai en... ja ei kuulu minun seksielämä muille.. mutta kuten sanottu olin varmaan väärällä asenteella ja muutenkin tottunut selvittämään asiani itse.. ja voihan olla että toinen terapeutti olisi sopinut vaikka paremmin.
Siida minulle taisi nyt yksityisen suunnittelussa sanoa lääkäri että mennään menopurilla, ennen ollut puregon ja bemfola..
 
Siidalle halaus täältäkin! Voimaannutaan nyt loppukesän ja onnistutaan sitten syksyllä!

Voiko tuota ubikinonia syödä omin lupineen, jollain summamutikka annokella? Kiinnostaisi kokeilla. Ja onkohan siitä jotain haittaa, jos on hoitokierto tulossa vai sitä kai pitää syödä jonkun aikaa, ennen kuin alkaa vaikuttaa?

Äh, sain päähäni tehdä ovistestin keskiviikkona. Sain hennon viivan. Olisiko juhannuksena vasta ollutkin ovulaatioa, kun oli mieli niin kovin miehen perään ja jomotteli toisen munasarjan kohdalla ihan reiteen saakka (kuvittelin, että olisi voinut olla munasarjakysta, mutta saattoi olla munasolukin, joka ennen irtoamistaa jomotteli) :X3: Nyt on kp 38 ja olen jo lakannut päivystämästä kierron alkua. Soittelen ensi viikolla nkl:lle, josko joku sieltä voisi neuvoa jotain.
 
Kiitos Domi ja Siida kun vastasitte. Hyvä tietää että jos pettymyksiä tulee niin on jotain tahoja joille saa halutessaan mieltä purkaa! Oon nyt koittanut asennoitua siihen että maanantaina tikussa on vain yksi viiva, vaikka tuskin se pettymystä kuitenkaan lieventää..
 
@Siida Halauksia sinne! Eikai tässä auta kun ladata kesän akkuja ja yritettävä paremmalla onnella sitten syksymmällä :unsure:

@Karoliina195 Meilläkin niin alkuvaiheessa vasta kaikki ettei ole tarjottu mitään jutteluapua, mutta on noi lääkärit ja hoitajat kyllä niin ihania että ne kuuntelee ja tsemppaa itsekkin :)

Voih tää aika menee niiiiin hitaasti kun ei ole mitään jännäiltävää! Nyt on tosiaan kp5 ja tämä kierto menee lomailessa kun klinikka on kiinni lähes koko heinäkuun. Tänään kävin sen verran piipahtamassa että katsottiin edellinen kierros ja suunittelemassa seuraava. Lääkäri oli vähän ihmeissään kun viimeksi saatiin vain 1muna vaikka nyt ilman mitään lääkkeitäkin kaikki näytti kuulemma todella kauniilta ja hyvältä. Rakkuloita näkyi kummallakin puolella joku 5-7kpl. Nyt seuraavaan kiertoon nostettiin pistosannoksia 175:sta kolmeensataan. Sain myös nyt jonkun kolmannen siihen lisäksi. Myös kaikki lääkkeet vaihdettiin toisiin. Saas nähdä millanen ivfzilla sitä seuraavaksi tulee kun viimeksikin oli jo itku aika herkässä :ROFLMAO::LOL:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
Uneksija17
14.7 (2pv/30.6)

Plussat 2016: :love:
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Onnea Karoliinalle :love:
Niin ihanaa kun onkin että hoidoilla onnistutaan, niin kyllä taas vaan muistutusta et on se vaan niin että usein se on se eka hoito jo josta tärppää ja usko siihen et omat rahat tulee vaan menee kankkulan kaivoon vahvistuuu aina vaan.. Niin niin.. onhan useamman kierroksen onnistujiakin.. mutta 13 siirtoa!!! Usein on sit saatu vaan jokunen alkio per. kierros.. ei voi mitään.. Pitää nyt tuupata kesä sit rahaa vielä noihin ubikinoneihin ja myo-inositoliineihin ja toivoa vaan parasta..
 
Uneksijalle pitkiä hermoja! Toivottavasti tarraavat kunnolla kiinni!
Onnea Karoliina! Toivotaan että kaikki menee hienosti!
Zoona, hyvä että kierto alkoi. Meilläkin on tähtäys elokuun kiertoon, ellei nyt sitten jostain syystä heinäkuun kierto venähdä ja voidaan aloittaa jo tästä. Tuskin tulee näin käymään.

Ah joo, onko kenelläkään tietoa onko zumenonit helppo saada vai kannattaako ne käydä varaamas hyvissä ajoin? Entä luget? Muistelisin että joskus on ollut joku lääke toimitusvaikeuksis... en meinaan ole laittanut vielä tikkua ristiin kun viime viikolla elokuu tuntui vielä niin kaukaiselta.
 
Viimeksi muokattu:
Heippahei kaikille! Uusi piinailija ilmottautuu :) Taustaa pikkasen, eli ollaan molemmat mun miehen kanssa 36- vuotiaita. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta, ja ehkäisy jätettiin pois jo n.4 vuotta sitten.

Lasta olemme sitten yrittäneet siitä asti. Varmaan pari vuotta yritysten jälkeen alettiin miettiin, että ompa kumma kun ei nappaa, ja alettiin todella tarkkaan laskeen mun kierrot jne. Yhdynnät tähdättiin ovis päiviin, ja ovulaatio mulla onkin tullut aina säännöllisesti, aina säännöllisten kiertojen vuoksi.

Sitten siitä alkoi tulla vähän pakkopullaa, ja minä kun olen kova stressaamaan, niin varmasti on vaikuttanut negatiivisesti koko touhuun. Päästiin tutkimuksiin, eikä kummastakaan löytynyt mitään vikaa. Tietty heti alkoi miettimään että mitä ollaan tehty väärin jne. kun ei vaan oo tärpännyt.

Noh, mulle määrättiin clomifenit. Ei tärpännyt. Välivuoto, uus clomifen setti, eikä tärpännyt. Päivämääriä en nyt muista, enkä jaksa kaivella laatikoista tietoja, mutta sitten tehtiin vielä 2 kertaa Inssi, ja lääkkeinä käytössä oli Gonal- f, Ovitrelle, ja Luget. Kummatkaan inssit ei tuottaneet tulosta.

Sitten lääkäri suositteli ivf jonoon siirtymistä, ja sitten alkoi puolenvuoden odottelu piina. Nyt Toukokuussa sitten päästiin vihdoin suunnittelukäynnille, jossa sovittiin että yritetään ennen naistenklinikan kesätaukoa tehdä hoito. Sitten alkoi piinaava menkkojen odottelu, ja malttamattomana ja helposti stressaavana ihmisenä aattelin, että nyt ne menkat on tietty myöhässä kun niitä odottaa alkavaksi ajallaan! Tottakai niitä ei sitten alkanut kuulumaan, ja minä ihan hermona, kunnes ihme tapahtui, ja menkat alkoi 4 päivää myöhässä.

Soitin samantien aamulla hoitsulle, ja hän lupas kiireesti mennä lääkärin juttusille ja ilmoittaa mulle sitten että ehdittäiskö hoitoja alottaa. Soitto tuli, ja hoitaja iloisena kertoi että päästään alottaan hoidot! Helpotus oli niin suuri, että puhelun jälkeen märisin silmät päästä, ja samalla nauroin :D Jokainen teistä varmaan ymmärtää, ketkä olette tätä samaa läpikyneet / käymässä.

Juhannuksena alotin Gonal- f pistokset, niiden kylkeen viiden päivän jälkeen Orgalutran pistokset. Viime Pe oli Ultra, ja näytti ihan hyvältä. Viikonloppu vielä piikitykset, ja Su- iltana Ovitrelle pistos illalla. Tänään Ti tehtiin ihka ensimmäinen punktio, joka meni tosi hyvin. Kiitos ihanan hoitohenkilökunnan, ja hyvien lääkkeiden :D Olin aika paniikissa ja stresseissä jo viikonloppuna, ja siellä tänään aamulla varsinkin. Tuloksena saatiin 10 munasolua, ja toivottavasti mahdollisimman hyvin siellä labrassa hedelmöittyvät jne. ;) Pe aloitan luget, ja alkionsiirto tehdään päivällä sitten! Nyt jännitetään ettei sieltä ennen perjantaita tule soittoa ja huonoja uutisia.

Jos kaikki menee niinkuin pitää, niin testin saan tehdä sitten Pe 21.7. Noi luget ahdistaa vaan....parit kerrat niitä käyttäneenä, niin mieli reagoi aika vahvasti. Nämä pistoksetkin tehneet ihme mielialavaihteluita. Kyl te tiiätte :D

Että semmonen pieni "lyhyt" sepostus täältä. Ihan koko ketjua en alusta asti viitsinyt alkaa lukee, mutta täältä uusimpia kyllä! Kovasti tsemppiä ja sydämiä kaikille teille kanssasisarille <3 Ei meillä naisilla oo todellakaan helppoa! Mutta onneksi me ollaan vahvoja, eikä luovuteta, vaikka välillä mieli tekis. Tsempataan toisiamme, ja pidetään itsestämme huolta <3 :)

Rakkaudella,
An1z
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Kirjoittein keväällä tänne, kun meidän lähete oli laitettu Naistenklinikalle ja meidät IVF-jonoon. Lääkäriaika saatiin tähän heinäkuulle ja nyt jännäillään mitä sillä käynnillä sanotaan.

Tarkoituksena oli ryhtyä aktiivisemmaksi täällä vasta kun hoidot alkaa, mutta An1z81 onkin tavallaan kohtalotoveri, kun on ekassa IVF-hoidossa Naikkarilla (milloin siellä on se kesätauko?). Tsemppiä sulle perjantaille (y) On se varmaan niin jännää ja ahdistavaa, kun on eka hoito meneillään eikä varmaankaan helpota, jos joutuu jatkamaan pidempään. Mä oon yrittänyt sulkea pois mielestä tän koko hoitorumban nyt kun se on vielä mahdollista. Sitten kun alkaa käynnit, niin olen varmasti tosi ahdistunut ja kireä. Pelkään jo nyt lääkkeiden sivuvaikutuksia, varsinkin kuumia aaltoja, kun sain niitä clomeista. Ja An1z81 onko sulla siis 3 käyntiä tässä kierrossa, jos oikein ymmärsin? Eli siis joku alkukierron ultra, punktio ja siirto? Mulla on sen verran matkaa Naikkarille, et mietin miten paljon joudun ottamaan vapaita töistä käyntien vuoksi... Ja miten tuli saikut & koodit lappuihin? Toivottavasti jaksat vastailla :). Mä taidan olla jo vähän hermostunut, kun alan taas kysellä täällä ja sulla on tuorein tieto käytännöistä :).
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
Uneksija17
14.7 (2x3pv/30.6)

Plussat 2016: :love:
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 

Yhteistyössä