IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Negaa pukkaa.. en ees tiedä miks enää testailen tänään siis pp9 kyllä sen pitäis jo näkyä jos ois kiinnittyny, menkat pitäis alkaa tiistaina ja varmaan alkaaki, koska luget loppuu sunnuntaina, tosin lopetan kyllä jo varmaan huomenna tai tänään illalla. Lauantaina on kaverin juhlat niin en halua siellä lugemössöissä juhlia. Yks blasto vielä pakkasessa..

Onneks Vilijonkka alkaa hyperi helpottaa!
 
Pahoittelut, Vilijonkka ja Adelmiina! Samassa veneessä ollaan. :( Mä lopetin eilen luget, ja tänään alkoi vuoto. Nyt kohti ekaa (ja ainoaa) PAS:sia, vaikka usko on kyllä vähissä. Jos kerran tämä hyvältä näyttänyt blasto ei edes yrittänyt kiinnittyä, niin miksi sitten seuraava?

Toive*, kuulostaapa lupaavalta! (y) Miten ihmeessä sä maltat olla testaamatta? ;)
 
Voi paska teidän kaikkien negat :cry: Mä en ihnan oikeesti jaksa tätä että onnitumisprosentti tämänkin palstan perusteella on aivan PASKA! Anteeks ruma kielenkäyttö mutta vaikeepa tässä on positiivinen olla. Ja nekin muutama prosentti ketkä nostaa tilastoja positiiviseksi palaa tänne aina takaisin. Olen täynnä pyhää vihaa :mad:

Ja tottakai koko ajan vihastuttaa tämä oma tilanne ja ajatukset siitä että olisin mielummin tehnyt sen negan ja nyt olis jo normi kuukautisvuoto päällänsä ja vois edes kuvitella seuraavaa pasia mutta ei hemmetti, tässä sitä odotellaan että se keskenmeno viittis ehkä joskus alkaa ja sitten odotellaankin taukokiertoa ja blaah... Kyllä tässä ihmistä rääkätään en voi muuta sanoa!!
 
AJ pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä että digi vaan sekoili omiaan ja että kaikki on hyvin!

Toive* kuulostaa kyllä lupaavalta! (y)

Vilijonkka ja Adelmiina voi kurjuus :cry: Hyvä että Vilijonkkalla alkaa kuitenkin hyperi helpottaa, mutta on se nega silti ihan paskaa.

Mä oon sydän syrjällään ja hermorauniona odotellut sitä tuomion soittoa klinikalta. Olin jo ihan varma että on joku ongelma ja tyyliin 1 tai 0 on hedelmöittynyt. Mutta! Kaikki 11 hedelmöittyi! :eek::eek::eek::eek::eek: Pien ero edelliseen kertaan kun 1kpl hedelmöittyi.
Jakautumisesta ei tietysti voi sanoa vielä mitään, viimeksikin se yksi hedelmöittynyt oli hitaasti jakautuva rupu, eikä siitä tietysti mitään tullutkaan.

Mutta mielipiteitä toivotaan: Meidän pitää nyt itse (!!!) päättää
halutaanko siirtää 2-päivänen huomenna vai 5-päivänen tiistaina. Meidän klinikka ei siirrä ollenkaan 3- tai 4-päiväsiä (en tajua miksi, yritin kysyä mutta en oikein saanut selkeää vastausta). Haluaisin ehkä siirtää blaston, mutta pelkään ihan sairaasti että kaikki 11 kuolee ennen tiistaita. Millaisia kokemuksia teillä on, kannattaisko tuo määrä ainakin yrittää viljellä kaikki blastoiksi, vai siirtää kakspäivänen ja sitten pakkaseen menevät viljellä blastoiksi (jos selviävät)?
 
Roxanne, pelkään sitä tyhjää testiä niin paljon että ennemin pidän itteeni (ja miestäni) jännityksessä.. :confused:

Meillä esimmäinen tuoresiirtotehtiin 2-päiväisellä ja pas 3-päiväisellä. Toinen tuoresiirto tehtiin 4-päiväisellä koska viikonloppu osui niin ettei aikaisemmin ollut mahdollista ja passissa alkio oli 5-päiväinen. Tätä viispäivästä tässä nyt jännätään ja muut ollu nega. En osaa siis sanoa mitään puolesta enkä vastaan. (n)

Ja Marrasmai, ihanaa että kaikki hedelmöittyi! Varmasti joukossa on roppakaupalla priima-yksilöitä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Toive* sulla on kyllä uskomattomat hermot, musta ei olisi ikänä tuohon. Toivotaan kovasti (y)

marrasmai en kyllä tiedä, ehkä itse liputan 2-päivästen kanssa mutta mun 'huonot' kokemukset sekä 2-päiv (tai ehkä kolmepäiväisellä kun PAS) ja blastosta eli näistä kun sain plussat, niin kumpikaan ei pysynyt. Listan mukaan plussia aika tasaisesti molemmilla eli sinänsä vaikea tehdä johtopäätöstä. Mutta hyvältä teidän tilanne ainakin tähän asti vaikuttaa.

shelterme kukkuu? miltäs sun viivat näyttää??
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
AJ, toivotaan, että siinä digissä vaan ollu joku häikkä. Kyllähän näissä testeissäkin on niitä ns"maanantai" kappaleita. Vaikka väärinhän se on!

Toive ihailen sun kärsivällisyyttä tuon testaamisen kanssa, voi kun pystyis itteki samaan.. mä vaan oli niin heikko, että testasin jo pp7.

Vilijonkka toivotaan, että sä kuulut niihin joilla kiinnittyminen tapahtuu vaan todella myöhään. Onneksi kuitenkin olet jo toipumaan päin hyperistä. Tsemppiä sinulle!

ON: Jotenkin tuntuu pahalta tänne laittaa mitään omista kuulumisista, jos ne on hyviä. Niin vahvasti sitä elää toisten fiiliksissä mukana, että tulee huono omatunto. PP9 menossa ja tein tänään 2 eri testiä. Viiva on vahvistumaan päin ainakin toistaiseksi... skeptinen olen kyllä todella! Päivä kerrallaan nyt vaan mentävä ja jalat maassa. Hassua millainen mieli on, tuntuu, että jos uskaltaa edes hetken iloita ja jakaa jotain positiivista toisten kanssa niin siinä samassa se kaikki viedään pois. Vaikka tosiasiahan on, että vaikka tämän lehteen laittaisi niin lopputulokseen se ei vaikuta mitään. Asennoidun asiaan niin, että jos alkio ei kiinnity niin silloin siinä alkiossa on se vika, ei minussa.
Tässä alla mun testit, katsoo ken tahtoo (ei ole pakko niitä katsoa)...
http://aijaa.com/kzpUt1

Meidän kohta 2-vuotias punanuttu sairastaa. Eilen huomasin, että korva tulehtunut ja tänään mies kiikutti lääkäriin. Oli tosiaan korvatulehdus ja nyt sitten lääkekuurilla.. Sydän sykkyrällä, kun meidän "vauva" on kipeä!
 
Hups, jäi kommentoimatta Marrasmai: hyvältä teillä näyttää! Kyllä tuosta määrästä niitä varmasti priimoja tulee. Jarruepäilyksistä huolimatta, kyllä siellä joku meni nappiin kun saitte tuollaisen saaliin. En osaa tosiaan sanoa itse mitään noista alkion päivistä, kun nyt vasta eka hoito menossa niin ei oo oikein vertailupohjaa. Kerron vaan mutu-tuntumalla, että mä itse varmaan ottaisin 2 päiväisen ja muut sitten blastoiksi, jos saisi valita. Meillä kun kaikki oli automaattisesti 2 päiväisiä...
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
marrasmai! Et kyllä vaihda klinikkaa ;) Aivan huikee tulos, ei ne näköjään mitään tolloja siellä ollutkaan, mutta tekivät asiat omalla tavallaan ja aivan huikee lopputulos ❤ Mulle siirretty pari varhaista plastoa, niistä kummastakin km...yks plasto, joka oli muistaakseni nega. Hitaaksi haukutusta, mutta kauniiksi kehutusta 12soluisesta alkiosta syntyi kaunis tyttö:).. eli eipä niistä voi sanoa mitään, kai se tähtien asento ratkaisee enemmän ja muut suuremmat voimat. Nyt hirrrrveesti peukkuja, että kaikki menee hyvin ja saatte pakkaseen moooonta ihanaa pikkutyyppiä!

Voi itku....ihan samoja tuntemuksia ku AJ:llä....kyllä pitäis jo kaiken järjen mukaan tulla se iso plussa-aalto! Ja kyllä meistä suurin osa on palannut tänne takaisin, jotka kevään ja kesän aikana on plussannu. Voimia kovasti!

Toive! Sun oireet kuulostaa kyllä hyviltä! Jospa sinä nyt olisit Mamidon kanssa se pysyvä plussa ja me sitte tullaan perässä pikkuhiljaa!
 
Shelterme, mahtavat viivat!! (y) Oon kyllä sun kanssa samaa mieltä tuosta ilon jakamisesta. Siis siitä, että jos jotain hyvää omasta hoidosta uskaltaa sanoa niin se sitten kohta viedään pois. Hassu ajatus mutta niin se vaan on.
 
Shelterme! Ihana viiva sulla! Ja minä ainakin saan niin hyvät fiilikset ku joku meistä onnistuu! Onnea paljon ja mene pysyvästi sinne plussanneisiin Aivan ihana juttu, tulee itsellekkin taas toiveikkaampi olo.

Toive! Ihan samaa piti sulle sanoa, että niin ihailtavaa on, kun pystyt olla testaamatta. Miten siihen itse pystyisi! Tekis vasta sitte pp14 ja tyytyisi kerrasta siihen tilanteeseen mikä on..

AJ sulle vielä erityiset tsempit piiiiinaaaan! Voi ku olisit päässy verikokeeseen. Soita neuvolaan ja nee sitä kautta! Varmasti pääsisit!
 
Viimeksi muokattu:
Toive: Mun päälimmäisenänä oireena on kahtena aamuna ollut jäätävä pahoinvointi, joka mennyt ohi kun väkisin syönyt jotain. Tänään on tehnyt koko päivän pahaa ja kaikki siis aivan kaikki etoo. Nännit on arat, ei koko rinnat. Vatsa tuntemuksia ei liioin oo ollu, pari pikku vihlaisua.

Kiitos tsempeistä!
 
Shelterme, mulla oli muistaakseni alkuviikolla parina päivänä nännit arat ja sitten meni ohi. Sitten tuli se todella vetinen valkovuoto. Etovaa oloa on aina hetkittäin. Ei mitään kunnollista, mutta sillee että vähän kaikki kuvottaa. Suurin ero edellisiin on tosiaan se, että koko alapää ei ole siinä inhottavassa lugemönjässä. Pyyhkiessäkään sitä ei jää paperiin (kyllä, tutkin paperin ennen kun heitän pois :LOL:) Nyt vaan huolestuttaa palanneet menkkajuilinnan kaltainen tunne mahassa. Tai en tiiä onko se edes samanlaista kun tunteet mahassa vaihtelee tuon tuosta.. :D
 
Marrasmai: ooh, mikä saalis, onnea <3 mulle on siirretty 2, 3 pv ja blasto. Blastosta plussaus mut se ei ollut pysyvä onni se :( 2 päiväinen yhä kyydissä. Eli oma aineisto ei kovin laaja ole mut omien kokemusten perusteella siirtäisin mäkin 2pvsen ja ehkä pakastaisin pari ja viljelisin sitte muita.. Onnea matkaan :)
Muille lämpimiä ajatuksia negojen ja vastoinkäymisien kanssa!! Toivon teille hyvää,ootte vahvoja <3
Toive: kuulostaa lupaavalta <3 ihme hermot sulla!!!
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Marrasmai: upea tulos (y)vaikka alkuun vähän kuulosti oudolta tuo hoitosuunnitelma. Mun historialla on paha lähtä sanomaan, on siirretty 2- päiväsiä (5kpl), 3- päiväsiä (2kpl) ja blastoja (3kpl), 2- päiväset tuoresiirtona ja loput passeja, yhdestäkään ei raskaus ole alkanut, ei edes yrittänyt kiinnittyä. Mutta silti jos saisin valita niin haluaisin varmaankin molempia, kun mahdollisuus kerran on.

Shelterme: komiat viivat! :love: musta on ainakin ihanaa että edes jotkut täällä onnistuu,luo itsellekkin toivoa, että jos sitä joskus itsekkin.

Toive: sulla on ihan käsittämättömän hyvät hermot! (y) itse en oo ikinä pystynyt samaan, vaikka kuinka oon yrittäny. :LOL:

Ajattelin nyt tänään lopettaa luget ja kortisonin, kortisonin takia oon nukkunut todella huonosti suurimman osan öistä, ja se rupee jo vaikuttamaan päivittäisiin asioihin. Jospa se vuotokin sieltä alkasi ni vois alkaa valmistautumaan henkisesti tähän viimiseen passiin. Todella pitkä ja rankka tie on takana, mutta näillä siirtomäärillä olisi pitänyt jo onnistua. Olen on jo pikkuhiljaa alkanut valmistautua ajatukseen, että musta ei koskaan tule äitiä ainakaan biologisesti, tuntuu hurjalta sanoa näin kun ikää ei kumminkaan ole 25, mutta iällä kun ei aina ole mitään tekemistä näiden asioiden kanssa.

Mutta nyt alan valmistautua viikonlopun viettoon, mukavaa viikonloppua ihanat!:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Kiitos Siida J Jos jotain positiivista tästä yrittää löytää, niin kiinnittyminen ainakin onnistui…

En ole Xesca vielä jutellut Väestöliiton lääkärimme kanssa, mutta puhelinaika on varattuna maanantaiaamulle. Kkm:sta ilmoittaessani varasivat jälkitarkastusajan, kun sitä ei täällä meillä olisi ollut ollenkaan tarjolla, jos kaikki olisi mennyt hyvin. Vaan sen ajan sitten peruin, kun aloin viikon välein polilla rampata. Saa siis nähdä, mitä lääkäri maanantaina sanoo.

Hiukan olen nyt yllättynyt, kun tänään alkoi vuoto – joka siis nimenomaan on tyhjennysprosessin aikana puuttunut. Vaan ilmeisesti tämä on kk-vuotoa, koska reilut pari viikkoa sitten imua tehdessä lääkäri totesi, että kierto saattaa alkaa vaikka jo ennen tähystysaikaa. Onneksi vasta nyt sen jälkeen, että kaikki viimeiset roippeet saatiin ongittua ulos. Tähystystä kun ei tehdä kuukautisten aikaan.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Mulle on siirretty kaikkiaan 13 alkioo, joista 4 blastoa (1x5pv ja loput 6pv), 3x3-päivästä ja loput 2-päiväsiä. Blastoista kahdesta alkanu raskaus, niistä toinen (5pv) jakautui vielä kahteen ja meni kesken. Kaikki muut puhtaita negoja.
Onhan se todennäköstä että elinkykynen alkio jatkaa kehitystä blastoks, olipa kohdussa tai maljalla, mutta onhan noissa blastoks asti jaksaneissa selkeesti jo suurempi mahdollisuus että jatkaa sitä eespäinkin. Eli jos kaikki viljellään pidemmälle, voi välttää mahdollisesti turhan siirron missä kehitys lakkaa jo ennen blastovaihetta. Mutta mullekin on kaikissa hoidoissa siirretty aina tuoreena noita varhasempia vaikka ehkä kannattas jo viljellä kaikkia samantien pidempään, silläkin uhalla ettei jäis ehkä mitään siirrettävää.. epäilen kans että mulla endon myrkytkin saattaa haitata jotenkin niiden varhaista kehitystä ja siks on pikemminkin "turvassa" sen herkän alkupäivien vaiheen maljalla.
Mutta voihan se olla että ilman tätä endoo ja tällästä varhaissiirtojen negahistoriaa ottaisin mieluummin 2-päiväsenä siirtoon. Voihan se olla että joillain taas kohtu on alkioille parempi paikka heti alkuun.
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Täällä juuri tehty testi tyhjä. Eli eiliset viivat kadonneet täysin. Tää oli tässä. Kunnolla kyllä kävi kiinni, kun kerta digiinkin sen 2-3 sain, mutta ei jaksanut enempää. Kun nyt vaan alkais se vuoto pian. Sitä odotellessa. Voi paska.
 
Mulle on siirretty 2x blasto, 1x 3 päiväisiä ja 6x 2 päiväisiä. Yksi 2pvä oli tuoresiirto ja toinen blasto oli myös tuoresiirto. 2-3pvä alkiot naikkarilla ilman yhtään yritystäkään onnistua ja molemmista blastoista yksityisellä plussat. Tuoresiirron blasto oli kemiallinen ja sitä seurannut blasto nukkuu tässä mun vieressä. Alkio oli jakaantunut kahtia siirron jälkeen mutta toinen hiipui niistä pois ihan alussa.

Mä olen itse myös omalla historialla ja yksityisen lääkärin kanssa keskusteltua sitä mieltä, että malja ja kohtu on aikalailla yhtä hyviä paikkoja alkiolle. Ja olisi mun mielestä aika epätodennäköistä, että jos ei maljalla selviä hengissä blastoksi asti, että kohdussakaan.
Vuoden verran kun tuhrattiin aikaa ja rahaa naikkarilla olin itse siinä pisteessä, että en halunnut enää yhtään ns turhaa siirtoa, niin pitkälle kun sen pystyy estämään. Pitkä viljely oli mulle siis turhien siirtojen eliminointia. 2päiväisiä saatiin 13kpl ja blastoja 5kpl (niistäkin pakastettiin 2kpl vasta kuudentena päivänä). Kato tosiaan kävi kun kuitenkin niistä viidestä hengissä oli kaikki alunperin hedelmöittyneet 10kpl vielä kolmantena päivänäkin.

Vaikka alkio onkin suurin syy onnistumiseen tai epäonnistumiseen niin kyllä omalla historialla liputan myös ajoituksen puolesta erityisesti PAS siirroissa. Enemmän liputankin ajoituksen kuin esim tukilääkkeiden puolesta. uskon että sen takia mun klinikalla PAS onnistumisprosentti on ollut hieman yli 40% mikä on parempi kuin heillä tuoresiirroissa.

Mutta kuten todettu: tää on ihan mystistä koko homma, koskaan ei tiedä mikä kenelläkin sen onnistumisen oikeasti tuo. Pitää varmaan tähdet olla oikeassa asennossa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Voi AJ! Voi itkut....kyllähän sen itse tietää mikä on totuus, vaikka kuinka yrittäis jotain toivoa jostain kaivaa. Mulla ei tullu täysin negaa ennen ku vuoto alkoi. Kävin pp19 verikokeessa ja tulos oli 68... sitte seuraavana päivänä alko se 2pvän niukka mutta hyytymiä sisältävä vuoto. Jospa se vuoto pian alkaa sullakin ja toivottavasti saat kerralla myös kunnon menkat. Minä odottelen niitä edelleen. Voimia sulle/teille jaksaa rämpiä tämä paska läpi.
Meillä kummallakin on ne ainokaiset pakkasukot vielä odottamassa. Uskotaan niihin ❤
 
Viimeksi muokattu:
Heip. Takas sateisessa suomessa.. paljon tullut teksitiä viikossa, lueskelin kyllä reissussa pari kertaa, mut empähän muista toki kaikkea..
Mutta niitä plussiakin oli tullut :love: niistä lämpimät onnittelut ja toivotaan että ne siellä mukana pysyy. AJ:lle pahoittelut jos kemialliseksi tuntuu jäävän :cry: Ja tietysti myös tsemppiä nousuun suoran negan kokeneillekkin.
Ja oli tainnut sillä välin joku paluumuuttajakin joutunut tänne takaisin, parempaa onnea matkaan tällä erin..
Itsellä nyt tavallaan jo hoito alkanut, kun nyt menee primot että vuoto saadaan varmasti oikeaan aikaan ja sit piikit kehiin ja punktio suunnitteilla saada sit viikolle 40! Hope so. Fiilikset sekavat, tai ei toki ole viellä varsinainen pöhinä viellä päällä, niin en kauheasti ole asiaa miettinyt mutta nyt kun mietin, niin pieni ahdistus varmaan päällimmäisenä.. :unsure:
Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Hohhoijaa!!! Kylläpäs pääsee taas hormonejen ihanuuksista heti nauttimaan.. kylläpä on ollutkin kiva olla kesä ilman, nyt sen tajuaa.. kolmas primolud tänä aamuna ja nyt aivan jumalaton päänsärky!!! :censored:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/2.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/8.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Deseo # 2015 # 2. #selitt. # 2.IVF/ICSI
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # simpat+luteaalivaihe 8-11pv # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # amh, siittiöt, endo # 4.ICSI/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Adelmiina_ 11.9 (5pv/31.8)

Toive* 12.9 (5pv/31.8)
shelterme 14.9 (2pv/31.8)
Vilijonkka_ 15.9 (2pv/1.9)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida 1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (kem)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (?pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 

Yhteistyössä