Joo en siis itsekkään ajattele et kemiallinen olis jotenkin onnistuminen, ei toki. Ihan vaan et jos on yritys ollut niin ei kauheen pielessä oo lie ajoitus. Ja niin siis ei oo täysin lääkkeellistä tehty, ihan vaan sitä et menopurilla buustattu/stimuloitu follia kasvamaan nopeammin, mutta siitäkin siis siirryttiin takas täysin luomuun (pregnyl varmistus).. viime kierrossahan olikin ihan ennätys "nopea" follin kasvu mulle, mut nyt sit taas oikeen mateleva.. aijoin kyllä kysyä et jos sen viimisen saisi sit ihan lääkkeelliseen, mutta kun niillä nyt sattuu olemaan tapana tyrmätä kaikki niin epätodennäköistähän se on. Sitä paitsi perinne ollut et vikassa en pääsekkään siirtoon.. (kuukahtaa joki sulatuksessa tai viimeksi jatkoviljely yrityksessä) on sit toki vähän mälsää jos tuhaan tuuppaa hurjat hormonit kehoon..
muoks. Piti vielä siitä limis jutusta, että mullakin kyllä aina olevinaa hyvä. Mutta oon itse ajatellut et jos se sit kuitenkin koostumukseltaan on jo "edellä" kun folli irtoo, niin jos se "aika ikkuna" sit kerkii jo sulkeutua ennen kun se alkio sinne kerkii tarraamana.. no joo, ihan vaan omaa pähkäily..
muoks. Piti vielä siitä limis jutusta, että mullakin kyllä aina olevinaa hyvä. Mutta oon itse ajatellut et jos se sit kuitenkin koostumukseltaan on jo "edellä" kun folli irtoo, niin jos se "aika ikkuna" sit kerkii jo sulkeutua ennen kun se alkio sinne kerkii tarraamana.. no joo, ihan vaan omaa pähkäily..