Marrasmai: upea tulos
vaikka alkuun vähän kuulosti oudolta tuo hoitosuunnitelma. Mun historialla on paha lähtä sanomaan, on siirretty 2- päiväsiä (5kpl), 3- päiväsiä (2kpl) ja blastoja (3kpl), 2- päiväset tuoresiirtona ja loput passeja, yhdestäkään ei raskaus ole alkanut, ei edes yrittänyt kiinnittyä. Mutta silti jos saisin valita niin haluaisin varmaankin molempia, kun mahdollisuus kerran on.
Shelterme: komiat viivat!
musta on ainakin ihanaa että edes jotkut täällä onnistuu,luo itsellekkin toivoa, että jos sitä joskus itsekkin.
Toive: sulla on ihan käsittämättömän hyvät hermot!
itse en oo ikinä pystynyt samaan, vaikka kuinka oon yrittäny.
Ajattelin nyt tänään lopettaa luget ja kortisonin, kortisonin takia oon nukkunut todella huonosti suurimman osan öistä, ja se rupee jo vaikuttamaan päivittäisiin asioihin. Jospa se vuotokin sieltä alkasi ni vois alkaa valmistautumaan henkisesti tähän viimiseen passiin. Todella pitkä ja rankka tie on takana, mutta näillä siirtomäärillä olisi pitänyt jo onnistua. Olen on jo pikkuhiljaa alkanut valmistautua ajatukseen, että musta ei koskaan tule äitiä ainakaan biologisesti, tuntuu hurjalta sanoa näin kun ikää ei kumminkaan ole 25, mutta iällä kun ei aina ole mitään tekemistä näiden asioiden kanssa.
Mutta nyt alan valmistautua viikonlopun viettoon, mukavaa viikonloppua ihanat!