Pahoittelut heti alkuun, että tulen ihan varmaan jossain vaiheessa sekoittamaan
adelmiinan ja
adeliinajosefiinan, joten sen vuoksi nimeän viimeisemmän
AJ:ksi.
AJ tunnistan niin tuon tunteen, että on valmiiksi jo hanskat tiskissä. Miksi nyt sitten onnistuisi jos ei tähänkään asti ole onnistunut. Muista kuitenkin, että joidenkin ihmeet ovat tapahtuneet vasta 5 kierroksella tai jotain. Mutta valitettavasti itse sorrun myös samanlaiseen ajattelutapaan.
Domille ihanaa lomaa
. Toivottavasti osaat rentoutua ja nauttia.
Tosiaan nyt on monenmonta piinailijaa... Ja sovitaan, että siirrytään kaikki yhdessä tuonne plussanneiden puolelle! Ja peräaalto tulee mukaan vähän viiveellä.
(.) Tänään tosiaan kävin kokeilemassa onnea, että siirretäänkö vai ei. Ja siirreettiinhän yks hyvä kakspäiväinen, kun ei ollut hyperstimulaatioon viittaavaa. Munasarjat ei ollut mitenkään huomattavan isot, vatsaontelossa ei vettä ja lääkäri totesi, että farkutkin on jalassa
. No tietty tässä vielä on vaara, kun tänään laitettiin pieni annos pregnyliä siirron yhteydessä (tai jos raskaus alkaisi
). Eli edelleen pitää ottaa rauhakseen ja juoda julmetusti. Pakkaseen saatiin myös 8 alktiota eli olen todella, todella tyytyväinen
.
Ja sitten vastaan itselleni, kun googletin että aiheuttaako zumenon tai lugesteron nivelkipuja... löysin vastaukseksi oman kysymykseni lokakuussa 2015 eli ilmeisesti mulle ainakin aiheuttaa, vaikka ei ilmeisesti mikään yleinen oire. Tänään alkoi oudosti polvi särkeä/vihoitella ja ihmettelin, että mikä ihme... no Google kertoi, että sama oli viimeksikin
.
Mut saa kanssa lisätä piinailijoihin
Vilijonkka_ 15.9 (2 pv/1.9)