Heippahei kaikille! Uusi piinailija ilmottautuu
Taustaa pikkasen, eli ollaan molemmat mun miehen kanssa 36- vuotiaita. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta, ja ehkäisy jätettiin pois jo n.4 vuotta sitten.
Lasta olemme sitten yrittäneet siitä asti. Varmaan pari vuotta yritysten jälkeen alettiin miettiin, että ompa kumma kun ei nappaa, ja alettiin todella tarkkaan laskeen mun kierrot jne. Yhdynnät tähdättiin ovis päiviin, ja ovulaatio mulla onkin tullut aina säännöllisesti, aina säännöllisten kiertojen vuoksi.
Sitten siitä alkoi tulla vähän pakkopullaa, ja minä kun olen kova stressaamaan, niin varmasti on vaikuttanut negatiivisesti koko touhuun. Päästiin tutkimuksiin, eikä kummastakaan löytynyt mitään vikaa. Tietty heti alkoi miettimään että mitä ollaan tehty väärin jne. kun ei vaan oo tärpännyt.
Noh, mulle määrättiin clomifenit. Ei tärpännyt. Välivuoto, uus clomifen setti, eikä tärpännyt. Päivämääriä en nyt muista, enkä jaksa kaivella laatikoista tietoja, mutta sitten tehtiin vielä 2 kertaa Inssi, ja lääkkeinä käytössä oli Gonal- f, Ovitrelle, ja Luget. Kummatkaan inssit ei tuottaneet tulosta.
Sitten lääkäri suositteli ivf jonoon siirtymistä, ja sitten alkoi puolenvuoden odottelu piina. Nyt Toukokuussa sitten päästiin vihdoin suunnittelukäynnille, jossa sovittiin että yritetään ennen naistenklinikan kesätaukoa tehdä hoito. Sitten alkoi piinaava menkkojen odottelu, ja malttamattomana ja helposti stressaavana ihmisenä aattelin, että nyt ne menkat on tietty myöhässä kun niitä odottaa alkavaksi ajallaan! Tottakai niitä ei sitten alkanut kuulumaan, ja minä ihan hermona, kunnes ihme tapahtui, ja menkat alkoi 4 päivää myöhässä.
Soitin samantien aamulla hoitsulle, ja hän lupas kiireesti mennä lääkärin juttusille ja ilmoittaa mulle sitten että ehdittäiskö hoitoja alottaa. Soitto tuli, ja hoitaja iloisena kertoi että päästään alottaan hoidot! Helpotus oli niin suuri, että puhelun jälkeen märisin silmät päästä, ja samalla nauroin
Jokainen teistä varmaan ymmärtää, ketkä olette tätä samaa läpikyneet / käymässä.
Juhannuksena alotin Gonal- f pistokset, niiden kylkeen viiden päivän jälkeen Orgalutran pistokset. Viime Pe oli Ultra, ja näytti ihan hyvältä. Viikonloppu vielä piikitykset, ja Su- iltana Ovitrelle pistos illalla. Tänään Ti tehtiin ihka ensimmäinen punktio, joka meni tosi hyvin. Kiitos ihanan hoitohenkilökunnan, ja hyvien lääkkeiden
Olin aika paniikissa ja stresseissä jo viikonloppuna, ja siellä tänään aamulla varsinkin. Tuloksena saatiin 10 munasolua, ja toivottavasti mahdollisimman hyvin siellä labrassa hedelmöittyvät jne.
Pe aloitan luget, ja alkionsiirto tehdään päivällä sitten! Nyt jännitetään ettei sieltä ennen perjantaita tule soittoa ja huonoja uutisia.
Jos kaikki menee niinkuin pitää, niin testin saan tehdä sitten Pe 21.7. Noi luget ahdistaa vaan....parit kerrat niitä käyttäneenä, niin mieli reagoi aika vahvasti. Nämä pistoksetkin tehneet ihme mielialavaihteluita. Kyl te tiiätte
Että semmonen pieni "lyhyt" sepostus täältä. Ihan koko ketjua en alusta asti viitsinyt alkaa lukee, mutta täältä uusimpia kyllä! Kovasti tsemppiä ja sydämiä kaikille teille kanssasisarille <3 Ei meillä naisilla oo todellakaan helppoa! Mutta onneksi me ollaan vahvoja, eikä luovuteta, vaikka välillä mieli tekis. Tsempataan toisiamme, ja pidetään itsestämme huolta <3
Rakkaudella,
An1z