IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/2.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/8.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Deseo # 2015 # 2. #selitt. # 2.IVF/ICSI
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # simpat+luteaalivaihe 8-11pv # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Ravishing # 7/16 # 1. # munajohtimet tukossa # 1.IVF
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
AdeliinaJosefiina 7.9 (5pv/24.8)

Ravishing 9.9 (2pv/26.8)
Roxanne 9.9 (5pv/29.8)
Adelmiina_ 11.9 (5pv/31.8)
Toive* 12.9 (5pv/31.8)
shelterme 14.9 (2pv/31.8)
Vilijonkka_ 15.9 (2pv/1.9)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida 1.ICSI/7.PAS (kem)
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Voi ei shelterme kuulostaapa inhottavaa. Toivottavasti lutinus sopii sulle. Ja samaa mieltä minäkin, että allerginen reaktio ei itsessään vaaranna hoitoa.

Maimei onnittelut kyytiläisestä.

Täällä kiinnittymispunkku (lasillinen, olis kyllä mennyt enemmänkin...) nautittu tänään.. eikä voi edes vielä kiinnittyä :whistle:. No rentouttaa ainakin jos ei muuta. Pp1 ja aika matelee jo. Viikonlopuksi luvattu tänne länsirannikolle sadetta, että se siitä sienestyksestä.
Mukavaa viikonloppua :)
 
Adelmiina: Mulla on käynyt viimeiset pari siirtoa, että pregnyl viivat on ensin haalistuneet ja sitte lähteny uudelleen vahvistuun. Oon siis pistäny joka toinen päivä pikku annosta ja viimeisrn piikin jälkeen on eka vähän haalistunu pari päivää...yleensä haalistumispäivät on pp7-8 ja sitte vahvistunu. Sulla näyttää hyvältä! Vahvistumisia kovasti toivottelen!!

Paljon on nyt piinailijoita! Onnistumisia toivon ihan hirrveeeestiiii!
 
Täällä itketään! Ilosta!
"Pregnant 1-2" :love::love::love: nyt siis pp10. One stepin ilmaisnäytteenä saatuun liuskaan haalea viiva, mutta onneksi käytin jo diginkin ja se sanoi noin.
En käsitä, en usko, en uskalla lähipäivinä tehdä uusia testejä jos tuo olikin jotenkin viallinen ja en oikeesti olekaan :cry: pelottaa kaikki!
 
  • Tykkää
Reactions: VoiKukka:)
Onnea AJ! :love: Voi miten ihania uutisia!!

(.) Täällä kerkesin jo masentua aamulla herätessä tuntuvista menkkajuilinnoista. Ennenkään ne ei ole mitään hyvää meinannut. Ne kuitenkin helpotti kun nousi ja rupesi touhottaa.. tuli siis muuta ajateltavaa. Ensi viikolla ollaan sitten viisaampia. Menkat alkaisi normaalisti ma tai viimeistään ti. Jännätään siis :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: AdeliinaJosefiina
Aj: Mahtavaa, nyt tsemppiä!
Toive: Kirjoitit aivan kuin suoraan mun elämästä. Mulla oli tänään ennen sängystä nousua menkkamaista kipua, joka helpotti kun nousin ylös ja aloin leipomaan. Ja mulla menkkojen alkukin osuisi samaan . Alkoi huvittaa, kun oli sun teksti kuin itse kirjoitettu.
Ei nyt ainakaan vielä Lutinus ole aiheuttanut allergiaoireita ja muutenkin olo alapäässä Lugejen jäljiltä rauhoittunut.
 
  • Tykkää
Reactions: AdeliinaJosefiina
Kiitoksia ihanat :) Mun sisäinen pessimisti kyllä kertoo vahvasti ettei tää kuitenkaan ole sitä itseään mutta ei auta mennä kun päivä kerrallaan! Sitten huokaisen jos pääsen nt-ultraan asti ja siellä edelleen pikkuisen sydän sykkii! 8 viikon piina siis edessä... Ja joo, kyllä mä tiedän että alkuraskauden ultraan pääsee klinikalle n. vko:lla 7 eli 3 viikon päästä mutta kuitenkin vielä sen ja nt:nkin välissä on paljon päiviä ja viikkoja otollisena keskenmenolle... Huoh tätä stressin määrää, mistään ei näköjään pysty nauttiin :(

Toivon silti että kaikki piinailijat tuutte perässä mun kanssa panikoimaan!!! :love:
 
Aj onnea plussasta, tästä se plussa aalto lähtee ☺
Meitsikin palaa palstalle takaisin tosin passia saan odotella. Siirtyi tosiaan kuukaudella eteenpäin muusta terveydellisestä syystä. Jos hyvin käy niin loppukuusta alan taas progynovaa ottamaan. Joten siihen asti saatan olla vähän hiljempaa mutta kun siirto tulee niin olen taas äänessä ☺
Tsemppiä kaikille!
 
AJ, suuren suuret onnittelut!

Täällä taustalla pitkän aikaa seuraillut taas. Tänään pp11 blaston siirrosta, huomenna olisi virallinen veritesti, jännittää kovasti! Menin yöllä puoli-unessa tekemään pregcheckin liuskatestin, vilkaisin vaan et negaa näyttää ja jätin kuivumaan testin pyykinpesukoneen päälle. Vilkaisin sit aamulla testiä uudelleen ja siinähän olikin kaks yhtä paksua punaista viivaa! o_O Ajattelin et tää ois helpottanut piinailua, mutta nyt se vaan lisäs! Mä en tiedä mitä ajatella, voiko tämä roskisplussa kuitenkin olla ihan oikea plussa?
 
Reuna! Mulla ainakin kestää pc:n vahvistuminen hetken aikaa. Se viiva ei ilmesty ihan heti ja tekeytyy ainakin viisi minuuttia, ennenku alkaa kuivumaan. Ei tuo ihan roskishaamulta kuulosta, jos on lähes tasavahva! Kyllä se raskaudelta kuulostaa :) Ihana juttu ja onnea matkaan!! Ja kyllähän se varsinainen piina vasta alkaa, kun sen viivan testiin saa! Eka viikot on kamalia, mutta täynnä toivoa ja kutkuttavaa jännitystä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Reuna
AdeliinaJosefiina suuret onnet plussasta! Peikut pystyssä et kyytiläinen on matkassa loppuun asti! :love:
Reuna kyllä tuo ihan plussalta kuulostaa! (y) Suuuuret onnittelut ja tsemppiä huomiseen! :love:

Tänään pärähti ovistestiin hymynaama, joten huomenna pääseekin varaamaan ainas seuraavaan siirtoon! Miten voi ihmistä taas jännittää näin paljon tämmöinenkin.. sehän piti kysyä että vaikuttaakohan flunssa miten siirtoon? Että tekeevätkö edes jos on kipeänä saati vähentääkö kiinnittymis mahdollisuuksia? (n) eilen alkoi aivan jäätävä lenssu, mutta kuumetta ei ole nostanut. :unsure:
 
Reuna samaa meinasin sanoa kuin Siida, että pc:n tuloksen tulo kestää ainakin mulla kauan.

Täällä sitten saatiin hyperstimulaatio kaveriksi, prkle!! Naistentautien päivystyksessä parhaillaan ja jännään joudunko jäämään yöksi vai pääsenkö kotiin. Ei mitään mahdottomia määriä nestettä vatsaontelossa, mutta munasarjat tuplaantuneet torstaista ja hb korkea... nyt odottelen labratuloksia ja sitten lääkäri tekee päätöksen. Eilinen ja viime yön olo oli kyllä sen verran hurja, että tiesin kyllä mistä kyse.
Ja ennen kuin joku ehtii iloita että tarkoittaa plussaa, niin ei vaan johtuu torstain pregnylistä (0,3 ml). Tänään vasta pp3..
 
AJ ihanaa! <3 Tulee itsellekin parempi fiilis kun edes joku aina välillä onnistuu, muuten alkaisi mennä ihan lopullisesti usko koko hoitomuotoon.

Ja Reuna, ei tuo minusta roskishaamulta kuulosta! :love: Itse olen saanut jonkun harmaan haamuviivan vaan Pregcheckiin, jos liuska on unohtunut kylppäriin suihkun ajaksi, mutta en kyllä kahta punaista tasapaksua viivaa koskaan.

Pitkää pinnaa myös kaikille piinailijoille, pistäkääpä nyt oikein kunnon plussa-aalto tulemaan! (y)

ON. Tuntuu että tää hoito ei etene ikinä. Olen jo neljä päivää vetänyt aiempaa suurempaa GonalF-annosta (nyt siis 350IU/päivä), eli yhteensä 9 päivää piikkejä jos nyt oikein laskin. Ja tän päivän kontrollin perusteella lääkäri oli sitä mieltä että punktio olisi vasta torstaina! :eek::mad: En enää saa juurikaan nukuttua koska vatsa on niin pinkeä ja epämukava, niin että neljä vuorokautta tätä herkkua vielä, joo kiitti vaan. Ja tosiaan koska mulla ei ole käytössä MITÄÄN jarrua, olen noin 100% varma että ehdin ovuloida kokonaan tai osittain ennen torstaita. Irrotuspiikkinä 10 000IU Pregnyliä + suihkaisut Synarelaa. Tukihoidoksi yritti taas uudestaan tyrkyttää sitä saamarin Synarelaa joka toinen päivä maailman tappiin asti (no oikei kaks viikkoa mut silti) vaikka se ei yhtään mulle sovi. :mad::mad::mad:
Mun mielestä me sovittiin jo viimeksi, että käytetään sitä Pregnyliä joka toinen päivä 1500IU ja Gonapeptyl 6. päivänä alkionsiirrosta. Gonapeptyliä ne ei nyt jostain syystä kirjoita itkemälläkään, mutta kuulemma Synarela on vastaava (??), joten sitä sitten sinä kuudentena päivänä. Mutta lääkäri yritti vielä, että me tässä mietittiin että ehkä kun jos se Synarela on joka toinen päivä vaan niin se ei niin paljon vaikuttais sun oloon, ja jos vaikuttaa niin sit vaan keskeytetään. ÖÖÖ JOO EI. Menee klinikka vaihtoon tän kierroksen jälkeen, luottamus zero. Ja perseelleen menee kuitenkin taas tääkin hoito.:poop:
 
Vilijonkka! Voihan itkut! Se tuli sitte kuitenki....voimia sulle sairaalaan ja jos se pieni tyyppi siellä päättää tarrautua kiinni, voipi olla, että toipuminen kestää, mutta kyllä te sen hyperin selätätte! Onnea tuleviin päiviin!

Marrasmai! Tuo synarela tukena siirron jälkeen kuulostaa vaan niin hassulta ja vielä hassumpaa on se, että sitä tyrkytetään väkisin, vaikket sitä haluaisi. Kyllä minä olisin ehdottomasti sen pregnylin kannalla. Sinä teet tietenkin miten sydän sanoo, mutta kun se synarela ei sovi ja siitä tulee niin hankalat oireet, niin ei se voi tehdä keholle hyvää ja sitä peilaten, tuskin alkiollekkaan. Klinikan vaihtoa kyllä kannattaa harkita, jos omat toiveet ja tarpeet menee kuuroille korville. Onpa kyllä vähän haastava sun tilanne!
 
Hurjasti onnea, AJ! Tarttukoon pikkuinen tiukasti kiinni. :love: Reunalle myös varovaiset onnittelut - kyllä kai tasavahvojen viivojen on pakko tarkoittaa plussaa?! :)

Vilijonkalle pahoittelut hyperistä - toivottavasti helpottaa pian ja pääset kotiin lepäilemaan.

Marrasmaille tsemppiä! Kurjaa että olo on niin pinkeä, mutta kyllä ne loppupäivät äkkiä menee, usko pois. Ja sinällään tuo piikityspäivien määrä ei minusta kuulosta vielä kamalan suurelta. Mulla oli viimeisimmässä hoidossa hurjat 14 pistospäivää ennen irrotuspiikkiä, ja lopputuloksena solut oli kypsempiä ja parempilaatuisia kuin kertaakaan aiemmin. Mutta sitä kyllä kovasti ihmettelen, että jarrua ei ole ollenkaan! o_O Ja samaten tuota Synarelan tyrkyttämistä edelleen. Kuulostaa kyllä siltä, että klinikan vaihto voisi tosiaan olla hyvä ratkaisu...

ON: Täällä hermot petti ja kaivoin testit kaapista. Tuloksena ihan puhdas nega. :( Eikös näillä päivillä (pp6 blaston siirrosta) pitäisi jo jotain näkyä? Kaikki oireet (rintojen arkuus ym.) on myös kadonneet, joten eiköhän tämä ollut tässä.
 
Roxanne millä testillä testasit? Pp6 on blastosiirrossakin aikaista testien suhteen. Mulla ainakin one step oli lähes roskishaamujen esiäitihaamulainen vielä ja mulla hCG nousi rajusti alkion kahteen osaan jakautumisen takia. Mutta ovis liuska kyllä oli aika tumma, siis kierron vaiheeseen nähden tosi tumma.

Onko sulla ovistestejä? Sen verran mitä niiden kanssa puljasin niin ne mulla ainakin toimi ikään kuin hyvin aikaisina r-testeinä kun näytti paljon selvempää aiemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Kiitos kannustuksesta, Mandala! :) Tein itse asiassa ovistestinkin, ja kyllä siihen jonkunlainen punainen viiva tuli, ei tosin läheskään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ja r-testi oli PC, jonka pitäisi kai olla aika herkkä? No, ehkä en nyt ihan vielä heitä kirvestä kaivoon, onhan nämä toki aikaisia päiviä, mutta eipä tämä nyt kovin lupaavalta näytä. :(
 
Pääsin kotio, JES. Toisaalta olo ei kyllä ole mikään hyvä, mutta mieluummin makoilen täällä kuin sairaalassa. Lääkäri painotti monta kertaa, että pitää kyllä tulla uudelleen heti jos alkaa oireet pahentua. No turvotus on nyt iltaa kohden lisääntynyt, mutta niin se oli eilenkin. Ja toisaalta pissa tulee edelleen eikä tee pahaa, niin ei kai tässä mitään suurta hätää ole. Huomenna pitää soitella lapsettomuuspuolelle ja kysyä, että kontrolloidaanko tätä nyt jotenkin. Nyt vaan lepoa ja lepoa. No muuhun ei kyllä pystykään. Makuu selällä onnistuu ainoastaan, jos siirtää kyljelle niin heti alkaa jäätävä hartiapistos. No tällä mennään...
 
Tänään pp11, ja tein kolme eri testiä :oops: ehkä tämä on pakko alkaa uskoa todeksi, digiinkin vaihtui jo "pregnant 2-3"! Huomenna soittoa klinikalle ja ultraa varaileen.

Tulkaa nyt perästä, niin toivon!! Ja kyllä
Roxanne vielä voi olla liian aikaista! Testaa pp10 uudestaan niin sit pitäis ehkä alkaa näkyä!
 

Yhteistyössä