IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tsempit AJ, todella kurja tilanne. Jospa se pissa tosiaan ois vaan ollu laimeampaa.

Vilijonkka: mulla tosiaan näkyi hassusti se pregnyl, vaihteli päivittäin. Pidä ne kaks viivaa tikussa (y) me mennään näköjää samoilla päivillä, pp7 tänään.

Tänään on ollu taas niin vaikea ja surullinen päivä, mistään ei tuu mitään, kaikki vituttaa ja on vaan NIIIN paska olla. Miksei nyt ois voinu olla jo meidän vuoro! Mä en vaan usko että noi viivanpaikat muuttuu yhtää mikskää. Ällöttää laittaa lugeja ku kaikki holisee pitkin reisiä, kaikinpuolin siis epämukava olo. Miks tän pitää olla näin helvetin vaikeeta? Eilen näin hyvää lapsuuden ystävää jolla siis 2kk ikäinen lapsi, oon aidosti onnellinen niiden puolesta, mutta ennenkun hän lapsen isän kanssa edes tunsi toisiaan, niin oli mulla jo ollu 2×kohdunulkoinen ja alottamassa hoitoja. Nyt niillä on jo lapsi ja mä junnaan edelleen paikallaan samassa tilanteessa. Tuntuu vaan että tää on loputon suo, oon henkisesti tällähetkellä niin rikki ja loppu!:cry::cry::cry:

Anteeks tilitys, te vaan ootte ainoita jotka ymmärtää miltä tuntuu! :love:
 
Mites paljon teillä on kokemusta noista testien viivanpaikoista? Tuleeko testeissä aina viivanpaikka näkyviin? Eilen olin ihan maani myyny ja toivoni heittäny kaivoon. Tänä aamuna oli sellasia oireita, että tuli olo voisiko tää oikeesti kuitenkin olla sitä.... Tiedän, että on aaaaivan liian aikasta testata PP7, varsinkin kun vaan 2 päiväinen alkio siirretty. Ei mun pitänyt, mut mä kuitenkin testasin.... enkä odottanut näkeväni oikeasti yhtään mitään tikussa.... Mä en siis elättele vielä mitään toiveita testin vuoksi, mutta haluan siis jatkoa ajatellen kysyä et onko sellainen viiva testissä aina ihan normaalia?
 
Mites paljon teillä on kokemusta noista testien viivanpaikoista? Tuleeko testeissä aina viivanpaikka näkyviin? Eilen olin ihan maani myyny ja toivoni heittäny kaivoon. Tänä aamuna oli sellasia oireita, että tuli olo voisiko tää oikeesti kuitenkin olla sitä.... Tiedän, että on aaaaivan liian aikasta testata PP7, varsinkin kun vaan 2 päiväinen alkio siirretty. Ei mun pitänyt, mut mä kuitenkin testasin.... enkä odottanut näkeväni oikeasti yhtään mitään tikussa.... Mä en siis elättele vielä mitään toiveita testin vuoksi, mutta haluan siis jatkoa ajatellen kysyä et onko sellainen viiva testissä aina ihan normaalia?
No siis mulla on tuolla ylempänä yks kuva viivanpaikasta, ja tässä vielä kuivuttuna sama.
http://aijaa.com/8uXZBY

Että mulla ainaki niitä puskee.. toisilla ei..
 
Hei kaikille! Löysin taas pitkästä aikaa itseni täältä, kun soittoaika lääkärille on varattu uuden yrityksen aloittamiseksi. Me saimme kesäkuussa plussan 1. icsin tuoresiirrosta ja voi sitä onnen määrää, kun varhaisultrassa 7+0 löytyi vahva syke! Kesä eteni ihanan kamalien raskausoireiden kanssa, kunnes viikolla 11 menin töissä vessaan ja huomasin verisen vuodon. Seuraavana aamuna lääkäri totesi kasvun pysähtyneen jo 7+3...

Raskausmateriaalin ulos saaminen, vaati lopulta 4 viikkoa: kahdet cytotecit, imutyhjennyksen ja lopulta tänään tehdyn hysteroskopian. Viimein ollaan sinä pisteessä, että kierron palautumista voi odottaa ja jatkoa suunnitella. Vaan koville tämä on ottanut. Onneksi kaksi alkiota saatiin pakkaseen. Niiden voimalla on menty eteenpäin.

Xescalle huomasin käyneen yhtä ikävästi, pahoittelut - samoin kaikille muille, joita on suru kohdannut. Oletko Xesca jo ehtinyt jutella lääkärin kanssa mahdollisesta lääkityksen muutoksesta?

Samalla onnittelut kaikille plussan saaneille ja onnea matkaan!

Xienna *ryhtyy kahlaamaan ketjua taaksepäin*
 
Shelterme kyllä tuossa mun mielestä on häivähdys väriä!! PC:t on ennen ja mun vielä testaillessa olleet tosi varmoja, mutta tuolla Hätähousuissa vauvakuumepuolella kyllä näkee kiroiluja kun nekin kuulemma antaa turhia viivanpaikkoja. Ei siis ainakaan vuosi sitten vielä antanut. Mutta nuo apteekin omat mikä sullakin on (?) pitäisi kyllä olla aika luotettavia, en ole ainakaan kuullut niistä huonoa sanottavaa.
 
AJ! Voi harmi! Niin toivon, että se olisi vain jotain pissan laimeutta, mutta kyllä niin samalta kuulostaa ku miten mulle kävi! Siis ihan identtiseltä. Eli pp16 illalla lähti tasavahva haalenemaan ja digi anto vielä pp17 2-3 ja siitä sitte päivä päivältä testit haaleni ja vuoto alko tasan 3vkoa siirrosta (2päivän niukka vuoto) mutta verikoe kertoi raskauden sillä vuodolla poistuneen, mutta menkkoja odottelen edelleen. Kierto meni sekaisin, eli ilmeisesti ei ollu kemiallinen, vaan ihan alkuraskauden km. Voi harmin paikka! Niin ärsyttävää ja raivostuttavaa kokea näitä tällaisia, kun miksei voi sitte olla tarttumatta lainkaan, mikäli ei kiinni pysy! Toivotaan vielä parasta ja käy verikokeissa. Epävarmuus on kamalinta! Sain itse lähetteen polilta päivystyksenä labraan jonojen ohi kun soitin ja kerroin tilanteen, että testit näyttää haalenevan. Voimia ja toivoa ja rutistus!

Salama! Meilläkin on pikku pallero täällä....tai..."pieni" 10kg ja toinen on 7viikkoa ja vähän päälle ;) ihana pullukka jytkyrä ja äärimmäisen kömpelö! Ja kyllähän nuo ajatukset palaan välillä keskenmenoon ja huomaan miettiväni, että kohta alkaisi äitiysloma ja olisi jo ihan viime metreillä odottamassa, mutta tällaisten kokemusten ja muistojen kanssa meistä moni joutuu taapertaan päivästä toiseen.

Vilijonkka. Minä oon pistänyt monta monituista kertaa tuota pientä 1500 annosta ja yllättävän kauan se ainakin mulla näkyy testissä...useita päiviä 4-5 ja sullahan on jo huomenna viikko siitä pikku annoksesta...yksilöllistähän se on, kuinka kehosta poistuu, mutta jos viiva näkyy, niin kyllä minä siitä jo innostuisin! Onnea ja vahvistumista!!

Onnea piinailijat!
 
Viimeksi muokattu:
Xienna! Sinäkin paluumuuttaja. Meitä on tänä vuonna ollu liian monta! Hirvittävän rankkaa varmasti, kun prosessi ollut teillä kohtuuttoman pitkä, jospa vihdoin olisi kaikki kunnossa! Onnea sylin täydeltä uudelle kierrokselle!!

Shelterme! Ihan taatusti siinä on viiva. Noi puikot ei kyllä anna mitään viivanpaikkoja...en oo ikinä saanu niihin mitään ylimääräistä. Liuskat on joskus hiukan kakspiippusia tulkita, mutta en oo pc:n liuskoihinkaan koskaan turhia viivoja saanut. Frsu:n testiin sen sijaan oon aina saanut viivanpaikan, mutta ne lienee kuuluisia niistä
 
Heippa ihanat

Olen lukenut kaikki viestit mutta hoidon ja työhommien (ja uuden työn haun) kanssa on ollut niin jäätävän paljon hommaa että tuntuu ettei oo paljon mitään elämää ollut viikkokausiin, enkä oo ehtinyt kommetoida.
Olen tosi kiitollinen että ootte jaksaneet ottaa kantaa mun omituisiin lääkemääräyksiin! Mulla alkaa nyt parin viikon sairasloma, niin ehtii täälläkin olla paljon enemmän. :p

Shelterme minusta tuossa on ihan selvä viiva! :)

AJ pidän peukkuja että olisi vaan laimeampaa testimateriaalia ollut!

Voi kurja miten paljon paluumuuttajia, toivoisi niin kovasti että päästäisi kaikki tältä palstalta jo pikkuhiljaa pois! :(

Mulla on nyt sitten punktio huomenna, jos siellä mitään on enää jäljellä. Tiistain kontrollissa oli suurimmat mollukat jo 27mm, ja eilen oli kovia kipuja joita seurasi välitön nännikipu (ennen Pregnylin pistämistä), joten pahoin pelkään, kuten moneen kertaan lääkärille sanoin, että olen ovuloinut koska ei käytetty mitään jarrua. :( Mutta huomennahan se sitten selviää. Mulle on nyt suunniteltu tukihoidoksi 1500IE Pregnyliä joka toinen päivä, Synarela-tömpsyt 6. päivänä punktion jälkeen ja Crinone.

Onko jollain muulla ollut sama kombo tukihoitona? Onkohan toi 1500IE Pregnyliä joka toinen päivä vähän paljon vai ihan normi?
 
marrasmai! Kyllä tuo sun hoitosysteemi vaan kuulostaa oudolta....ilman mitään jarrua!?! Täytyy nyt vaan toivoa, että siellä munikset kaikesta huolimatta tallessa on!
Mulla on ollu pregnyl 1500 jo useammassa hoidossa siirtopäivästä lähtien joka toinen päivä...yhteensä 5piikkiä ja välillä gonapeptyl välillä ei. Riippunu lääkäristä, välillä oon saanu sen vuelä lisätueksi. Onnea hurjasti matkaan ja kivutonta, mutta munaisaa punktiota!
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Itselläkin kauhean sekavat fiilikset mitä ajatella, toisaalta mun viivat ei vielä missään kohtaa oo olleet tasavahvat ja eihän välttis tässä kohtaa kaikille tuu. Nyt kuitenkin vasta pp15. Toisaalta hämää toi digi että miten se voi noin muuttua.
Mun piti tänä aamuna tehdä aamupissasta uus, mutta eihän mulla ollutkaan enää yhtään testiä kotona. Hitto.
Noh, jätin soittopyynnön klinikalle jos ne vois määrätä verikokeen, en jaksais arpoo enää noiden testien kans.
 
Shelterme kyllähän toi haamulta näyttää eikä viivanpaikalta, onhan se ihan paljon vahvempi ku toi mun. Siitä se alkaa vahvistumaan :)

AJ toivottavasti pääset verikokeeseen, mä kävin omakustanteisesti kerran makso noin 50€, mutta luulis tollasessa tilanteessa niiden määräävän.

ON: ovistestit tummuu mutta r- testit näyttää viivanpaikkaa.. aattelin et teen seuraavan vasta su aamulla, en jaksa enää tuijottaa noita ja yrittää ettiä sitä toista viivaa. Eilen mietin jo että ei lähetä heti uuteen kiertoon tekemään passia, mutta aamulla mieli on ihan eri. :LOL:

http://aijaa.com/7ojOa1
 
Viimeksi muokattu:
No en pääse verikokeeseen.. Hoitaja sanoi että näissä on nuiva linja.. Kun ei kerta ole edes vuotoa. Hoitaja käski lopettaa testaamisen ja rauhoittua. Katsella loppuviikon ja soittaa maanantaina uudestaan mikä tilanne. Tosi helppoa joo tässä nyt sit rauhoittua!!!
 
Hei kaikille! Löysin taas pitkästä aikaa itseni täältä, kun soittoaika lääkärille on varattu uuden yrityksen aloittamiseksi. Me saimme kesäkuussa plussan 1. icsin tuoresiirrosta ja voi sitä onnen määrää, kun varhaisultrassa 7+0 löytyi vahva syke! Kesä eteni ihanan kamalien raskausoireiden kanssa, kunnes viikolla 11 menin töissä vessaan ja huomasin verisen vuodon. Seuraavana aamuna lääkäri totesi kasvun pysähtyneen jo 7+3...

Raskausmateriaalin ulos saaminen, vaati lopulta 4 viikkoa: kahdet cytotecit, imutyhjennyksen ja lopulta tänään tehdyn hysteroskopian. Viimein ollaan sinä pisteessä, että kierron palautumista voi odottaa ja jatkoa suunnitella. Vaan koville tämä on ottanut. Onneksi kaksi alkiota saatiin pakkaseen. Niiden voimalla on menty eteenpäin.

Xescalle huomasin käyneen yhtä ikävästi, pahoittelut - samoin kaikille muille, joita on suru kohdannut. Oletko Xesca jo ehtinyt jutella lääkärin kanssa mahdollisesta lääkityksen muutoksesta?

Samalla onnittelut kaikille plussan saaneille ja onnea matkaan!

Xienna *ryhtyy kahlaamaan ketjua taaksepäin*
Näköjään meitä kohtalontovereita on täällä muitakin. Pahoittelut myös sinulle Xienna menetyksestä. Kemiallisia pari kokeneena täytyy sanoa, että kyllä tämä oli omalla kohdalla paljon rankempi kokemus niin fyysisesti kuin henkisestikin. Kuukausikaupalla ehtii toivoa ja haaveilla ja sitten yhtenä aamuna matto vetäistään jalkojen alta ilman mitään ennakkovaroituksia.

Mulla meni vähän samalla kaavalla tuo keskenmeno kuin sulla eli kaavinta, cytotecit ja kaavinta. Toisen kaavinnan jälkitarkastusta ei ole vielä ollut, joten en voi olla täysin varma että tämä oli nyt sitten tässä. Uutta hoitoa ei ole jaksanut eikä kannattanut suunnitella, kun tämä keskenmeno on pitkittynyt. Olen kyllä menossa juttelemaan lääkärin kanssa jatkosta viikon sisään, mutta kroppa on ollut nyt niin kovilla ettei uutta siirtoa kannata varmaan tehdä ihan heti. Tulehdusta ei pitäisi olla tullut, koska olin jo melkein viikon antibiooteilla tuossa välissä heti kun huomattiin kohdussa olevan vielä jotain.

Xienna, mitä kommenttia olet saanut lääkäriltäsi keskenmenon syystä eli oletetaanko olevan kromosomiperäinen vai jokin muu syy ja muutetaanko seuraavaan hoitoon lääkitystä tai tehdään jotain muuta eri tavalla?
 
Täällähän on taas paljon tapahtunut! Oma nega otti niin koville, etten jaksanut täällä hetkeen käydäkään. Jotenkin lannistaa niin paljon se, kun tuntuu että täällä ne plussat tulee usein heti ekalla kierroksella, jos on tullakseen, ja jos ei tule niin sitten saa jäädä rämpimään tänne ties kuinka pitkäksi aikaa... :(:cry: Mutta ei auta kuin jatkaa yrittämistä ja toivoa, että onni joskus osuisi omallekin kohdalle.

Lämpimät onnittelut vielä kaikille plussanneille, ihanaa että onnistumisia kuitenkin tulee! AJ, toivotaan parasta, sulla on kuitenkin niin varhaiset päivät vielä, että kaikki voi hyvinkin olla kunnossa! Haamuviivoille toivon vahvistumista.

Kaikille keskenmenon kokeneille pahoittelut ja lämmin halaus. Voin vain kuvitella, miten rankkaa se olisi. :(

Marrasmai, tsemppiä punktioon! Saanko udella, miksi sulla päädyttiin jättämään jarrulääke pois? Toivotaan isoa ja laadukasta saalista :)
 
Tietkö Roxanne mulla on niin samat ajatukset kuin sulla! :(
Toivotaan että ollaan väärässä ja että niitä onnistumisia tulee vielä ties kuinka monennista PAS:eista!!

Mun on pakko kyllä hakee tänään kotiin mennessä testejä lisää.. Pakko se on nähdä mitä viivalle tapahtuu! Digeihin en kyllä enää sijoita.
 
Terveisiä punktiopöpperöstä!

Kiitos ihana Siida kun jaksat aina vastailla <3

Roxanne mun klinikalla on kuulemma jo kolme vuotta toimittu näin, saa heidän mukaansa usein enemmän muniksia. Tämä siis kuitenkin vain pitkässä kaavassa.
Ja suuresta epäluulostani huolimatta näin kyllä oli minunkin kohdallani, saalis oli peräti 14 munista! Laadusta ei toki voi sanoa vielä mitään, ja eipä siitä hirveesti jäljelle jää jos hedelmöittymisprosentti on sama 25% kuin viimeksi. Mutta toivottavasti nyt kuitenkin enemmän kuin se yksi lähtee jakautumaan.

Punktio oli tällä kertaa ihan jäätävän kivulias, onneksi saa sentään hyvät mömmöt.

Edit: Tarkentui sen verran, että 11 kypsää.
 
Viimeksi muokattu:
Roxanne tunnistan niin tuon ajatuksen, mutta onhan niitä usean hoidon jälkeen plussanneitakin onneksi joukossa (mm. Lullaby).
AJ jännästi käytännöt vaihtelee, meillä verikoe on aina (lääkkeitä ei saa lopettaa edes ennen).
Toivotaan kuitenkin vielä, että tulos pysyy.
Marrasmai hyvä tulos, toivottavasti moni hedelmöittyy ja jatkaa matkaa. Toipumista punktiosta.

ON: en testannut tänään... luovuttanut olo, hyperi parantunut hyvin eli raskaus ei ole alkanut! Tänään kävin lääkärillä, loppuviikko vielä saikkua. Nestettä ei enää vatsaontelossa, jee. Munasarjat enää n. 6-7 cm kun pahimmillaan oli 10 sentin tienoilla. Ja hemoglobiini laskenut normaaliksi + muut labrat lähes ok. No nyt kun tästä ei tuu plussaa niin ehtii saada tuon turvotuksen pois ennen PASsia.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/8.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Deseo # 2015 # 2. #selitt. # 2.IVF/ICSI
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # simpat+luteaalivaihe 8-11pv # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Adelmiina_ 11.9 (5pv/31.8)

Toive* 12.9 (5pv/31.8)
shelterme 14.9 (2pv/31.8)
Vilijonkka_ 15.9 (2pv/1.9)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida 1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (5pv)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (?pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Päivän paisteessa: Tässä ketjussa juuri hieman aiemmin keskusteltiin tuosta lääkkeellinen/luonnollinen pas, ja kerroin oman kokemukseni. Itse en ole raskautunut yhdestäkään lääkkeellisestä kierrosta, mutta kaksi on päästy tekemään täysin luonnolliseen ja niistä molemmista plussat. Tosin tämä plussa nyt vaikuttais menevän kesken, mutta tarrannut joka tapauksessa taas luonnolliseen kiinni, lääkkeellisissä ei niin mitään.

Mä tein yhden apteekin oman kotiin tullessa ja aika samanlainen viiva oli kuin eilen, että ei ainakaan vahvistu. Hitto tätä piinaa, tää on kyllä pahempaa kun piinapäivien piinat! ja vitutus on edelleen niin katossa ja katkeruus koko maailmaa kohtaan että huh huh.

Terkuin AJ 5+0
 
Joo mä jotenkin oon Päivän paisteessa ajatellut sen omalla kohdallani niin että mun kroppa ei näköjään ota pakotettuna eli lääkkeellisenä mitään vastaan vaan sen pitää olla luonnollisesti siinä tilassa jotta ottaa mitään vastaan :D Tosin se on hieman haastavaa kun kärsin kuitenkin ovulaatiohäiriöstä mutta onneksi näköjään joskus sitten onnistuu ovulaatio...

Omat aamun tunnelmat: tää on niin piinaa! Koko ajan vaan odotan että vuoto alkaa. Ja mielessä on sata kysymystä... Jos tämän alkion kehitys pysähtyi jo alkuviikosta (sunnuntaina digin tulos 2-3, keskiviikkona 1-2 eli siinä välissä hcg alkanut jo laskea...) niin miksen vuoda edelleenkään vaikka on jo perjantai? Kauan se siellä killuu kyydissä? Vai voiko muka kaikki sittenkin olla hyvin vaikken vahvoja viivoja saakaan ja toi digi teki tepposet?

Fuck this shit etten muuta sano.

AJ 5+1
 
Huomenta naiset!
Täällä vuoto loistaa poissaolollaan edelleen edes sitä tavallista luge mönjää ei tule.. Sen sijaan eilen oli taas päivän tauon jälkeen todella vetistä valkovuotoa koko päivän.

Toivo nostaa päätään taas vähän korkeammalle, mutta odotan silti kiltisti sunnuntaihin asti ennen kun testaan.. Jännittää niin kovin! :X3:
 

Yhteistyössä