IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Täällä taustalla seurailen ja mietinnässä on ivf-hoito, koska keskenmenoja vuoden sisällä 3 ja kaikki ihan alkuvaiheessa. Ollaan vielä tutkimuksissa, mutta en usko, että niistä mitään syytä löytyy keskenmenoihin. Minulla on myös pco vaivana. Tulen kyllä ovulaation induktio-hoidoilla raskaaksi,mutta raskaudet eivät kestä. Noin viikoilla 5+ tulee aina keskenmeno. Onko täällä keskenmenoista kärsiviä, jotka olisivat saaneet avun ivf-hoidosta?

Tervetuloa uudet :)

Toivo2016
toivotaan että kaikki olisi kunnossa <3

Toive (y)(y)

AJ
Peukut ja varpaat pystyssä!

Siida
mielenkiintoista kuulla. Lueskelin äsken vanhoja viestejä ja mullakin oli ollut plussakierrossa kova pääkipu.

Voih vanhoja viestejä lukiessani siellä tuli vastaan monta ihanaa tyyppiä ja monta koskettavaa tarinaa :love: mieli on herkässä ja piti parit kyyneleetkin tirauttaa.

Tänään on pp 5. Pitääpä hakea raskaustestejä kaupasta.

Täällä pikku hiljaa toivun. Niin paljon on nyt lääkkeitä käytössä että oon sika väsynyt...harmittaa että mahdollisuus raskautua meni het alkumetreillä. Eipä sitä uskonut mitä kaikkea ylimääräistä voi tulla vastaan. Joo kyllä lääkäri mainitsi vaikka ja mistä mutta jotenkin sitä uskoi että eihän mulle nyt mitään tule. No kaippa tämäkin kokemus taas vahvistaa. Ärsää kun hormooneja en saa kuitenkaan lopettaa ja veritestiinkin pitää mennä. 2.icsiä lääkäri alkoi jo suunnitteleen ja palaa asiaan marraskuun alussa. Itse olen varautunut et ensi vuoden puolelle menee. Kyllä täältä vielä noustaan uuteen yritykseen.

Toiveikas! Nyt on tärkeintä, että se tulehdus saadaan pois, on kyllä niin uskomaton juttu, että passistakin voi kohtutulehduksen saada, huhhuh! Onko se ihan varmaa, ettei raskautumiselle oo mitään edellytyksiä? Onko piina jo ohi...? Vois kyllä kuvitella, ettei tulehtunut kohtu kovin vastaanottavainen ois muutenkaan, mutta ihmeellisyyksiä aina tapahtuu. Paremmalla tuurilla nyt sitte seuraavaan kierrokseen...voi vastustus!!

Yrittäjä...sulla alkaa jännät päivät❤

Toiveikas81 hurjasti tsemppiä ja paranemisia!

Yrittäjä J tuu sitten kertoo mität testi sanoo! :) tääl pp6 ja testit ollut puhtaasti negaa.. testasin siis pp4 ja pp6. Tosin vain kaapin perältä löytyvillä onestepin testeillä, ens viikolle käyn ostaa ihan pc:t. :) mut jotenkin olettais että luulis jo jotain näkyvän jos ois kiinni ottanut.. :unsure:

Siida no lääkäri nyt ei suoraan sanonut et se oli tässä mutta kyllä naamasta näki et heikot on mahikset. Ja tulehdus osui juuri kiinnittymisajankohtaan... Sit kun vielä menee antibioottia 8kpl päivässä niin eihän sekään ole hyvästä.

Kiitos kaikille tsempeistä!

Kiitos kaikille tsemppauksista ja myötäelämisestä. Ikävä kyllä tää raskaus päättyi keskenmenoon :cry::cry::cry:. Tänään rv 5+3 ollu verenvuotoa enemmän kuin eilen ja muutamia kertoja supistelutuntemuksia. Lääkäri käski lopettaa tukilääkitykset ja pitää tehdä raskaustesti viikon päästä. Toivottavasti tulee nyt kaikki materiaali kerralla ulos. Nyt välikierto ja toivottavasti sit seuraavasta kierrosta noin kuuden viikon päästä pääsen seuraavaan passiin. Kaks toivonhippusta pakkasessa ❤❤.
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muillekin jaksamista hoitojen vaiheisiin (y)
:love:.
Ihanaa kun ootte olemassa ❤ Täällä palstalla olijat ainakin tietää että mitä tää hoitorumba on ylä- ja alamäkineen, niin uskoa, toivoa kuin pettymyksiäkin...

Jaahas, jokos sitä nyt aktivoituisi. En edes yritä tsempata/surkutella/vastailla kenellekään kun mulla on mahdottoman huono nimimuisti, saati sitten nimimerkkimuisti. Paljon tekstiä tullut, kun viikon maltoin olla pois. Käyn lueskelemassa pikkuhiljaa, että pääsen taas kärryille.

OMAA NAPAA: Nyt olis kp 36 ja menkkoja kovasti odottelen. Kp 14 oli jälkitarkastus hyperin suhteen ja kaikki oli ok. Lääkäri kyllä silloin jo sanoi, että turha odotella 28 päivän kiertoa. Meinas alkaa naurattaa kun ei muista että sellaista olis mulla koskaan ollut. Mutta siis pian varmaan alkaa menkat (viikon sisään) ja sitten aloittelen letrozoleja ovulaation tueksi. Tulossa siis 2.IVF/ICSIN 1. PAS...
Muistanko väärin, että jollain olis just meneillään osittain avustettu PAS?

Toivo2016 olen pahoillani keskenmenosta. Paljon voimia!

Viljonkka mulla menossa hormooniavusteinen pas ja käytössä progynova. Tänään pp7 mutta en tule testailemaan kun sattui kohtutulehdus just kiinnittymisajankohtaan. Joten tuskinpa plussaa tästäkään hoidosta. Veritestiin oon menossa 26.10.

Toivo2016 lämmin halaus <3

love testasin negan tänään, eli Pregnyliä ei ole enää. Mä en tosin odota muutamaan päivään väriä, sillä viimeksi tuoresirrossa sain kolmepäiväisellä alkiolla pp9 ekan haamun. Sullakin on siihen vielä hyvin aikaa :)

• Tykkää
Reactions: love-
Toivo2016 :( niin tuoreessa muistissa on tuo sama kokemus! Voimia paljon! Eikö oo kumma, ettei se voi olla heti nega, jos ei kerran pysy...sitä minä aina itte mietin. Ei sitäkään helppo oo käsitellä, mutta nopeammin sen pystyy kelaamaan läpi. Itke suru pois!

Yrittäjälle malttia ja kärsivällisyyttä....musta tuntuu, että sää plussaat nyt ❤

Toiveikas

Ymmärrän kyllä, ettei luottoa tuon lääkekoktailin jälkeen, varmastikkaan ole, mutta jonkinmoiset piinapäivät sulla kuitenkin vielä menossa, voimia toipumiseen!

Vilijonkka! Onnea tulevaan passiin!

Viimeksi muokattu:
Siida totta piinapäivät ne on mullakin menossa vaikkakin luotto ei ole korkealla. Kyllä menen kuitenkin veritestiin. Välillä sitä ajattelee että no jos nyt joku ihme tapahtuis mutta aika epätodennäköistä. Ja eipä noita ihmeitä ole kohdalle juuri sattunut. Mutta pitää kuitenkin yrittää ajatella että toivoa kuitenkin on tulevaisuudessa ja ehkä hitusen onneakin.

Yrittäjä J en vielä tänään, huomenna ehkä testailen :) onks sulla ollut nyt muuta kuin tissikipuja? :) mulla kans tissit kipeät, eniten nännien ympäriltä ja tänä aamuna herätessä oli maha "kipeä", vähän niinkuin olisin venyttänyt vatsalihaksia, mutta hyvin varovasti ja sisältä päin o_O sit tää kaikki kuitenkin johtuu lugeista :ROFLMAO:

Toivo2016 olen niin pahoillani :cry::cry: mut ihana asenne sulla, heti valmiina uuteen koitokseen ja kaksi toivonhippusta viel odottamassa. :love: tsemppiä!

Vilijonkka_ tsemppiä ja peukkuja tulevaan passiin (y)

Toiveikas81 tuo oli aika yllättävä ja säikäyttävä juttu tuo tulehdus :eek: ihan ihan heti uskoisi että noinkin voisi.. tsemppiä! :)

Pahoittelut Toivolle:cry:
Ja tsemppiä Toiveikkaalle!

Punktiosta selvitty, 24 munasolua saatiin. Huomenna soittelevat hedelmöityksestä ja tiistaina ois sitte siirto. Ite punktio ei ollu tällä kertaa kivulias, mutta sen jälkee alko kivut. Hyvät lääkkeet sain ni nyt ollaan jo kotona, ja lisää nappia naamaan kohta. Me saatiin vielä vähän lisäjännitystä, niinku mun kohalla on tapana. Miehellä nous kuume toissapäivänä, mut onneks tänään oli jo parempi ja näyteessä oli 60% liikkuvia, eli ei pitäis sen suhteen olla hätää :)

• Tykkää
Reactions: love-
Mä oon täällä taustapiruna vaan lukenut teidän viestejä, itsellä ei hirveästi oo vielä kirjoitettavaa... Menkkojen alkua odotellaan, viimeisen primolut norin otin maanantaina, eli kaippa ne tässä alkaa kohta :) Vähän jännittää, ensimmäinen hoito kun on, niin kaikki on niin uutta. Sitten kun meilläkin on niin pitkä lapsettomuus takana (kohta 6v), niin ei tiedä miten asennoitua tähän... Ollakko positiivisin toivein vaiko ei.. :unsure:

Toivolle pahoittelut:(
Ja tsemppiä kaikille muillekkin! Mulla on tosi huono nimimerkki muisti, että kuka kirjoitti mitäkin, mutta kuhan itsekkin pääsee aloittamaan kunnolla näitä hoitoja ja pystyy olemaan täällä aktiivisempi, niin ehkä sitten paremmin :)

Toivo2016 suuret pahoittelut :( Mullakin liian tuoreessa muistissa juuri vastaava kokemus... Ei näille epäreiluuksille löydy sanoja :( Paljon voimia sinne!

Mulla tänään pitkästä aikaa positiivinen päivä! Letrot toiminut, tänään ultrassa kaunis kolmikerroksinen limakalvo ja hieno iso rakkula ovuloitumassa! Ovistestejä en ny ehdi tehdä kun lääkäri sanoi että LH-huippu on varmaan ollut jo eilen kun niin iso rakkula tänään oli. Ja vasta kp11 eli en voi ymmärtää että letrot tosiaan toimi mun kohdalla noin hyvin! :love: Tänään pistin Pregnylin irroituksen varmistukseksi ja ens keskiviikkona 6-päiväisen alkion pas (y) Yritän nyt hetkeksi unohtaa kaikki negafiilikset ja katsoa kaikessa rauhassa tämän toistaiseksi viimeisen yrityskerran!

Toivo2016 pahoittelut vielä täältäkin. Niin tiedän tuon tunteen, enkä sitä kenellekään suo.
AJ hieno juttu, että letrot on sulla toiminut noin hyvin. Pian pääset piinailemaan (y)
Maimei samalla kaavalla mennään, mä vaan edelleen odottelen niitä menkkoja että pääsis tositoimiin.
Yrittäjä meinasin jo kovistella kuvaa, mutta sähän luit mun ajatukset. Haamu näkyy selkeästi, voi kunpa vahvistuis. Jännään mukana :love:

• Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Toivo2016, pahoittelut täältäkin. Ei varmasti lohduta, mutta sanon silti, että tiedän tunteen... Halaukset sinne ja voimia lähteä uuteen yritykseen.

Yrittäjä! Ihan selkeä viiva! Mulla oli toukokuun plussakierrossa samanlainen pp6! Olispa nyt ihan sitä itseään! Jännittää sun puolesta :love::)

Itselläni menossa matka kohti seuraavaa ja kolmatta punktiota. Menopur-annos nostettiin eilen ekassa kontrolliultrassa tuplaksi, koska folleja oli vähän (molemmilla puolilla 4). Aikaisemmin meni 150 iu ja nyt vielä lauantai-iltaan asti 300 iu, jarruksi Orgalutran. Sekin alkoi eilen. Maanantaina katsotaan tilanne uudestaan. Kyllä muuten tuntuu tuo 300 yksikköä vähän erilaiselta... Punktio siis ensi viikolla, varmaankin ke tai to. Jännittää, vaikka ei eka kerta olekaan. Toivottavasti viimeinen. :unsure:

• Tykkää
Reactions: Yrittäjä J

Yhteistyössä