En kyllä kans erota tuossa
Blobin kuvassa toista viivaa mutta tosiaan voi olla että kamera vaan häivyttää sen.. ja jos jotain värillistä näkyy niin toki se jotain merkkaa
mulla myös vaikka tullu testiajan jälkeenkin..
Zoona, oireettomuus voi olla hyväkin juttu, mulla ei ainakaan ihmeempiä oo ollu plussasiirroissakaan, enemmän jotain nipistyksiä, vihlontoja ym. tuntemuksia on ollu negoissa.. en oo myöskään tuntenu kiinnittymistä mitenkään eikä oo ollu vuotoja niihin aikoihin.
5pv pistelty ja tänään ultrassa vasemmalla 5-6 ja oikeella vaivaiset 3 rakkulaa.. :/ eipä oo ainakaan yhtään liian iso annos tää 300iu:kaan ja ihme on jos mitään menee pakkaseen tällä kertaa, tai enää. Ja ties monetko noistakin vielä on tyhjiä. Ehkä pitäs ekaa kertaa ihan tosissaan varautua siihenkin ettei tuu ensimmäistäkään siirtoo.. silti tuntuu karseelta vaikka yrittäs olla kuinka realisti. Ainakin se nyt on selvää ettei enää päästä aiempiin solumääriin eli noin 12.
Tuolla on tapana nykyään viljellä aina mahdollisuuksien mukaan pidempään, ja siinähän mulla se suurin kato aina käy. Blastoo nuorempien siirrot on ollu yhtä tyhjän kanssa. Kuitenkin kaikkia viljeltäs nyt vähintään 4. päivään.
Että paremmaltakin ois voinu näyttää, mutta tilanne kerrallaan ja ei kai sitä tässävaiheessa jo pitäs lannistua.. Mut kyllä se ikä vaan on tehny jo tehtävänsä kun oikee puoli on näköjään jo näin hyytyny. Sitten taas toisaalta, kun ei siihen tarvis kun sen
yhden kelvollisen eikä niillä muilla sit ois niin väliä....että sitä tässä nyt vaan yritetään kaivella.
Mullakin ylitty tänään toisen erän ostolla kelakatto ja sain siihen oheen jonkun korvauslapun lopun hakemista varten, mut eka kai pitäs kelasta tulla joku täyttymisilmotus tms.
Mites muut kellä pisteltävä jarru (orgalutran/cetrotide), kun niis ohjeissahan sanotaan et piikin ihoon laiton jälkeen pitäs vetää mäntää takasinpäin ja tarkistaa ettei menny suoneen.. jos sinne tulis verta niin koko annos pitäs heittää meneen!? En oo uskaltanu tehä tota kun en halua joutua heitään kallista litkua haaskuun
mitähän siitä sit voi tulla jos oiskin pistäny suonen läpi? Tänään kysyin lääkäriltä mut vastas vaan jotenkin epämääräsesti, että "ei se kyllä yleensä mihkään suoneen mee, tai korkeintaan jotkut kokemattomat pistäjät saattaa osuakin..", heh, no kokeneisuudesta ei ainakaan mulla jää kiinni
tuuri onkin sitten taas eri juttu..